A pirulák és az első próba

404 13 2
                                    

Harrynek nem volt könnyű dolga az első próbáig. Malfoyék készítettek egy nem túl kedves kitűzőt amit egy pár roxfrtos diákot leszámítva mindenki hordott. Ha nincs mellette Laila és Mordon professzor valószínűleg megőrült volna.
-Harry még mindig érzem rajtad,hogy valami nincs rendben.Sokszor ébredek fel este és te jársz a fejemben.

Harry elmesélte,hogy egyre többször álmodik Voldemortról és egy temetőről. 

A próba előtt egy héttel Hermione lépett oda Harryhez egy furcsa üzenettel miszerint Hagrid látni akarja.Harry lement hozzá és úgy érkezett vissza mint aki szellemet látott.
-Mi van Harry?
-Sárkányok Laila, sárkányok!! Az lesz az első próba.
Laila nem tudott mit felelni.
-Szólnom kell a bátyádnak!Hagrid Madame Maximot is magával hozta és Karkarov is követett minket.

Laila bólintott majd megkereste barátait.Blaise és Daphne épp egymással voltak elfoglalva így Laila Theo mellé huppan le.
-Kiváncsi vagyok mikor vallják be egymásnak,hogy szerelmesek.-fordult a fiú felé.

De mielőtt válaszolhatott az immár szakáll mentes Weasley ikrek jelentek meg.
-Nem akartok fogadni?-kérdezte Fred.
-Nem köszi!-feleték.
-Hé Laila. A próba utáni hétvégén lemehetünk Roxmortsba. Gyere velünk!-fordult felé George.
-Okés ott találkozunk.

Az ikrek elmentek és Theo csattant fel.
-Miért állsz le ilyenekkel Laila? Sokkal jobbat érdemelnél mint ők...
-Te is kezded?Azt hittem tudjátok mi erről a véleményem...-válaszolta Laila majd felállt és otthagyta a fiút.

De nem maradt egydül ugyanis Flint lépett oda hozzá.
-Gyere Laila van egy kis meglepetésünk.

Mivel Lailának elment az étvágya nem ment el vacsorázni hanem a fiúval ment. A kviddics öltözőben már ott várták csapattársai.
-Ezt nézd mit szereztünk!-és két pirulát nyomott a kezébe.
-Mi ez?-kérdezte Laila.
-Egy kicsit segít ellazulni,úgy gondoltuk neked is jót tenne,mostanában feszültnek tűnsz.

Laila nem haboztt és bevette a két pirulát és a fiúk is így tettek.Egy ideig nem érzett semmit,majd azt érezte övé a világ. Felült seprűjére és szélsebesen repülni kezdett.Csodálatos érzéss volt ahogy a hajába kapott a szél,és amikor elerett az eső érezte,hogy bőrig ázik de nem érdekelte.Leszállt és lefeküdt a pálya közepére. Engedte,hogy az esőcseppek végig follyanak a testén.

Malfoyt látta közeledni aki mellé feküdt.Egymás felé fordultak és végre egyszer úgy néztek egymásra,hogy nem voltak gátlásaik.Malfoy végignézett a lányon akinek az esőtől átázott mindene így kiemelte teste domburalatait.Laila harapdálni kezdte az ajkát és ugyancsak végig nézett a fiún.

De ezután hangokat hallottak és látták,hogy csapattársaik közelednek.
-Gyertek különben még itt áztok szarrá.

Pucey odalépett Lailához és az ölébe vette majd elindult vele vissza az iskolába.Többen is megbámulták őket mivel mindent lehetett állítani csak azt nem,hogy hangtalanul közlekedtek.Látta,hogy bátyja közeledik felé nem éppen mókás hangulatban.

-Neked teljesen elment az eszed Laila?Hogy nézel ki?Mit csináltál?Laila imádta a bátyját,de ott és akkor igazán önmaga volt.
-Csak jól érzem magam a barátaimmal,talán ez  baj?
-Őket hívod barátaidnak?Akik hagyják,hogy ezt tedd magaddal?-kérdezte Cedric.
-Talán legyenek azok a barátaim akik csak amiatt,mert mardekáros lettem elfordultak tőlem?Ahogy a szüleink sem voltak rám büszkék?Ne gondold azt,hogy nem láttam rajtuk.

Lailából ömleni kezdtek az elfolytott szavak.
-Ne hidd azt,hogy olyan jó volt az árnyékodban felnőni.Mindig is éreztem,hogy csak második vagyok.És amikor mardekáros lettem csak mégjobban ezt éreztem.Te voltál az egyetlen akiben mindig is megbíztam.

Egy kissebb tömeg gyűlt össze azóta akik között ott voltak az ikrek és Harryék is.
-De ne várd tőlem azt,hogy én is olyan legyek mint te. Én nem fogok minta diák lenni és az életem annak szentelni,hogy a szüleink büszkék legyenenk rám.

Laila sírva fakadt és elrohant.Kezdett kiszállni belőle a pirulák hatása és fáradt lett. Flinték utána mentek és felvitték a szobájába ahol Laila kb azonnal elaludt.A másnapi órákon hasznavehetetlen volt. Többen is bámulták,de azoknak általában bemutatott vagy egyátalán nem érdekelte.

Bátyjával nem álltak szóba,de ez nem Cedricen múlt.Laila kerülte inkább.Az egész hét így telt.Malfoy is csak bámulta őt ami csak mégjobban idegesítette a lányt.Szerencsére szombaton már kezdetét vette az első próba.Laila segített Harrynek aki megköszönte a balhét és,hogy elterelte róla figyelmet.Elmondta,hogy Mordontól kapta a tippet,hogy repüljön.Lailát érdekelte,miért is segít neki Mordon,de ettől függetlenül segített Harrynek gyakorolni a begyűjtő bűbájt.

A próba
Barátaival ment le a kilátókhoz akik szerencsére nem hozták fel neki a témát.Végig nézték ahogy minden bajnok megszerezte a tojást. Szerencsére mindenki kisebb karcolásokkal megúszta.

Laila lement bátyjához a gyengélkedőbe.
-Jól vagy? Cedric felé fordult és bólintott majd kinyújtota kezét és magához húzta hugát.
-Ne haragudj-mondta Laila.-Nem így akartam.
-Te ne haragudj rám.Észre kellett volna vegyem mit érzel.-válaszolta Ced.
Együtt mentek fel a kastélyba és nap további részét együtt töltötték.

Laila Diggory/Laila Denem(Voldemort eltitkolt lánya)Where stories live. Discover now