„ Johne musím ti něco říct...” V tu chvíli jsem se bál a byl trochu naštvaný... Ale on mi jen řekl, že mu nejsem lhostejný... „ I já tebe...” a pousmál jsem se... Po tom co jsem to řek bylo vidět jak už není tak nervózní... Přišel jsem k němu blíž a pohladil ho po tváři. On spokojeně přivře oči. Políbím ho jemně na rty aby mi neutekl...
Neutekl, ale v tu chvíli se otevřou dveře a stojí v nich překvapený Greg... Odkašlal si aby na sebe upoutal naší pozornost. „Máme nový případ." Na to se jen Sherlock usmál a dál mi jeden krátký polibek. „ O co jde?" „O vraždu."Sherlock jen protočil oči. „O tu jde vždy, já chci bližší informace."
Greg: V nějakém skladu našli mrtvou dívku... Na jejím těle byly stopy po vpichu od jehel... zjistilo se že je to prozatím neznámá droga a taaak mě napadlo... Jestli * odkašle si* o něčem nevíš... O něčem co se nově objevilo
Sherlock:... Ne
John: to doufám * zamračí se*
Sherlock: vážně ne
Greg: no to je pro tentokrát škoda
Sherlock: a ty výsledky jsou kde?
Greg: Joo... no tady * podá mu složku s případem*
John: * jen nadzvedne jedno obočí* dáš si čaj? Kávu?
Sherlock: dá si čaj...
Greg: jo... Čaj * víc to nekomentuje*
John: * jde připravit čaj*
Sherlock: * jde si sednout do křesla a pročítá si složku*
Takže ji zabila ta droga? Nejsou tu fotky těla totiž...Greg: to je zvláštní... Přísahal bych, že jsem je tam dával...
Sherlock: to jako nemáte kopie nebo co?
Greg: máme... ale na stanici
Sherlock: dobře tak my tam pak přijedeme pro zbytek...
John: * přinese Gregovi čaj*
* Přinese pak i Sherlockovi i sobě*Greg: díky * sedne si na gauč*
John: * sedne si do křesla *
Sherlock: * pije čaj*
Greg: budete chtít odvést nebo pojedete taxíkem?
John a Sherlock: taxíkem...
Greg: * zasměje se* dobře
*Dopije čaj* tak já půjdu... Budu vás čekat na staniciJohn: dobře přijedeme tam
Greg: zatím * odchází*
Sherlock: * jen mávne *
John: takže půjdem?
Sherlock: * vstane a bere si kabát*
* Kolem krku šátek*John: * vezme si bundu a podá Sherlockovi složku*
Jdeme ven z bytu. Před dveřmi mě Sherlock chytl za ruku. Já se usmál a to už mě začal táhnout k silnici, aby přivolal taxi. Naštěstí netrvalo dlouho a my už byli na cestě. Po deseti minutách jsem si všiml jak začal být Sherlock neklidný. Chtěl jsem se zeptat co se děje, ale než jsem stihl něco říct Sherlock řekl jeho důvod.
Sherlock: Někdo nás sleduje
John: „Proč myslíš?"
Sherlock: už když jsme nastupovali tak to auto stálo před bytem * zamračí se*
John: třeba je to náhoda...
Sherlock: Hmm * chytl ho za ruku*
Zbytek cesty byl v naprosté tichosti.
Když taxík zastavil před Scotland Yardem a my vystoupili, vše se seběhlo moc rychle... Někdo do mě vrazil, když jsem se otočil směrem kam odcházel ten člověk... Slyšel jsem za sebou výstřel... Zastavilo se mi na chvíli srdce... Vše se zpomalilo... Já se otočit tam odkud zněl výstřel... Sherlock pomalu klesal k zemi... N-ne... Někdo běžel se složkou pryč, ale to mi bylo jedno... Chytil jsem Sherlocka...
Sherlock: Jjohne...
John: ššš to bude v pohodě... Hlavně se mnou mluv dobře? Neusni prosím...
John: Zavolejte pomoc!!! Prosím!!!
Z budovy vyběhlo pár policistů. Mezi nimi Greg, který když spatřil co se stalo... Se ihned rozeběhl k houfu lidí, který se tam za tu chvíli shromáždil...
Greg: co se stalo Johne?
John: jja nevím * vzlykne*
Sherlock: Johne... Nezapomeneš? * Steče mu slza*
John: idiote ty neumřeš... Neumřeš dokud tu jsem! Je ti to jasný...
Sherlock: * z očí se začíná ztrácet život* miluju tě...
John: Sherlocku... Poslouchej... * Vzlykne* bude to dobrý...
Greg: za chvíli tu budou a ty budeš v pohodě... Vše bude v pohodě...
Sherlock: * třesoucí se rukou si Johna přitáhne do polibku* promiň...
John: neee... Neprominu... Jestli mě tu necháš, půjdu za tebou!... * Slzy mu už tekly*
Zvuk přijíždící sanitky byl slyšet už z dálky... Zvali mu jeho Sherlocka z náruče a odvezli... Johna tam nechali... Klečet zoufalého na zemi... Greg se ho snažil utišit... Nakonec zabralo to že ho odvezl do nemocnice za Sherlockem...
John dlouhé hodiny seděl na chodbě i s Gregem... Čekali na někoho kdo jim řekne alespoň jediné slovo o Sherlockovi...
Konečně se nekonečným tichem ozval hlas doktora...
Na zem začaly dopadat slzy... Slzy Johna Watsona...
Jak John Sherlockovi řekl... Znovu se setkali... Přivítali se polibkem...
✨🎩🦦🦔✨
Na pokoji potom co se Sherlock probudil po operaci... Protože vypravěč není svině a nenechá umřít svůj oblíbený ship!
Po tom co se vrátili na Baker Street... Dál prožívali společná dobrodružství...
Sherlock Holmes a John Watson
:D