10.Bölüm

269 103 114
                                    


   Belki de önce mutluluğu hak etmeliydik.
Mutluluğa ulaşana kadar pes
etmemeliydik...

🪷🪷🪷

Bu sefer rüyamda birinin odama girdiğini hissetmedim ama yanıma birinin oturduğunu hissettim hiç bir şey yapmadan öylece duruyordu sonrasında kıpırdandı ve dudağıma yumuşak bir öpücük ondurdu elimi tuttu. Kesik kesik bir şeyler söyledi ama o uykulu olduğum için ne dediğine dikkat etmemiştim.

Sonrasinda alnıma bir öpücük kondurdu ve gitti yani heralde gitmişti.

Akşam uyandığımda hava daha karanlıktı saate baktım saat sabah dörtdü uykum kaçmıştı yatağımdan kalktım ve aşağıya inmek için  sabahlığımı giydim ve aşağıya mutfağa inip buz dolabını açtım kendime tost yapmak için malzeme aldım.

Tostumu yaptım ve yanına içecek olarak buz dolabında bir şey yoktu ama bir şişe şarap vardı bi
liyorum çok sağlıklı değili ama en zahmetsiz olanıydı.

Kırmızı şarabımı ve tostumu aldım odamdaki balkona gittim. Masama oturdum her yer karanlıktı ama yıldızlar çok güzellerdi o akşam yıldızlara bakarak ve gördüğüm rüyayı tam hatırlamaya çalışarak yedim tostumu şaraptan da bir kadeh içtim saat 06:30 idi kalkıp okula hazırlandım bu gün baya huzurluydum neden bende bilimiyorum ama aynı zamanda da içimde kötü bir his vardı .

Üniformamı giydim ve sonra saçlarımı taradım ardından makine ile düzleştirdim.

Hugo da uyanmış etrafta dolaşıyordu onu çağırdım ama onun koşuş  sesi geliyordu.

Bana doğru koşarken onu tuttum yere yatırıp miydesini oksadım sonra onu kaldırdım ve öptüm evden çıkmadan önce mamasını ve suyunu doldurdup okula gitmek için yola çıktım.

Kafam bu gün biraz fazla dağnıktı o rüyadan üç kez görmuştüm ama sonuncusu biraz farklıydı. İlk defa sesini duymuştum.

Belki de içten içe bu rüyayı görmek istiyordum.

Şöföre Starbucks a uğramamızı söyledim çünkü bugün sert bir kahveye ihtiyacım vardı. Şoförüm Ali abi bana kahve alıp geldi. ona:

-Teşekkürler Ali abi.

-Afiyet olsun Esra hanım.

Kahvemden bir yudum aldım ve zevkten dört köşe oldum Ali abiye bakarak:

-Tam istediğim gibi Ali abi sen beni çok iyi tanıyorsun.

Ali abi kafasını aşağıya eğerk güldü ve sonra direksiyona geçti. Hem kahvemi yudumluyordum hemde camdan dışarıya bakarak rüyamı düşünüyordum Ali abide benim düşünceli olduğumu fark etmiş okucaktı ki;

-Esra hanım iyi misiniz? Dalgın görünüyorsunuz.

Bir anda bana bu soruyu sorduğu için şaşırdım. Bende ona:

-Malesef iyiyim diyemeyeceğim.

Ara ara bana dikiz aynasından bakarak.

-Özel değilse sebebini öğrenebilir miyim?

-Şoförüm olarak zaten her şeyimi biliyorsun.

- Teşekkürler Esra hanım sizin bana olan güveniniz'in boşa çıkmayacağından emin olabilirsiniz.

-Teşekkürler Ali abi aslında durgunluğumun sebebi  üç keredir aynı rüyayı görmüş olmam.

Dikiz aynasından bakarak:

-Ne gibi bir rüya bu?

Diyince biraz utandım tamam tamam biraz değil yüzümün kaskatı kıpkırmızı kesilmişti direk kafamı öne eğdim.

GEÇMİŞİN İNTİKAMIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin