Ya sosok yg selama ini ia rindukan sekarang berada didepan mata dengan senyuman lenbar dan tangan yg direntangkan dimana siap untuk memasukannya kedalam pelukan yg hangat... Dan selalu dirindukan...
Sosok itu ialah... Tidak lain dan tidak bukan...
Adalah....
Ayah dan ibunya...
Bbb:"MAKK AYAH!!! *Peluk diorg*"
Amato:"*Usap kepala bbb* ahaha kau nape ni?!"
Bbb:"HUWWAAA BoBoiboy rindu abah! Mama! Dh 10 tahun ea tak bertemu! "Mak dan abah boboiboypun mengernyit mata hairan sebab ape? Sebab baru je boboiboy diorg tinggal 3tahun dah cakap ditinggalkan 10 tahun...
Pulak dh tu-Amato:"Ape yg boi cakap ni? "
Bbb:"*baru tersadar* T-tak De pape hehe! Boi cakap rindunye boi kat ama dan.abah macam 10 tahun lah! Ehe! *smile*"
Mara:"haha yelah tu **usap kepala bbb*"??:"eh dah sampai pulak ha tuan dan puan boleh masuk"
Mara, amato:"Baiklah terimakasih ochobot"
Ochobot:"hehe same same"
Mara:"Ha boi jom masuk"
Bbb:"AYEE JOM! *tarik tangan amato dan mara*"Mara dan amato hanya tersenyum senang ksrena mendapatkan hari libur untuk bermain kepada anaknya...
Jap.... Jap dari mane diorg tahu name occhobot? ...
Meh riri bagi tahu! Ayee! jadi... Diorg tahu tu dari tok aba... Job power sfera? Tu amanlah selama salah satu diorg tak membuka mulut..
Bersambung
KAMU SEDANG MEMBACA
"TIME TRAVEL! "
FantasyMenceritakan seorg budak boboiboy yang tiba tiba berada di masa lalu bagaimana keseruannya? mari kita simak U_U -boboiboy hak milik monsta -fanfic -Bbbtm2