Další den ráno jsme se rozhodli dát Darcy do toho dětského klubu. Po snídani jsme se s ní stavili na recepci, kde nás poslali do úplně nejvyššího patra hotelu. To bylo z půlky posilovna a z půlky klub pro děti. Dohromady tu měli dvě tělocvičny. Děti tu měli místnost, kde si mohly hrát a pak vnitřní hřiště. Hned se připojila ke skupince, kde mluvili naším jazykem a dvě instruktorky nás uvědomili o tom, že je tu Darcy naprosto v bezpečí. Rozloučili jsme se s ní a utekli na pokoj. Chtěli jsme si užít den jen spolu.
Jakmile jsem zabouchl dveře od pokoje, byl jsem na ně zády přiražen. Loui se na mě doslova vrhl a začal dravě spojovat naše rty.
„Tohle mi chybělo." Poznamenal, když mě přestal na chviličku líbat. Vyhodil jsem si ho do náruče a popošel s ním k posteli. Tam jsem si s ním sedl a nechal ho, ať sedí v mém klíně. Byli jsme tak lační jeden po druhém, ale já se musel odtrhnout. Na chodbě bylo slyšet tlumené hvízdání uklízečky. Než nám stihla ještě víc zkazit hezkou chvilku, pověsil jsem v rychlosti na kliku z venku visačku, že úklid nechceme. Pak jsem pro jistotu zamkl a vrátil se ke svému zlatíčku. Loui se nade mě opět vyhoupl, ale tentokrát si nesedl na má stehna. Zůstal tak, aby byl o kousek vyšší, než já. Klečel, líbal mě po celém obličeji a držel v dlaních moje lícní kosti. Mé ruce nebyly ničím zaměstnány, tak jsem nám oběma sundal tričko. Pak jsem ale opět neměl co s rukama dělat. Problém jsem vyřešil tak, že jsem v dlaních pořádně zmáčkl zadek mé princezny. Louis mi na to odpověděl vzdychnutím do rtů. Na to sundal ruce z mých tváří a za stálých polibků se mi snažil rozepnout pásek. Protože neviděl, kam sahá, otřel se mi párkrát nedopatřením rukou o mého kamaráda. Rozvazovat pásek po slepu se nejevilo jako dobrý nápad, navíc to trvalo moc dlouho. Odtrhl se ode mě a za chvíli už odhazoval přebytečný doplněk do kouta místnosti, až cinkla přezka o zem. Za páskem letěly po chvilce i kalhoty. Já tu seděl jen v trenkách, ale Loui byl pořád od pasu dolů oblečený. To se mi vůbec nezamlouvalo, tak jsem ho hodil zády na postel a pomalu mu sundával šortky. Ty následně letěly za mými věcmi.
„Oh... Si tak nádherný." Zašeptal a přejel mi rozpálenou ručkou po hrudi.
„Lou? Si si jistý tím, co teď jdeme udělat? Chceš to tak opravdu? Nechci na tebe tlačit."
„Jsem si jistý, ale jistější si budu, až budu vědět, kdo bude nahoře a kdo dole..."
„Tak... Já jsem zvyklý na top, ale jak chceš."
„Buď top prosím." Řekl a znovu se zmocnil mých rtů. Po chvíli se ale odtrhl a řekl: „Nebude to bolet?"
„Neboj, budu opatrný princezno." To ho trošku uklidnilo. Louis měl přede mnou dva přítele, ale na sex byli asi moc mladí. Byla to spíš taková ta dětská láska. Takže já budu první člověk, co v něm kdy byl. Je to pro mě čest, nechápu, jak mohli všichni nechat tohle krásné stvoření tak dlouho čekat.
Pomalu jsme tedy začali. Přišlo mi dobré ukázat Louimu i blowjob. Sedl jsem si tedy na postel a naznačil Louisovi, aby si klekl na zem. Je mi jasné, že to ještě nedělal, takže nečekám nic extra. Nechal jsem ho, ať si to zkusí, jak to cítí on. Neříkal jsem nic. Nechtěl jsem, aby mě udělal, to přijde pak. Když jsem byl spokojen, zastavil jsem svoje zlatíčko a posadil si ho zpět na postel. Nebyl ani špatný, ani nejlepší. Takový průměrný, asi máme co trénovat. Na druhou stranu bylo vidět, že se snažil a nechtěl mě zklamat.
Louis:
„Počkej mi chviličku." Řekl Harry a odběhl do koupelny. Vrátil se s malou lahvičkou, kterou položil na postel. Mně pak začal pomalu svlékat poslední kus oblečení. Pořád se trošku stydím. Jakmile odletělo moje spodní prádlo do kouta místnosti, následovalo ho i to Harryho. Chtěl po mně rychlý blowjob, což jsem dělal taky poprvé a nebylo to nic příjemného. Měl jsem co dělat, abych se nezadusil. Harry byl oproti mně o něco větší. Tohle bude bolet. Zadíval se mi do očí a asi čekal na můj souhlas. Kývl jsem tedy hlavou, že může začít.
ČTEŠ
Promise? Promise. (Larry, CZ) ✔︎
FanfictionHarry Styles žije poklidný život se svou snoubenkou Olivií Wilde a jejich dcerkou Darcy Styles. Jednoho dne se mu však otočí celý svět vzhůru nohama. ------- Datum vydání: 21. 1. 2021 ------- Umístění: - 2. v kategorii Louis