^ 1 ^

5 0 0
                                    

İlk defa yazı yazıyorum
İnşallah beğenirsiniz
Öpüldünüz :)
                         ********
Günün ilk ışıklarıyla beraber bir gözüm açık bir gözüm kapalı anlayacağınız yarım yamalak uyanmıştım.
Uyanmamın asıl sebebi bu susmayan lanet olası telefondu " iç ses : amq kaç kere çalıyon çalma artık yeter "
                         *********
Telefonu elime aldığımda gamze beni  500 kez cevapsız aramıştı. Neden beni bu kadar aramış lan bu kız diye düşündüm .
                          *********
G : Nerdesin kızım ya 500 kere aradım seni  kapının önündeyim hemen giyin okula geç kalıcaz.
M : Ben onu unuttum ya saat o kadar geç mi oldu aq 
"Saat 9. 10 du "
Lan ne kadar geç kalmışım " bari annem su dökerek kaldırsaydı " dedim içimden.
                       ***********
Okula adım attığımız anda müdür bizi gördü ve gamze , melis çabuk odama dedi . Yine cezayı yemiştik ....
                       **********
Derse hazırlık yaparken birden deniz yanıma geldi ve biri  senin hakkında konuştu
D : Hadi yine iyisin okulda popüler oldun güzelim. 
M : Ne saçmalıyorsun sen ?
D : Bişiy saçmalamıyorum neyse sen inek gibi derslerine bak hadi çavv güzelim .
Dedi ve gitti ;
Ben bu kıza gerçekten sinir oluyordum , niye hep benimle uğraşmak zorundaydı ki ....
                     **********
Dersler bitmiş artık eve gitme zamanı gelmişti .
Zil çalar çalmaz hemen eve koştum , merak ettiğim sorular vardı aslında
bu deniz  bana ne demeye çalışmıştı ?
Kim benim hakkımda konuşuyordu ?
Ve hangi konu konuşuluyordu ?
Kafamdaki deli soruları bir kenarda bırakarak derslerimi yapmaya başladım .
                      **********
A : Kızım gelebilir miyim ?
M : Gel anne
A : Kızım okul nasıl gidiyor ?
M : Her zamanki gibi annecim sorun yok bildiğin gibi
A : çok güzel kızım
M : Anne benden birşey istemeye mi geldin ?
A : Evet kızım benim ilacım  bitmiş eczaneden alıp gelir misin ?
M : Tamam anne gidiyorum hemen
                      **********
Üstümü giyinip hemen çıktım eczane bizim eve 50 km uzaklıktaydı. mecburen dolmuşa binmem gerekiyordu .
Dolmuşa binerken yan tarafımdan hızlıca biri geçip beni yere düşürdü .
M : Hey ! Baksana
O : Ne oldu ?
M : Senin yüzünden yere düştüm !
O : Özür dilerim acele işim var hızlı hareket etmem gerekiyordu .
M : Önemli değil
O : Sorun yoksa iyi günler
M : İyi günler
                     **********
İlacı alıp eve gelmiştim hemen ilacı mutfağa bırakıp odama çıktım .
Bugün ne kadar yorucu bir gündü
Oh be ! Sonunda bugünde bitti artık rahatça uyuyabilirim . " inşallah yine 500 cevapsız arama olmaz "
Olucağını biliyordum ama belki bir kerecik farklılık olur diye şansımı denedim .
                        **********
Bu bölüm bitti
Beğendiyseniz yorum yapmayı unutmayın
Görüşürüz ":)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 26, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Aşk ÜçgeniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin