Şebnem'in Ağzından
Ben Hayatımda Tek Bir Kişiyi Sevdim.Uğruna Ölebilecek Kadar Sevdim.Bir Kere Yaşadıklarımdan Sonra İkinci Kez Yenilemem.Şimdi Unuttum.Ya Da Unutuyorum.Onu Uğruna Ölebilecek Kadar Sevdiğim Adamı Şimdi Burada Bırakıp Yepyeni Hayatıma Başlayarak Unutuyorum.Bir Daha Hiç Dönmemek Üzere Tüm Anılarımı Tüm Yaşadıklarımı Burada Bırakarak Yepyeni Hayatıma Gidiyorum.
Yazar'ın Ağzından
Şebnem 4 Yıl Önce Birini Tanıdı.Çok Sevdi. Uğrana Ölebilecek Kadar Selim'i Çok Sevdi.6 Ay Önce Selim Başka Biri İçin Şebnem'i Ve Şebnem'in Selim İle Olan Bütün Hayalleri Alt Üst Edip Şebnem'i Terketti.
Şebnem Şimdi İstanbul'da Mimarlık Bölümünü Kazandı.Üniversite İçin İstanbul'a Yerleşiyor Ve Asla Geri Dönmemek Üzere Yerleşiyor.
Selim'in Ağzından
Yepyeni Bir Hayat Daha.Gelip Geçecek.Benim İçin.Ama Eminim Bu Öncekiler Gibi Kolay Gelip Kolay Geçmeyecek.Kolay Gelip Çok Zor Geçecek.6 Ay Önce Şebnem'e Yaşattıklarımın Aynısını 1 Ay Önce Yaşadım.Şimdi Üniversite Kazandım.Kendi Başarılarımla Değil. Şebnem'in Yardımlarıyla.6 Aydan Önce İlk Defa Burada Şu Anda Şebnem'i Bırakıyorum. Çünkü Ben Şebnem'i Hiç Unutmamışım.Hep O Aklımdaymış.Hep O Yanımdaymış.Şimdi Bu Uçuğa Binerek Seni Unutmamak Üzere Kalbim'in Derinliklerine Gömüyorum Sevgilim.Biliyorum Benden Nefret Ediyorsun.En Azından Hissediyorum.Seni Hiç Unutmamak Üzere Kalbimin Derinliklerine Gömüyorum.Elvada Sevgilim.Elveda....
Yazar'ın Ağzından
Selim 1 Ay Önce Şebnem'e Yaşattıklarının Aynılarını Yaşamış O Da Terk Edilmiş.Selim Terk Edildiğinde Aslında Şebnem'i Hiç Unutmadığını Fark Etmiş.Ama Her Şey İçin Çok Geç...Şimdi Selim Üniversite İçin İstanbul'a Geri Dönmek Üzere Yerleşiyor.Belki De Kader Onları Aynı Üniversite'de Birleştirecek...
Kainat 'ın Ağzından
İlk Defa Bir Hayalimi Gerçekleştirebilecektim.Ailemden Ayrı Kalmak Sorun Olsa Da Hayalimin Peşinden Gideceğim .Ne Olursa Olsun.Herkesin Bana Başaramassın Dediği Şeyi Başardığıma Göre Hayalimin Peşinden Koşabilirim.Şimdi Babamın İzni Olmasa Da İstanbul'a Üniversite İçin Yerleşiyorum.Herkesin Yapamassın Sen Asla Başaramassın Dediğini Yaptım Ben Başardım. Gidiyorum Şimdi.Hiç Kimseyi Dinlemeyerek Herkesi Her Şeyi Arkama Alarak Gidiyorum ...
Yazar'ın Ağzından
Kainat Babasının İzni Olmadan Üniversite İçin İstanbula Yerleşiyor.Ne Kalacak Bir Yeri Var. Ne De Tanıdığı Biri.O Sadece Hayallerinin Peşinden Gidiyor ...
Can'ın Ağzından
İlk Defa Hayatımda Tek Başıma Bir Şey Başardım.İlk Defa Kendim İçin Bir Şey Yaptım ... İlk Defa ... Her Şey İlk Defa ... Annem İle Babamı Kaybettikten Sonra İlk Defa Kendim İçin Bir Şey Başardım.Şimdi Tüm Yaşadıklarımı Burada Bırakıyorum.Her Günümü Annem İle Babam'ın Mezarında Geçiren Ben İstanbul'a Yerleşiyorum.En Çok Da Bu Koyuyor Bana. Onları Unutmak İstemiyorum Zaten Unutumam Ama Onlarsız Zaman Geçirmek İstemiyorum.Şimdi İkisini De Burada Bırakıp Gitmek Koyuyor Bana.Ama Gidiyorum...
Yazar'ın Ağzından
Can 1 Yıl Önce Annesi İle Babasını Kaybetmiş.Kendini Suçlu Buluyor.İlerleyen Zamanlarda Sebebini Sizler De Öğreneceksiniz.Şimdi Annesi İle Babasını Bırakmak Ona Çok Koysa Da Üniversite İçin İstanbul'a Yerleşiyor.Belki De Onun Da Karşısına Birileri Çıkar.Şimdi O Da Nerede Yaşayacak ? Neler Olacak ? Bilmeden Tahmin Edemeden Hep Geçmişi Hiç Unutamadan Yeni Bir Hayat Kurmaya Gidiyor.
Almilla'nın Ağzından
Başarmıştım ... Benim İçin Çok Zor Değildi Ama Başardığımı Bilmek Bana Yetiyordu ... Ailemi Bırakmak Zor Olsa Da İşaretler Bana İyi Şeyler Olacağını Gösteriyordu ... İstanbul Bana Çok İyi Gelecek ...
Yazar'ın Ağzından
Almilla İşaretlere ... Burçlara ... İnanan Hisleri Kuvvetli Olan Çok Başarılı Biri ... Ailesine De Çok Düşkün ... Hisleri Ona İstanbul'un Çok İyi Geleceğini Düşündürüyor .... Belki De Evet ... Ama Hayat Çok Farklı ... Bazen Hislerimiz Bizi Yanıltabilir ... Hislerimiz Güçlü De Olsa ...
Özgür'ün Ağzından
Hayatımda Çok Şey Başardım ... Başaramadığım Tek Şey Sevmek ... Çok Sevildim ... Ama Hiç Sevemedim ... Şimdi Sevilmeye Değil Sevmeye İhtiyacım Var ... Bunu Burada Başaramadım Ama İstanbul'da Başaracağım ...
Yazar'ın Ağzından
Özgür İstanbul'a Üniversite İçin Değil De Daha Çok Sevecek Biri İçin Gidiyor ... Çalışkan Ve Başarılı ... Ama Hayat Ona Neler Yaşatacak ? Bilinmiyor ... Özgür Hiç Kendini Kendinde Sorgulayamadığı İçin Hiç Bir Şey Bilmiyor ... Ne Sevmeyi ... Ne De Sevilmeyi ...
Tanıtım Sonu