DUYURU

207 16 5
                                    

Uzun bir sürenin ardından herkese tekrar merhaba.

Bugün iki duyuruyla geldim sizlere. İlki, daha önce de bahsettiğim kendi kurgum Yıldızlara Benziyorsun şu an birkitapbiryildiz hesabında yayında!

(Tanıtımı en sona bırakıyorum.)

İkinci duyurum ise, çok yakında yepyeni bir bordo bereli hikayesiyle tekrar sizlerle olacağım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İkinci duyurum ise, çok yakında yepyeni bir bordo bereli hikayesiyle tekrar sizlerle olacağım. (Bu sefer hayran kurgu değil)

Aklımda güzel bir kurgu var ve çok yakında yayında olacak.

Kısaca tanımlamak gerekirse, yedi mucize askerin hikayesini okuyacaksınız.

7 kahraman askerin hikayesi çok yakında sizlerle...

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

YILDIZLARA BENZİYORSUN TANITIM

* * * * *

Gökyüzündeki her yıldız parlak mıdır?

Bu soruya birçok kişi evet cevabını verecektir. Ama gökyüzündeki her yıldız parlak olsaydı, gökyüzü çok aydınlık olurdu. Ve gecenin gündüzden farkı kalmazdı. Belki gündüzler güzel, evet. Ama geceler olmazsa gündüzlerin ne anlamı kalır?

İşte bu yüzden gökyüzündeki her yıldız parlak değil. Bazı yıldızlar kendi ışıkları içinde karanlık geceleri geride bırakırken bazıları başka yıldızların ışığından faydalanarak gecenin o zifiri karanlığını atlatmaya çalışırlar.

Hayat da böyle. İnsanlar zengin ve fakir; mutlu ve mutsuz; iyi ve kötü olarak ikiye ayrılmış ve bu ayrım ne kadar adaletsiz olsa da dünyanın dengede kalmasını sağlıyor.

Eğer fakir insanlar olmasaydı zengin insanların, mutsuz insanlar olmasaydı mutlu insanların, kötü insanlar olmasaydı iyi insanların bir değeri kalmazdı. Gece olmasaydı gündüzün de bir değeri kalmazdı; diğer yıldızlar olmasa kutup yıldızının da bir değeri kalmayacağı gibi...

Yalnız KurtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin