Prolog

91 3 0
                                    

David

Prach, krev, tlukot srdcí, reflexi, pot, voda, peří, kosti, listí, utrpení, vraždění...

Válka začala. Nikdo se nebál zvednout svá křídla a vyjít bojovat, i kdyby měl padnout. David Earal, stojí na stupínku, vedle svého otce. Pozorují, jak se lidé ničí za živa. Vraždí své rodiny a spalují si navzájem peří na křídlech. To všechno, jenom kvůli jedné dívce. Kvůli vyvolené. Kvůli malému miminku, které se teď bezbranně přemísťuje z naší náruče do náruče našich nepřátel a zase zpátky. Po jejích právě narozených tvářičkách jí stékají slzy a je vyděšená k smrti. Na rozdíl od něj nechápe, co se děje, protože vyroste, až za týden. Synové a dcery, modrých a zelených křídel stojí těsně u sebe a z bezpečí pozorují toto dění. Jsou, už plnoletí, což znamená, že je jim osmnáct. Jakmile oni dosáhnou věku osmnácti let, tak přestanou růst, jsou dospělí, stane se to během jednoho týdne pak se jejich růst zastaví na deset let a pak teprve začnou stárnout. Tvář se jim nemění a chovají se příslušně k jejich vzhledu. David je synem krále Modrých křídel, Oxfrda Earala a jeho matkou je Anastázie Earalová. Stál se svými bratry a sestrami na vyvýšeném  místě a přihlížel, co se s dítětem stane. Sledoval ho, ale najednou se dítě, dostalo do rukou ženy, se kterou zmizelo neznámo, kam. Všichni okolo mě začali panikařit. Moje sestry padaly do mdlob a bratři zatínali ruce v pěsti. Boj se zastavil, nikdo nedýchal. Právě jsme ztratili vyvolenou...

Neviditelná křídlaKde žijí příběhy. Začni objevovat