A bál

373 11 0
                                    

A bálig már csak 1 hét volt hátra.Épp Krummal futottak amikor a fiú megállt.
-Baj van?.kérdezte Laila.Látta,hogy a fiú keresi szavakat.
-Lenni lány aki tetszik nekem.Úgy tudni te ismerni.Szerinted jönni velem bál?
-Kiről lenne szó?
-Hermione,sokat járni könyvtárba és lenni csinos.

Laila először medöbbent majd bátorítóan a fúra nézett.
-Szerintem nics olyan aki nemet mondana neked!

Másnap Hermione lépett oda hozzá.
-Szeretnélek megkérni ne nagyon híresztelt,hogy együtt megyünk.És tudom,hogy nem vagyunk jóban de el kellene a segítség ruha és smink ügyileg.

Laila végül belement,hogy segít neki.Daphne nem nagyon örült ennek,de végül ő is belement.Együtt mentek le vacsorázni,de Laila George mellé huppant le,aki egy gyors puszival köszöntötte.
-Épp azt tárgyaljuk,hogy ez a két szerencsétlen végül kénytelen lesz Hisztis Myrtyllel a bálba menni.
-Miért nem kérditek meg a Patil ikreket? Úgy tudom még egyiküknek nincs párja.
-Fred te kivel mész?-kérdezte Laila.
-Angelinával...De ne aggódj lakat lesz a száján,vagyis inkább a szám.-nevetett a fiú.

-Laila beszélhetnénk?-kérdezte Harry. Kimentek a nagy teremből és sétálni mentek.
-Sirius visszajött.Azt kérte keressük fel és vigyünk neki ételt.Szeretné ha te is jönnél.Megkedvelt téged.
-Persze,hogy megyek!!! Mikor menntek?
- A bál utáni napon.

A bál:

A bál napján ahogy ígérte felkeresték Hermionét.Laila mindkettőjüket kisminkelte és elégedetten lépett hátra amikor végzett velük.A sajátját is elészítette.Gyönyörű ezsütöt sminket készített magának.Ami illett fekete testresimuló ruhájához ami megvilantotta hátát és a combja közepéig volt felvágva.Haját egy pálcaintéssel befonatta.

Elindultak lefelé és ahogy elérték a lépcső tetejét minden fej feléjük fordult. Tátott szájakat láttak mindenhol,egy fiú még el is botlott ahogy bámulta őket.Párjaik léptek oda.

-Azt hiszem zsákot kéne rádhúzzak...Mindenki téged bámul.Pedig az nagyobb meglepetés,hogy Hermione Krum párja.

Csapattársai füttyögni kezdtek amikor meglátták.
-A táncot nem fogod megúszni Diggory.-kiabálta felé Pucey.
-Kedvem lenne szájba taposni őket.De miattad nem teszem.

Laila látta bátyját Chóval aki egy aranyozott ruhát választott.Harryék is megjelentek.
-Jézusom rajtad meg mi van?-kérdezte Rontól akin egy ezer éves dísztalár volt.

Harry belerúgott figyelmeztetően.McGalagony lépett oda hozzájuk.
-Harry kérlek fáradj oda a többi bajnokhoz,ti nyitjátok a bált egy tánccal.Parvati szeme erre felragyogott Harry viszont inkább győzte le volna mégegyszer a sárkányt.

Bevonultak a terembe és körbeállták a bajonokokat és pertnereiket.Laila észrevette Malfoyt.Sajnos írtó jól nézett ki öltönyében,szóval Laila inkább levette róla a tekintetét. Látta ahogy Ron Hermionét bámulja és nem hisz a szemének.Miután a bajnokok táncoltak Dumbledore egy intéssel átrendezte a termet és falatkákkal valami italokkal megtelt asztalok tűntek elő semmiből.

Valamint eg yzenekar jelent meg akik rögtön zenélni kezdtek.
-Szabad egy táncra?-nyújtotta George a kezét.Lassúzni kezdtek és átadták magukat zenének.Laila átfonta a karját a fiú nyakán.Csólolózni kezdtek majd ráhajtotta fejét a mellkasára.Amikor oldalra pillantott látta ahogy csapattársai újabb pirulákat vesznek be.

Épp egy új számba kezdtek bele amikor Krumék léptek oda hozzájuk.
-Szeretném köszönni támogatást,ha szabadna egy táncra-majd Georgra nézet.
-Csak tessék.Krum elég ügyetlen táncosank bizonyult de azért végig táncolták a számot.

Barátai is odajöttek akik úgyszint táncolni akartak vele. Laila bocsánatkérően nézett Georgra.
-Fel kellett volna erre készüljek amikor a partneremnek kértelek.De mostmár az enyém vagy.

Elmentek innivalóért és hát nem kevés alkoholt fogyasztottak. A buli kezdett beindulni amikor a banda pörgős zenére váltott.Egyre melegebb és fülledt lett a hangulat.Amikor George elment mosdóba csapattársai léptek oda hozzá és igen csak nem fogták vissza magukat.

Pucey magához húzta és Laila érezte ahogy megkeményedik oda lent.
-Ugye tudod mennyire kívánlak?-suttogta a fülébe. Laila nem tudott mit válaszolni,mindig is jó pasinak tartotta és már kerültek egymáshoz nem egyszer közelebb.De most itt volt neki George és nem akarta eleveszíteni.

Szerencséjére Flint húzta el aki ugyancsak eléggé elenegdte magát.Majd bátyja lépett oda hozzá aki már pár perce figyelte a hugát.
-Gyere velem,iszunk egy kis vizet.Laila veletartott.
-Úgy látom jól érzed magad.
-Ne kezd megint Cedric légyszíves...JNézd jön is vissza a barátom.

Visszamentek táncolni majd miutána terem kezdett kiürülni ők is elindultak.
-Gyere velem!George egészen a körletükig vezette Lailát majd az ölébe vette.

Felvitte a szobájukba ami szerencsére üres maradt még jó sokáig. Ugyanis egyátalán nem fogták magukat vissza.George ledöntötte az ágyra és csókolni kezdte mindenhol.Felcsúsztatta a kezét végig a combján,majd érezte ahogy húzza fel ruháját és egy pillanat múlva már nem volt rajta.George ledobta magáról felsőjét.Ahogy a fiú megszabadította melltartójától és simogatni kezdte Laila teljesen ellágyult.Megkereste a fiú gatyáján a cipzárt és óvatósan lehúzta majd kigombolta és a boxerjával együtt a földre dobta és a kezébe vette a péniszét mire a fiú nagyokat nyelt. George izgatni kezdte ujjaival odalent majd miután óvszert húzott óvatosan behatolt.Csodálatos érzés volt ahogy magában érezte Georgeot és ahogy fokozták a tempót Laila a hátába vályta körmeit.Érezte a fiú lihegését és,hogy mennyire hevesen ver a szíve.Közben megcsókolták egymást.Majdnem egyszerre értek a csúcsra.Mikor végeztek Laila ráfeküdt a fiúra.

-Csodás vagy-mondta neki a fiú.

Együtt mentek el zuhanyozni majd egymás karjaiban aludtak el.

Laila Diggory/Laila Denem(Voldemort eltitkolt lánya)Onde histórias criam vida. Descubra agora