(2)Z

73 6 0
                                    


"ဒီတစ္ပတ္ပိတ္ရက္က်ရင္......ေရွာင္းမိသားစုနဲ႕...ေတြ႕ဆုံပြဲလုပ္ထားတယ္....အဲ့ပြဲမွာ..မ်မ္မ်မ္နဲ႕မင္းရဲ႕...ေစ့စပ္ပြဲပါ...တစ္ခါတည္းလုပ္မယ္........"

"ခ်လြမ္......"

တူလြတ္က်သံေၾကာင့္.....ဝမ္ရိေပၚ..ထမင္းစားေနရာက...ဝမ္မားမားကို
ၾကည့္လိုက္ကာ...

"မားအဆင္ေျပရဲ႕လား.....ေနမေကာင္းလို႔လား....."

ဝမ္မားမားမွာ..ရိေပၚစကားကိုျပန္မေျဖနိုင္အားပဲ......ထမင္းစားမပ်က္ေသာ...ဝမ္ပါးပါးကို..............

"ရိုဟန္....ရွင္ခုနက...ဘယ္သူနဲ႕
သားရိေပၚကို...လက္ထပ္ေပးမယ္လို႔ေျပာလိုက္တာလဲ..........."

ဝမ္မားမားစကားေၾကာင့္......ဝမ္ရိုဟန္.....
တူအစုံကို...ထမင္းစား စားပြဲေပၚကို....ေဆာင့္ခ်လိဳက္ၿပီး.........

"ခုနက...ငါေျပာလိုက္တာမၾကားလိုက္ဘူးလား....မ်မ္မ်မ္ေလ.....မင္းအခ်စ္ဆုံးသူငယ္ခ်င္း...ဟြာယဲ့ရဲ႕သမီးေလ....ေရွာင္မိသားစုက......"

ဝမ္မားမားကိုၾကည့္ကာေျပာရင္းၿပဳံးလိုက္ေသာ...ဝမ္ပါးပါး၏မ်က္ဝန္းမ်ားထဲက....သိုဝွက္ထားေသာ....အမုန္းတစ္စြန္းတစ္စကို......ဝမ္မားမားလွမ္းျမင္လိုက္သည္။

"ကြၽန္မ...သေဘာမတူဘူး......."
"မင္းသေဘာထားကိုငါမေမးဘူး...."
ရိေပၚမားျဖစ္ေသာ....ယြဲ႕လီလီ၏စကားကို...ဝမ္ပါးကလည္း...မာဆတ္ဆတ္အသံ
ျဖင့္ ျပန္တုန့္ျပန္သည္။

"ဝမ္ရိုဟန္....ရွင္အခုခ်ိန္ထိ....ဒီလိုတစ္ဇြတ္ထိုးလုပ္ေနမွာလား......ဒီကိစၥက...သားရိေပၚတစ္ဘဝလုံးနဲ႕ဆိုင္တဲ့ကိစၥ.....
အဲ့ဒါကိုရွင္က....ရွင္သေဘာအတိုင္းဆုံးျဖတ္လိုက္တယ္ေပါ့.......သားရဲ႕သေဘာမပါဘဲနဲ႕....."

"ဒုန္း......."

ဝမ္ရိုဟန္....ယြဲ႕လီလီစကား
ေၾကာင့္....မ်က္ႏွာတင္းမာလာၿပီး.....စားပြဲခုံကို....လက္သီးျဖင့္တစ္ခ်က္ထုလိုက္ကာ......

"ယြဲ႕လီလီ......မင္းဒီေန႕ဘာျဖစ္ေနတာလဲ....
အၿမဲတမ္းငါ့သေဘာအတိုင္းေနလာခဲ့ၿပီး...အခုမွ..ဘာျဖစ္ေနတာလဲ.....ဒီကိစၥမွာ...ငါက...ကာယကံရွင္ကိုမေမးဘဲ....ငါ့သေဘာအတိုင္းလုပ္လိုက္တယ္လို႔....မင္းထင္တယ္ေပါ့....မင္းသားကိုေမးၾကည့္....ငါ့သေဘာလား...သူကိုယ္တိုင္သေဘာတူတာလားဆိုတာ........."

 I really need you(Completed)Where stories live. Discover now