11.Bölüm

230 87 56
                                    

Mesafeler aşka engelmiydi?
Hiç sanmam o zaman
Ferhat, Şirin için
Dağı deler miydi?

🪷🪷🪷

Ali abi'nin telefona cevap vermesini beklemeden telefonu kapattım ve bar oturağından kalktım;

Ejder;

-Annene mi bir şey olmuş?

-E-evet hastaneye kaldırmışlar benim gitmem lazım.

-Bende seninle geliyorum itiraz yok hadi hızlı ol.

-T-tamam.

Hızlı eşyalarını toplarken Ejder bana kot ceketini uzattı ve ona öylece baktım.

-Bunu al üstü ne giy.

Kafamı salladım ve elinden kot ceketi aldım giydim.

Ejder meğerse taksi çağırmış taksi yol kenarında bizi bekliyordu Ejderin önderliğinde taksiye bindim. Takside sadece düşündüğüm şey anneme bir şey olup olmaması idi o anda gözlerimden inciler döküldü Ejder bir teselli etmek için elini uzattı ama sonra geri çekti.

-Benim yüzümden oldu benim yüzümden annem hastanede.

-Hayır Esra sakin kalmaya çalış ciddi bir şey değildir belki.

-H-Hayır b-benim
y-yüzümden eğer bu gün buraya gelmeseydi annemin yanına gidecektim b-benim yüzümden.

Ejder susmuştu çünkü diyecek birşey bulamıyordu. Titrek ellerimle Göz yaşlarımı siliyordum.

Kısa bir süre sonra hastaneye geldik arabadan hızla fırladım Ejderse bana yetişmek için koşuyordu.
Hastanenin içine girdim ve direk danışmaya gidip:

-Yasemin Yıldız hangi odada kalıyor?

-Yakını mısınız?

-Evet kızıyım.

-Hemen bakıyorum. Uum  üçüncü kat elli dört nolu oda.

Koşarak asansöre bindik üçüncü kata çıktık, odayı aramaya başladık.

Odayı gördüğümde kapıyı açmak için kapının kolunu tuttum ama bir an duraksadım çünkü içerde annemin kötü ve hasta olma olasılığı beni cesaretsiz kılıyordu.
Sonrasında Ejder arkamdan geldi ve

-Korkma yanındayım şimdi kapıyı aç ve annenin iyi olduğunu gör. O senin bekliyor.

Ejder'in sözleri beni cesaretlendirdi ve kapıyı bir anda açtım annem tam karşımda yatakta yatıyordu, Ali abi ile konuşuyordu benim girdiğimi fark edince bana baktı bende ona sonra ona doğru koştum kalkıp oturmak istedi ama ona koşarak sarıldığım için kalkamadı.

-Sana bir şey oldu sandım çok korktum.

-Sadece yorgunum bir şeyim yok kızım merak etme.

-Emin misin sadece yorgunluk mı?

-Bence öyle daha sonuçlar çıkmadı.

GEÇMİŞİN İNTİKAMIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin