kötü günler

7 2 2
                                    

Sabah  bağırış  sesleriyle uyanmıştım,ve aşağı kata mutfağa indim.  Annem kardeşim Masal'a ağza alınmayacak sözler söylüyordu ve vuruyordu.  Mutfağa girdim ve yerde kırık bir reçel kavanozu duruyordu . Annem kardeşime yaptıklarının aynısını banada yapıp ikimizi odamıza gönderdi. Ben ve kardeşim odamızda  bir kaçış planı yaptık. Bir anda babam aklıma geldi .Babam biz daha yokken intihar ederek kendine kıymış,ve bu olayın sebebi bizmişiz , çünkü babamın ailesi biz doğmadan önce erkek çocuk istiyormuş.  Ve bizim kız olduğumuzu öğrenince babamın üzerine çok gitmişler, babamda bu sebeple kendine kıymış. İşte böyle ,tam biz kaçıcakken  annem Hülya bizi gördü ve bizi odaya kilitledi .2 gün odada kilitli kaldık.    Ve odadaki camdan kaçmayı başardık. Ve napıcağımızı bilmiyorduk,elimizdeki paralar da tükenmek üzereydi.  Ve 2,3 gün sonra paramız bitti .Ve yırtık pırtık kıyafetlerle ortalıkta dolaşırken Polis arabalari önümüzde durdu ,bizi alıp karakola götürdüler. Karakolda  bir yakınımızı görmedikleri için bizi yetimhaneye götürdüler .Yetimhanede bizle uğraşan bize karışan birsürü çocuk vardı. Ve Yetimhanede  Esra adında iyi kalpli bir arkadaş edindik . (2,3 ay sonra ) Biz güzel kıyafetlerimizi giyip hazırlanıyorduk, çünkü bugün bazı insanlar bizleri evlat edinmeye geliceklerdi . Ve bir çift bizi evlat edinmeye karar verdi ama biz  Esra gelmedi diye üzgündük  ama birden bizi alan çift Esra'yı da almaya karar verdi .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 26, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ÖZGÜRLÜK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin