Cedric halála

440 13 0
                                    

Májusig még rengeted idő volt.Krummal továbbra is együtt futottak.Nem esett sok szó közöttük de jól érezték egymás társaságában magukat.Egyikük sem ítélkezett a másik felett és ez így volt jól.

A vizsgák közeledtével többet kellett tanulniuk és bár Laila nem szerette ha zavarják még is megengedte bátyjának,hogy segítsen neki.Több időt akart vele tölteni és ez kapóra jött.
-Izgulsz a harmadik próba miatt?
-Bumfolt azt mondta csak előtte fogjuk megtudni 3 héttel.Addig nem is akarok rá gondolni.
-Inkább Chóval töltöd az időd mi?Lassan bele kell törődjek,hogy iskolán kívül is látni fogom.
-Jut eszembe anyáék majd meglátogathatnak pár nappal előtte és itt maradnak a próba végéig.Próbálj meg normálisan viselkedni...

Teltek a hetek és még az ikreket is néha tanuláson lehetett kapni.Egyik este közösen bújták a könyveket Georgeal majd egymást.
-Ez így nem lesz jó,ha itt vagy nem tudok koncentrálni.Laila erre megrázta előtte kerek hátsóját.
-Csak nem erre gondolsz ez alatt?
Majd a fiú elkapta és leteperte.
-Ha így folytatod ki kell,hogy kötözzelek.

Még Malfoy sem tudta a kedvét venni ahogy Pansyvel járt-kelt.Bár elvileg nyitott kapcsolatban voltak és ezt a fiú ki is használta.Sok fiatalabb és idősebb lány is oda volt érte rossz hírnév ide vagy oda.Theo is talált magának egy lányt így újra úgy viselkedett mint régen.Daphne elmondta neki,hogy a srác akarta elhívni a bálba mivel régóta tetszik neki.Laila így megérette miért viselkedett barátja úgy ahogy.

Siriusnak eleget téve mikor kiderült mi lesz a feladat segített Harrynek felkészülni különböző varázslatokkal.Úgy vélték egy labirintusban elrejtett serleget merőben könnyebb lesz megtalálni.
-Figyelj ha Hagrid szurcsókjait túléltük akkor ez is meg lesz!

Bátyja is magabiztosan állt hozzá,bár ő inkább egyedül készült.

Az órákon már csak ismételtek és a vizsgákra készültek. Piton megjegyezte,hogy a fél osztályt még vizsgázni sem engedné de ezt sajnos nem ő dönti el.Malfoy kajánul vigyorgott az első sorban.Piton és közte szoros kötelék alakult ki.A vizsgákat még a próba előtt megtartották és szerencsére Laila mindegyiken remekül szerepelt.

A próba előtt tényleg megérkeztek a rokonok.Szerencsére Harry sem maradt egyedül akit Molly és Bill Weasley látogattak meg.Amikor meglátta szüleit bátyjára tekintettel a legjobb arcát vette elő.De egy idő után csak gyertyatartóvá vált,mire George magukhoz húzta.

-Úgy örülök nektek drágáim.-fordult feléjük Molly.
-Hát öcsém meg kell hagyni van ízlésed.Mit csináltál szegény lánnyal,hogy téged választott-nevetett Bill!-Egyébként örülök,hogy személyesen is megismerhetlek.Azt hittem csak hazudik,hogy felvágjon.
-Én is örvendek a szerencsének.Amúgy meg semmit nem kellett csinálnia csak önmagát adnia.
-Hát meg kell hagyni Laila tényleg mély nyomokat hagyott bátyámon-szólt közbe Fred miközben anyja arcát figyelte.Az asszony egy pillanatra lesápadt de Billből kitört a nevetés.
-Nem is vártam mást tőletek!-kacsintott rájuk.

A próbára alkonyatkor került sor.A rokonok egy elkerített részen foglaltak helyet.Laila inkább az első sort választotta és leült George és Daphne mellé.A bajnokok kivonultak.Látta bátyja arcán az izgatottságot.Elsőként léphettek be Harryvel a labirintusba majd őket követte Krum és utoljára Fleur.Egy idő után kezdett egy kissé unalmas lenni a várakozás.

-Kiváncsi vagyok meddig tart nekik megtalálni.
-Remélem azután egyszer majd bemutatsz a szüleidnek.-fordult felé George.
-Ne hidd azt,hogy érdekelné őket amikor Cedricnek is új barátnője van.
-Oda nézzetek piros szikrák!Egy bajnok feladta.

Pár percen belül Fleurrel tértek vissza aki nem tudta elmondani mi történt.Majd rá pár perce újabb szikrák jelentek meg és ezúttal Krum került elő.De a fiú kábult volt ahhoz,hogy bármit tudna mondani.Kezdett izgalmassá válni mivel már csak ketten maradtak.Dumbledore is idegesen lépkedett fel-alá. Aztán a semmiből Laila olyan fájdalmat érzett mint még soha.Felordított a kíntól és ha George nem kapja el előre esett volna.
-Mi van Laila mi történt?
-Nem tudom,valami történik. Dumbledore rohant oda hozzá.
-Mi történt mit éreztél?
-Fájdalmat,de most már más is társul hozzá...

Dumbledore aggódva nézett rá. Feszülten várakoztak. Laila sokkal jobban lett,bár még hasogatott egy kicsit a feje.De szerencsére az aggodalmak alaptalannak bizonyultak mivel Harry és Cedric együtt érkeztek vissza a serleggel.Bár a megérkezésük nem volt túl kecses.Cedric háttal Harry pedig őt szorítva arccal előre érkezett.Hatalmas ováció tört ki mindenki őrjöngeni kezdett.De Laila látta,hogy baj van ahogy többen is kezdték észrevenni.Cedric nem mozdult Harry meg egyre csak zokogott.

Laila Diggory/Laila Denem(Voldemort eltitkolt lánya)Where stories live. Discover now