Pohled Dekuho
Když jsme tak seděli, Dabi přerušil ticho svým povzdechem. Já jsem se nadechl a on mezitím vstal jak kdyby mě tu chtěl nechat. Můžu říct, že se choval jako by se nic nestalo. (Teď doporučuju písničku bang bang bang bang od Sohodolls) Já jsem ho však zastavil a přibouchl ho ke stěně. ,,Ty mě nemiluješ?" zeptal jsem se ho, se zlostí na tváři. Víte..dám mu okusit jeho vlastní medicínu. On se na mě každopádně znuzeně podíval a odžduchl mě. ,,Takže budeš radši držet hubu než aby si přiznal že si manipulátor co rád kuchá pánské otvory?" řekl jsem. On směrem ke mě pak natáhl ruku jakoby mi chtěl vrazit jenže než to stihl udělat, měl jsem jeho zápěstí v ruce. Když se zamračil já jsem se zasmál a naklonil se blíž k němu? ,,To si tak slabý? Že mě ani nezabiješ když tě takhle ponižuju?" řekl jsem a on v tu chvíli použil jeho plameny na ruce kterou jsem držel tak aby mi to popálilo ruku. Já jsem skrl bolestí a když si myslel že mě má tímhle v hrsti chytil jsem ho za vlasy a vtáhl ho do polibku. On spolupracoval a když se mi pokusil strčit jazyk do pusy, kousl jsem ho. On srkl bolestí a odstrčil mě. Já jsem se mu pouze podíval do obličeje a když stál jak pikola tak jsem si klekl na kolena. Pak jsem k němu šel a jelikož měl jen ryfle tak jsem mu rozepl zip. Pak jsem se mu ze zdola podíval do obličeje a s úšklebkem jsem vytáhl jeho macka, kterého jsem si následně dal do úst. Když jsem ho tedy začal dělat pusou..slyšel jsem jak povzdechuje a sotva to drží. V krátké chvíli když jsem přestal jsem schytal bílej obličej a ruce. Když jsem cítil jak má oči jen na mě tak jsem si ruce oblízl a postavil jsem se. Pak jsem se k němu naklonil a řekl jsem ,,teď jsem manipulátor já" pak jsem mu olízl ucho a kousl ho do laloku. On srkl bolestí a já se od něj oddálil. Poté jsem ho nechal samotného s jeho myšlenkami. Nicméně..přišel jsem do hlavní místnosti základny kde seděla Toga a Shigaraki. Toga se na mě dívala a pomalu ji padala brada, když v tu chvilku jsem si uvědomil že na sobě mám vlastně jen kraťasy. Nicméně šel jsem k lednici a vytáhl jsem si nějaký rychlý jídlo. Pak jsem ho snědl a mezitím ke mě přišla Toga. Která semnou následně flirtovala a já jsem se jen červenal. Každopádně flirtoval jsem s ní zpátky a když jsem si chvilku nevšímal okolí a soustředil se jen na Togu tak mě někdo tahal za zápěstí pryč do chodby. Když jsem se vzpamatoval viděl jsem Dabiho který mě následně drží tělem u zdi. ,,Děláš si ze mě jen prdel že?" řekl Dabi. ,,Promiň...ale o co ti jde?" řekl jsem s lehkým úšklebkem na tváři. ,,Vykouříš mi a pak si klidně jdeš flirtovat s Togou?" řek a přitlačil mě víc ke zdi. ,,Hele..neber si to zle...ale to že ti vyhulím..neznamená že mezi náma je něco..co je vážné" řekl jsem a úšklebek se mi protáhl víc k uším. ,,Nečekal jsem že z takového posrance se stane tohle" řekl a usmál se. Já jsem ho ale v tu chvíli odhodil a on sebou mrskl na zem. ,,Každopádně..osobní prostor kocourku" řekl jsem a zasmál jsem se. Pak jsem šel zpátky za Togou. Když jsem k ní došel, omluvil jsem se za Dabiho a pokračoval jsem ve flirtu " Po chvíli jsem se k ní natáhl a když Dabi sledoval vysadil jsem jí na linku, chytil ji za boky a začal jsem ji líbat. Cítil jsem na sobě Dabiho oči a tak jsem jí rukama šmátral i pod sukní. (Btw, Deku je bisexual, Dabi gay, a Todoroki gay) Nicméně po chvíli jsem si jí odnesl do svého pokoje. A když jsem jí pustil na zem tak aby stála na nohou, odžduchla mě na postel a šla směrem ke mě. Poté si začala sundávat tričko a když se tak stalo, já poklepal na svůj rozkrok na který si následně sedla. Měla na sobě jen sukni a podprsenku takže to netrvalo dlouho a postavil se. Víte..vždycky mě nějakým způsobem vzrušovala. Nicméně, dal jsem jí ruce na její břicho a začal jsem ho líbat. Ona si hrála s mými vlasy a smála se. Já jsem ji pak chytil za zadek a když jsem našel zip na její sukni, rozepl jsem ho. Ona si pak sukni sundala a já si uvědomil že pod ní nic nemá. V tu chvíli jsem se zasmál a sundal jsem si kraťasy. Ona se ke mě pak nahla a řekla. ,,A tu horní část mi nedáš dolů?" Já jsem se usmál a chytil jsem jí za kus kostice na podprsence. Ona se udiveně dívala a já potom trhl tak že jsem z ní podprsenku strhl. Ona se pak odklonila k mému rozkroku a sundala mi trenky. Já jsem se usmál a řekl jsem ,,Neskončím s tebou dokud nebudeš řvát moje jméno" ona vzlikla a já nahodil na svoji tvář můj úšklebek. Pak jsem jí chytil za boky a přehodil jsem jí tak aby ležela na posteli ona. Chvilku jsem se na ní díval...líbila se mi jak vypadá když jsem se na ni díval z vrchu. Když jsme navázali silný oční kontakt, přerušil jsem ho a prvně jsem přirazil. Ona zasténala a já přirazil víc. Nicméně když jsem přirážel víc a víc, začala lehce slzet, ale s úsměvem na tváři. Když jsem jí ale pak ještě chytil pod krkem a lehce ji přidusil zakašlala a prosila ať přidám, já jsem uposlechl a když jsem zrychlil líbal jsem jí na hrudi. V tu chvíli se její dýchání zrychlilo a moje taky. Když jsem ale nepřestával nehtama se mi zabořila do zad a začala řvát vzlikajícným tónem mé jméno. Já jsem pak cítil rychlej nával uďelanosti tak jsem vytáhl a postříkal jí břicho které jsem pak následně oblízal. Po všem jsem vzal deku kterou jsem na nás pohodil. Pak jsem jí chytil kolem pasu a když usla měl jsem v hlavě ještě spoustu věcí, jako to že mám na listu ještě Shigarakiho. A nebo to jak zesílit. Každopádně byl jsem unavený tak jsem si lehl a usl.JAK TO VŠECHNO BUDE? JAK BUDE TOGA REAGOVAT ŽE BYLA JEN HRAČKA? JAK BUDE REAGOVAT DABI, PO VŠEM CO SLYŠEL V DEKUHO POKOJI? KDE SE VZALA TAHLE ZLÁ STRANA DEKUHO? A CO TODOROKI? ZAPOMĚL NA NĚJ DEKU TAK RYCHLE?
ČTEŠ
Trojúhelník dvou bratrů (DabixDekuxTodoroki)
FanfictionDva bratři, každý z jiné strany..jedna láska? Jak se Izuku Midoriya postaví nátlaku dvou bratrů? (Obsahuje scénky 15+)