"Sevmek" herkese göre değişen kavram ama herkesin çok iyi yaptığı şey."Ben şöyle sevdim onun için böyle şeyler yaptım" Ne kadar da acı dimi? 21. Yüzyılda böyle sevilmek varmış. "Kanka üzülme ya sen çok ağır şeyler yaşadın biz biliyoruz" Ne kadar da acı dimi? 21. Yüzyılda böyle arkadaşlık varmış. Herkesin dilinde dolanan şu iki söz SENİ SEVİYORUM evet haklı bugün sana seni seviyorum dedi ama bugün. İki günlük sevgi devri. Sevgi anlatılmaz ki... Sözcük bulamazsın kelime türetemezsin. Ama haklısın sen onu sevdin.
~ 04-01~
Evet bugün de normal bir şekilde uyandın neler bekliyor seni ? Günün sonunda ne olacak?
Güzel şehrin kötü insanları GÜNAYDIN!! sana da günaydın şehri güzel yapan insan. Uyanır uyanmaz gene aldım elime şu saçma aleti. Kız kankalarım olmasa almam sanırım. Kendimi kandırıyorum işte. "Hep yat hep hiç iş yapma aferin" ulan anne kafamda canlanıyor sesin. Annem ya herşeyim. Okullar açılsa herşey yoluna girer en azından düzenli bir hayatım olur. Okulu değilde okul hayatını özledim. Arkadaşlarımla eğlenmeyi kavga etmeyi... Tüm günler olduğu gibi bugün de yatarak geçti. Bazen böyle kendi kendime düşünüyorum sonra kafayı sıyıracak gibi oluyorum vazgeçiyorum. Kitap okuyorum yeni sürekli baş rolü kendim sanıyorum o hayata alışıyorum bırakınca kendime gelmem zor oluyor. Arkadaş herşeye bu kadar kolay alışılır mı? Bir insana alışmaktansa kitaba alışmak daha mantıklı. En azından kalbimi yormaz. Yoruluyorum işte bedenen olmasa da ruhen. Uzaklara dalıp gidiyorum sorguluyorum. Yapmamam gerek ama yapıyorum işte. Allah'a sitem etmek değil de olmasaydı keşke diyorum. Birini sevmek değil de bir daha birini sevememek daha zor. Sevdiğini hissetmek o kadar güzel bir duyguydu ki... Tabi zamanında bildiğim kadar. Ha bir de elalem faktörü var. Sizin hayatınız da var mı bilmiyorum ama benim hayatımda çok fazlalar. Kendilerini pek umursamam ama iki yüzlü oldukları zaman sinir oluyorum. Benim arkamdan afedersin orosbu bile diyen kadın önünde ki kızını görmez. Allah'ım her ne duruma düşersem düşeyim gene de insanlara tepeden bakmama izin verme. Şu kibir denen şey insanı insana öldürtür. Benim bir Duygu arkadaşım var pardon iki adet var :))))) Her neyse. Bu Duygu beni çok gaza getirdi şerefsiz bir insanım zaten gittim elalemin çocuğuna yazdım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Şehirde
RandomŞehrin yürümeye korktuğum sokakları var sana çıkar diye. Belki bir caddenin ortasında karşı karşıya geliriz seninle belki de çıkmayan bir sokağın sonunda.Gözlerime bakabilir misin o vakit? Herşeyi boşverip tenin tenime değer mi tekrar? Duygularında...