Arthur's POV:
Περπατουσα γρηγορα στο πεζοδρομιο, ενω ο κρυος αερας χτυπουσε το προσωπο μου. Ποτε εγιναν ολα αυτα? Πως μπορει να ημουνα τοσο τυφλος, που να μην το καταλαβα? Ειμαι τοσο εκνευρισμενος και θυμωμενος! Πραγματικα δεν ξερω με ποιον απ' τους δυο εχω θυμωσει περισσοτερο και γιατι. Ισως επειδη η Irene εχει ξαναπληγωθει και θελω το καλο της. Ο Harry δεν εχει ξανακανει σχεση, οποτε δεν ξερει πως να της συμπεριφερθει και το πιο πιθανο ειναι να την στενοχωρησει.
Γι'αυτο η Irene ηταν πολλες φορες τοσο σκεφτικη και στενοχωρημενη. Γι'αυτο ο Harry προσπαθουσε να την παρηγορησει, οταν ειχε χωρισει με τον David. Γι'αυτο ηταν παντα τοσο θυμωμενος οταν τα ειχαν. Γι'αυτο ο αδερφος μου τον εβριζε συνεχεια και τον χτυπησε. Θεε μου! Οτι κι αν θυμηθω απο το παρελθον με οδηγει στο τωρα, γιατι το αποτελεσμα ειναι το παρον.
Εφτασα μπροστα απο το σπιτι της Irene και χτυπησε δυο φορες την πορτα. Μετα απο μερικα δευτερολεπτα, η μητερα της μου ανοιξε χαμογελωντας.
"Γεια σας!" ειπα χαμογελωντας και προσπαθωντας να φανω οσο πιο ηρεμος μπορουσα.
"Arthur, αγορι μου, τι κανεις?" με ρωτησε ακομα χαμογελωντας. Κοιταξα διακριτικα τον εσωτερικο χωρο του σπιτιου για να βρω την κολλητη μου, αλλα δεν ηταν πουθενα. Ελπιζω να ειναι εδω! Πρεπει να μιλησουμε! Προκειται για το καλο της!
"Καλα ειμαι! Εσεις?" απαντησα και αυτη μου εκανε νοημα με το χερι της να περασω μεσα. Εβγαλα το μπουφαν μου και το αφησα προσεκτικα πανω στην πολυθρονα, ενω ετριβα τα χερια μου.
"Και εγω καλα ειμαι! Την Irene ψαχνεις?" με ξαναρωτησε και εγω εγνεψα χαμογελωντας. Δε θελω να τσακωθω με την καλυτερη μου φιλη, αλλα δε γινεται να ειναι ερωτευμενη με τον αδερφο μου! Αν καποιος μπορουσε να διαβασει τις σκεψεις μου αυτη τη στιγμη, θα πιστευε πως την αγαπαω, αλλα δεν ειναι ετσι. Δηλαδη, την αγαπαω σαν φιλη μου, οχι σαν το κοριτσι μου. Η κολλητη μου κατεβηκε τις σκαλες χαμογελωντας μαζι με τη μαμα της.
"Λοιπον, παιδια εγω φευγω! Καλα να περασετε!" ειπε η κυρια με τα μακρια καστανα μαλλια και εφυγε, αφου την ευχαριστησαμε.
YOU ARE READING
The annoying boy// Harry Styles fanfiction
FanfictionΚανένας δεν μπορεί να ελέγξει τα συναισθήματά του για κανέναν και μερικές φορές αυτό είναι επικίνδυνο, μετατρέποντας όσα έζησες σε ένα λάθος....