Kız hızla merdivenlerden çıktı, merdivenin sonuna geldiğinde arkasını döndü:
"Hızlanmamız gerek!" dedi ve parmağını şıklattı.
Kızın elindeki parlama yavaşça artıyordu. Mor çizgiler gittikçe kızın elini kapılıyordu, parlama artarken arada bir azalıyor, sonra daha çok artıyordu. Aynı bir kalp atışı gibi canlı ve sıcak hissettiriyordu.Hemen ardından Richie elini şıklattı. Ondaki parlama aynı Liseli'de olduğu gibi vahşi ve kontrol edilemez görülüyordu.
"Arkandayız." dedi Richie. Liseli de onu onaylar biçimde parmağını şıklattı.
Kız son hızla koşmaya başladı. Gücünü kullandığı için hızı çok artmıştı. Liseli ve Richie onu takip etmekte çok zorluk çekmiyorlardı.5 dakikalık hızlı bir koşuşturmacanın, birkaç ara sokağın ardından uzun ve eski görünen bir apartmanın önünde durdular.Kız apartmanın demir kapısını telaşla ittirdi ve içeri daldı. Demir kapı gıcırtıyla açılırken Liseli ve Richie hala telaşla koşturan kızın arkasındaydılar. Beyaz, loş bir ışığın aydınlattığı apartman koridorlarında hızla üst katlara çıkıyorlardı.
Kız, 6. katta durdu ve eski tahta bir kapının önünde dikilip kapıyı hızla tıklattı.
Tıklatmasının ardından gelen sessizlik ortamı gerginleştirmişti ve endişeli bir bekleyiş başlamıştı.
Bu gerginliği bozan şey kapının arkasından gelen ayak sesleri oldu.Kız derin bir nefes aldı ve yüzüne ufak bir gülücük kondu.Kapı yavaşça açılırken kapının arkasında duran kişi göründü. Normalden kısa boylu, biraz şişman, uzun siyah saçlı bir kadın üstünde kırışmış pijamaları ve yarım açık bir göz ile duruyordu.Kız kadının üstüne atılıp ona sarıldı.Gözleri dolmuştu, çatallı bir ses ile konuştu.
"Anne!"
Annesi yarım gözlerle olanı anlamaya çalışıyor gibi etrafa bakınıyordu. Kısık bir ses tonuyla konuştu.
"Cath?" dedi. Hafiften şaşırmaya başlamıştı.
Ardından arkada duran bir çift delikanlıyı görünce gözleri açıldı.
"Neler oluyor?!" dedi. Uykusu açılmış gibiydi.
Kız onu bıraktı ve gülerek geri çekildi.
Annesi hepsini içeri buyur etti, oturma odasına geçip buldukları yere oturdular. Ufak bir daire gibi gözüküyordu.
Annesi uyku halinden çıkmıştı,
"Sen nasıl?" dedi annesi kıza bakarken. Kız cevap verdi:
"Onlardan kaçtım."
"Ama!.. Nasıl yaptın? Hem zaten geri gelecektin."
"Anne... Asla geri gelemeyecektim. O mektupları biliyorum."
"Ama Cath... Bana bizzat söylediler, seni geri getireceklerdi."
"Bu devletin ne zaman doğruyu söylediğini duydun ki!" Kız sesini biraz yükseltmişti.
"Shh! shh! Duyacaklar." dedi annesi kızı susturmak için (Kızın ismi Cathrine, annesinin de dediği gibi bundan sonra Cath yazacağım.) Kız sakinleşti.
"Her neyse size bir şey yapmalarından korktum." dedi Cath ve annesinin yanına gidip ona tekrar sarıldı.
Liseli ve Richie sessizce olanları izliyordu.
Kısa bir sessizlikten sonra annesi onlara bakarak konuştu.
"Peki onlar?"
Kız onlara doğru döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Liseli
FantasíaSıradan bir gün , sıradan bir hayat , pek sıradan olmayan bir rüyanın ardından . Bir yaprağın süzülmesiyle başlayan hikaye Aynı Yaprağın yok olmasıyla bitecek Klasik bir liseli , Hiç tanımadığı bir çocuk , ve hiç tanımadığı pembe pijamalı bir kız .