Mă duc în cameră la mine și stau in pat fară nici o reacție nici lacrimi nu mai aveam am sunat o pe mama și am întrebări când e îmormâtarea !
Conversație telefonică:
Mama : Ce faci ? Ești bine ? De ce nu răspinzi ?
Eu : Sunt bine când e înmormântarea?
Mama: Mâine la ora 12 : 00
Eu : Nu pot ajunge ! După mormântare o să mă duc singură !
Mama : Ești sigură?
Eu : Da pa !
După ce am vorbit cu mama m-am gândit să mă duc la kooki dar aud că cineva mare la ușa camerei mele , sigur e kooki trebuie să-mi cer iertare .
Eu : intră!
Kooki intră și mă întreabă :
Kooki : Ești bine ? Scuze că m-am băgat !
Eu : Sunt bine ! Eu îmi cer iertare m-am comportat urat cu tine !
Kooki : nu e nimic te înțeleg !
Eu : ști azi e ultima zi din saptămână poți să îmi faci un favor ?
Kooki : Orice !
Eu : Poti veni cu mine la cimitir mâine ?
Kooki : Da !
Eu : Mulțumesc !
Eu : Ști să gătești?
Kooki : Puțin !
Eu: Perfect nici eu hai să gătim ceva daca nu vrei sa murim de foame !
Kooki incepe să râdă și spune Da
Mergem în bucătărie cu și eu îi propun lui kooki sa facem clătite pentru că asta e tot ce știu să fac .
Kooki : Da sună bine !
Ne apucăm de treabă și kooki ia făină și mi-o pune pe nas , mă uit în oci lui și observ că zâmbește așa frumos zici că e un copil iau și eu faină iar fără să se uite Io pun pe totă fata .
Kooki se uită la mine și mă întreabă..
Kooki: Ești bine ?
Eu : Da , datorită ție !
Kooki : Mă bucur !
Eu îl îmbrățișez iar kooki rămâne împietrit iar după câteva minute îmi răspunde la îmbrățișare , simțeam cum îi bate inima din ce in ce mai tare . Mă desprind din îmbrățișare și iau clătitele și îi spun lui kooki ..
Eu : Hai la masă !
Kooki : Acum !
După ce am mâncat am observat că e târziu iar eu i-am spus lui kooki sa se duca sa se odihnească !
Pov.Kooki :
Ajung în cameră mea iar acolo mă trântesc in pat frânt de oboseală .
După ce stau vreo 20 de minute pe telefon încep să mă gândesc la Rae , ma îmbrățișat Uare se simte bine ? De ce simt ceva ciudat , zici că am un gol in stomac ..Uare m-am îndrăgostit ? Dar ea mă îmbrățișat pentru că nu se simțea bine . Mai bine mă culc mă gândesc la toate prostiile .Sper că va plăcut acest capitol !
SCUZAȚIMI GREȘELILE GRAMATICE!🖤🦋🖤
CITEȘTI
Fata timidă
Novela JuvenilIn poveste este vorba despre o fată timidă și singuratica care este batjocorita de colegi ei , ea se decide sa se mute în altă facultate din această cauză . Ea fiind noua nu are nici un prieten iar colegii îi admir frumusețea , iar un băiat se îndr...