Lefelé a lejtőn

385 13 0
                                    

Másnap Harry megérkezett.Mindenki aggodalmasan köszöntötte mivel a fiúra meghallgatás várt mivel varázsolni kényszerült egy mugli jelenlétében.Laila is köszöntötte amit Harry kétkedve de viszonzott.

-Egy levelet kell átadnom Mordon professzornak Dumbledortól és azt kérte ossza meg ami benne áll mindenkivel.

Mordon átfutotta a levelet,majd mindig mozgó szemét Lailára szegezte.
-A sötét időszak előtt állunk így mindenkinek jogában áll megtudni az igazságot. Harry és Laila szoros kapcsolatban állnak és ez nem másnak köszönhető mint,hogy Laila Voldemort eltitkolt lánya.

Csatt.Molly elejtette a kezében lévő kést. Sirius közben odalépett Lailához és megszorította vállát.

Mordon folytatta: A biztonsága érdekében mindenki tartsa titokban bármi áron.Ne hagyjátok,hogy elhagyja a házat.

Mindenki Lailát nézte.
-Ez nem lehet igaz-szólalt meg Molly.Nem maradhat itt hiszen mindenkire bajt hoz.Amíg itt van sosem leszünk biztonságban.
-Amúgy sem vagyunk-válaszolta Sirius. Laila nem tehet róla és ettől semmit sem változott.

De süket fülekre talált.
-George?-nézett a fiúra. De az megrázta a fejét és lesütötte szemeit. Ennyi elég volt ahhoz,hogy tudja a "soha nem hagylak el" most ért véget.

Laila kirohant a szobából,Sirius meg utána.
-Adj nekik egy kis időt.Megfogják érteni,hogy te attól még ugyan az az ember maradtál.De Lailát nem hatották meg a szavai.

Összecsomagolta holmijait és elindult.
-Mégis hová mész?Nem mehetsz el!
-Persze maradjak itt ugye? Viseljem az undorral teli pillantásokat.Hát én nem fogok itt maradni.
-Laila beszéljünk!-George jelent meg az ajtóban.
-Nincs miről beszélnünk.Hagyjál békén...

Kiviharzott feltépte az ajtót és elszaladt már amennyire csomagjai engedték.Senki nem ment utána...Fogalma sem volt hova mehetne.De úgy vélte az első útja a Gringottsba viszi.Minden gátlás nélkül kipakolta az egészet. Alig hagyott valamit a volt szülei széfjében de úgy gondolta megérdemlik. Aztán betért a Foltozott Üstbe és kivett magának egy szobát.Megvette a szükséges holmikat bár eszébe jutott,hogy vissza sem megy az iskolába.

A fogadóban talált egy furcsa kinézetű alaktól pirulákat vett,hogy legalább aludni tudjon.Így teltek a napjai leginkább.

Amikor kiért az induló vonathoz a diákok minden gátlás nélkül bámulták őt.Összesúgtak a háta mögött és többen kitértek az útjából.Amikor meglátta Georgékat megtorpant.Majd érezte,hogy valami megböki a kezét.Sirius volt az.Laila megeresztett egy halvány mosolyt majd inkább felszállt a vonatra.

-Hé Diggory erre-szólította meg Pucey.Bemutatom a két új csapattársad.Harpert az új terelőnket és Montaguet aki Flint helyére jött.

A fiú végigjártatta a lányon a szemét.Montague a legnagyobb csajozó gép volt akit Laila valaha ismert.Mindketten egyel felette jártak ahogy Pucey is.Warrington és Bletchley most lettek végzősek.
-Ha igaz a hír elég bevállalós vagy.Tessék egy kis alkohol,hogy jól induljon az év.

Laila elfogadta,hiszen ha leitta magát kevésbé gondolt halott bátyjára és a volt szerelmére.Erős volt amit ivott így hamar beütött neki.Egy idő után kezdett melege lenni így kibújt pulcsijából és kidugta a fejét az ablakon.Csodás volt ahogy a szél az arcát érte.Érezte ahogy valaki mögé áll.
-Gyere vissza,ki ne essél itt nekünk.Egyébként,hol van a barátod?-kérdezte Pucey.
-Nekem nem kell barát...

De Laila nem mondott igazat.Hiányzott neki George. Ezért inkább megint az üveg után nyúlt.
-Majd mi leszünk a barátaid.-ölelte át Montague.
-Na végre Laila!-Daphne nyitott be.Te már most iszol?Gyere velünk most!
-Ugyan már csak jól érzi magát!-nevetett Pucey.
-Ja látszik rajta.

Majd Theo és Blaise segítségével átvezették a saját fülkéjükbe.
-Mi van veled? Halálra aggódtuk magunkat érted.Laila elsírta magát.
Daphne betakarta és átölelte.Látta ahogy Malfoy elhaladt a fülkéjük előtt és aggódó pillantásokat vet rá.Amikor beért a vonat utolsóként szálltak le.

A nyitó ceremóniát végig háttal ülte a többi asztalnak.Amikor Dumbledore megszólalt legszívesebben belerúgott volna az igazgatóba.Bemutatta az új SVK tanárt aki egy rózsaszín békának tűnt.Belefojtotta a szót az igazgatóba és papolni kezdett de Laila egyáltalán nem figyelt rá.Alig nyúlt az ételhez.

Amikor elengedték őket látta Harryt aki ezek szerint megúszta az eltanácsolást.Látta Georget aki aggódó pillantásokkal nézte őt.Laila erre csatlakozott Puceyhoz aki a derekára tette a kezét és együtt ment fel vele.Daphne látta ahogy a pirulákért nyúl.
-Aggódom érted...Ez így nem lesz jó.Tudod,hogy most van az RBF-ek éve...Add azokat ide.Így kviddicsezni sem fogsz tudni.

Laila igazat adott a lánynak...De még sem hagyott fel velük...

Laila Diggory/Laila Denem(Voldemort eltitkolt lánya)Where stories live. Discover now