Az az ember, akit a bejáratnál láttak mászkálni, egész biztosan Su Minshan volt. Ha jól tudták, akkor Su Minshan nem jelenthetett jót, de az eddig tapasztaltak alapján már nem használhatták fel a könyvből szerzett információikat. Úgy festett, hogy a Pszichopata Főherceg Xue Yang éppen Wei Wuxian tanítványa volt, Yiling pátriárkája azóta Gusu Mennyasszonya, és az emberek, akiknek halottnak kellett volna lenniük, életben voltak.
Attól még nem számít kevésbé gyanúsnak Su Minshan, gondolta Guo Cheng. A férfi elmenekült, miután egy párszor ide-oda járkált a barlang bejárata előtt. Kiderült, hogy Wei Wuxian, Lan Wangji, Lan Xichen, Jiang Cheng, a Nie testvérek és Xiao Xingchen is itt voltak. Azt pedig mindenki tudta, hogy ha egy gonosz elbújik, amint meglátja a főszereplőket, akkor abból semmi jó nem fog kisülni.
Nie Mingjue, Song Lan és Xiao Xingchen a bejáratnál álltak, míg többiek bementek.
– Kövessük azt a tagot!
– Kit?
– Su Minshant.
– Mi van, ha rosszban sántikál?
– Pontosan ezért kell követnünk.
Su Minshan után lopóztak. A férfi körülnézett, majd leült és elővette a guqinját.
Guo Cheng és Zhang Fanxing ideges pillantást váltottak.
– ... Guo Cheng.
– Fanxing.
– Arra gondolsz, amire én?
Guo Cheng levette a külső ruháját, és hogy könnyebben mozogjon, és felmászott a legközelebbi fára. Teljesen megdermedt a látványtól. Naná, mert a Moling Su és a Laoling Qin* klán tanítványainak váratlan csoportosulást látta, párszáz méterrel arrébb. Nem úgy tűnt, mintha egy egyszerű éjjeli vadászaton lennének.
– Picsába. Picsába, Fanxing, bajban vannak – átkozódott Guo Cheng, és lemászott a fáról. – Szólnunk kell nekik!
– Kik vannak ott? Hányan?
– Moling Su és Laoling Qin. Az nem jelenthet semmi jót, ugye?
Zheng Fanxing bólintott. Mindketten a barlanghoz siettek, amikor is egyszerre csak még több Moling Su és Laoling Qin klánbeli kultivátor vette körül őket, mintha csak vártak volna rájuk. Elakadt a lélegzetük.
Su Minshan helytelenítő arccal került elő.
– Úgy néz ki, hogy a Gusu Lan klán tényleg lenéz engem. Ugye nem gondoljátok, hogy nem vettük észre, hogy utánunk leskelődtök?
Mindkét színész nagyot nyelt. Su Minshan felvonta a szemöldökét.
– Nicsak... csak nem te vagy Hanguang jun szeretett fiacskája? Úgy hallottam, hogy zseniális vagy, örökölted apád tehetségét és az anyád eszét, így te vagy a Gusu Lan tanítványainak példaképe... De úgy tűnik, nem lehet hinni azoknak a pletykáknak. Még csak kilesni se tudsz senkit rendesen.
Zheng Fanxing idegesen nyelt egyet.
– Tudom, hogy mire készültök. Meg akarjátok zavarni a barlangban lévő emberek qi-áramlását, igaz?
– Milyen okos vagy – gúnyolódott Su Minshan. – De már késő. A hang már elérte őket. Végül is nem tökéletes ez így? Nem csak Wei Wuxian fogja elveszíteni az erejét, de még téged, a fiát is túszul ejtettelek. Ne aggódj, életben foglak tartani, legalább addig, amíg a Sötét tigris amulett összes darabja elő nem kerül.
Zheng Fanxing lépett egyet hátra, és úgy tárta ki a kezét, mintha meg akarná védeni Guo Chenget, bár a térde elgyengült és remegett a lába.
YOU ARE READING
Kicserélve (Switched) - fordítás [befejezett]
FanfictionRiley E. Raines fordítása Ajánló: Amikor egy színész lelke egy képzelt világba, míg egy képzelt karakter lelke a való világba vándorol. Xiao Zhan sok dologra képes - tud énekelni, táncolni, színjátszani, főzni és rajzolni -, de nem képes kultivátoro...