...... A doufala že tě nikdo nenajde. Pak jsi ale slyšela další kroky mířící k oknu.. Tj.?
Jeknutím jsi málem spadla ale udržela jsi se za rám okna... Naštěstí to byla Adi
Hned jsi skočila zpět do pokoje, hned jsi ji objala. Posadili jste se na postelA: copak je zlato? 🥺
Všechno jsi jí řekla.. Jakmile jsi dořekla poslední slovo, rozbrečela jsi se..
A: notaak neboj se to bude dobrý nic se nestane slibuju🥺
Tj: ale já se bojim strašne moc.. Bojim se ze mi neco chce udelat nebo vám. 🥺A: ne ne ne to se nestane! A ted hned pujdeme za Taylerem....
Adison tě chytla za ruku, odemkla rozhlédla se kolem sebe a pak se rozeběhla i s tebou dolů po schodech.. Vběhli jsme k Tylerovi a Adi ho hned začala budit... On leknutím spadnul z postele ale hned se postavil..
Hned jste mu všechno řekli.. No spiš Adi protože ty jsi nemohla vydat aní hlásku z toho breku.. Jakmile to Tyler uslišel přiběhl k tobě a objal tě.. Pak vzal do ruky telefon a zavolal přes skupinovej hovor všem ostatním kromě Chese samozřejmě..
Když domluvil za chvilinku do pokoje přiběhli všichni ostatiní vešli a zamkli za sebou..Opět se všichni všechno dozvěděli.. Mezi tím tě Adi a Charli objímali a utěšovali..
Dylan: ok ale ještě před tím než se do něčeho pustíme, tak se musíme ujistit jestli Tj. nekecá.. Můj návrh je, aby šla na horu aby ji Chase našel a my uvidíme jak se bude chovat..
"NE v ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ!!! jsi magor? Víš jakej měla šok? a ty jí ještě chceš nutit aby si to jako zopákla ne?! 🤬 "Vykřikla Adi ..
"Ne já tam pujdu aby jste mi věřili" Prohlásila jsi mezi vzliky..
A: ne vžádnym přípa.....
Tj: NE, jdu
Všichni: fajn ale buď opatrná buď hned u schodů a my budeme pod nima..
Tj: ok
.....
..
Když se všichni schovali, šla jsi pomalu po schodech.. Když jsi višla na chodbu zakopla jsi o hadr na zemi.. To byla celkem rána takže to všichni museli slyšet..
Hned k tobě přilítl Chase,zvedl tě, chytil pod krkem a přitiskl tě ke zdi..Ch: taak kočičko, a teď se mnou budeš chodit.. Jee a když už spolu chodíme, tak je čas na sex😏😈..
Tj: neee nikdy! Přece mě nechceš znásilnit?!
Ch: ptoč by ne? 😏 nebo snad chceš, abych zavolal celou mafii? 😈
Všichni: nech jí bejt ty hajzle!
Ch: bože😂😂 myslíte že jsem tak blbej? Ne vim že jste byli pod schodama a všechno 😇 ..
Ches vytáhl z kapsi pistoli a přitiskli ti ji k hlavě..
Aaaaa nech ji ty hajzle!
Zařvala Adison a rozeběhla se k vám..
Ch: ještě jeden krok a máš po kamarádce😉😈
Najednou tam vlitnul nějakej no name a přiložil mu nůž ke krku.
Pak jste slyšeli kroky na chodbě. Bylo to takové divně dupání. Jako kdyby tady bylo dvacet nejakejch namakanejch goril... Lekla jsi se a rychle přiběhla k Taylerovi. Ihned jsi se k němu co nejvíce natiskla, tak jak to šlo.
Chase: hahaha...už tu jsou...stejně by jste to nestihli, tak proč se nevzdat rovnou tady krásky a nechat nám ji, nabo chcípnout kvůli ty cubce? Hm? Poslouchám?
Dylan: ...hele lidi, nevím jak to vidíte vy, ale já jdu na akci alá zachraň si prdel, takže...
Najednou tě odtrhl od Taylera a vzal tě za vlasy.
T/J: c-co ttto děláš D-D-Dylane?!
Dylan: Jenom svoji práci.
v tom tam vtrhl Payton...bez trička!!!!! Jakože asi v týhle situaci nepotřebný ale tvůj mozek musel přemýšlet, jak moc hezkej je, jaký moc hezky brisaky má a celkově je cuteeee...n-ne! Nemůžeš mu takhle podlehnout...ale on je ahhh- nee! Vzpamatuje se, musíš si co nejdříve zachránit prdel! No nicméně jedním chvatem jsi převrátila Dylana na zem. Mezitím ještě všichni se ti snažili pomoct ale ty jsi to nepotřebovala. Payton tam stal jenom tak s otevřenou pusou.Takže tohle je konec dílu. S tímhle dílem mi pomohla nejka, ten první kousek je trošku odlišnější tak se nedivte, to psala totiž ona. A mooc bych ji chtěla poděkovat, protože mám tak trošku low-fantazy no 😍😂❤️. Ale tak co.....zatim papapa zlatíčka!
ČTEŠ
Payton And you❤️✨
Teen FictionUpřímně řečeno, nevim ani co dát do popisu. Do teďka jsem tam měla popis, co měl příběh vystihovat ale ono se to každou chvilku mění s mejma kapitolama . Prostě ti je 16 a jedeš se podívat do HH za svým bratrem. Podotýkám, že v příběhu není celý hyp...