geçmiş&ben&şimdi

199 9 7
                                    

ne yazacağım diye düşünüp duruyorum ama çok geçmişten başlatamayacağım. başarılı diyet girişimlerim oldu, hatta en kötü dönemlerimde burdaydım. hastalık boyutundaydı, hikayelerim kaldırıldı, sonra ben ara verdim bir süre.

güzel zayıflamıştım sağlıksız olsam da, ama yetmiyordu vs. bu işlere ara vermişken bu sene bu takıntı yeniden başladı. zayıflama takıntım değil, güzellik algısıyla ilgili ciddi sorunlar yaşadığımı düşünüyorum bazen. sonra diyorum kim yaşamıyor ki? instagram olayları falan, şimdi uzun uzun girmeyeceğim. diğer yandan şanslı bir yıldayım -kendi adıma çok fazla şey yaptım- (estetik operasyonlar dahil^^) ve geriye zayıflamak kaldı diyebilirim. 

dediğim gibi hayatımda okul-mental ve fiziksel olarak çoğu şeyi yoluna koydum. karantinada herkes gibi fazlasıyla kilo aldım ve artık erteleyemem, görmezden gelemem. bu sene hayatımda gördüğüm en yüksek kiloyu gördüm [59] ve hiç korkmadım nedense? bu benim için panik sebebi olmalıydı ama her neyse, bir yerden başladım. birkaç hafta oldu ve 3 kilo verebildim sanırım:(

sık tartılmamaya çalışıyorum ve yine takıntı haline getirmek istemiyorum ama sanırım çoktan geç kaldım. ben zaten ortası olan biri değilim, diyetim de sporum da ağır oluyor. irademi korumaya çalışıyorum ama bugünlerde dayanılmaz şekilde canım bir şeyler çekiyor.. üstesinden geleceğim. çünkü karar aldım, zayıflayacağım. buraya gelip 40 kilo oldum yazacağım.

buraya dönmek nerden esti bilmiyorum, ama önceden de yazardım burda bir şeyler, neler yedim neler yaptım falan. konuşurduk. eskilerden kimler kaldı bilmiyorum. herkesin gittiğini tahmin ediyorum. arada günlük falan da tutarım öyle. okunması fazla önemli değil benim için. motive olmalıyım.. 

bu kadar tanışıklık şimdilik yeter. pazar günü tartılacağım, mutlu bir şekilde gelmeyi istiyorum. 3 farklı spor playlisti yaptım- hepsi kendi vücuduma göre. belki atarım onları önümüzdeki günlerde. çok çabalamama rağmen bence az kilo verdim sebebini bilmiyorum? bu yüzden sporları aksatmadan yapmaya özen göstereceğim ve tabi kaçamaksız ilerleyeceğim.

hoşçakalın xx

zayıflama günlüğüm 2021Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin