Merhaba karakter tanıtım bölümü ile karşınızdayım! Yukarda gördüğünüz kişi biziz. İsmimiz Merodi Sasaki. Karakterin geçmişini ilerdeki bölümlerde öğreneceğiz. Şimdi karakterimizi daha detaylı tanıyalım.
İsim; Merodi
Soyadı; Sasaki
Doğum Tarihi; 14.03.2006
Burcu; Balık
Quirk; Ne kadar bu güç kişisel görünüşümüze yansımasa da bizim quirkimiz yarı karanlık yarı aydınlıktır. Yani vücudumuzun yarısı karanlık gücüne sahipken yarısı aydınlık güce sahiptir. Annesinden karanlık gücü ve babasından ise aydınlık gücü geçmiştir. Ancak birbirleri ile sırf güçlü quirki olan çocukları olsun diye evlilik yapmamışlardır. Normal çocuklarda qurik 5 yaşında ortaya yavaş yavaş çıkmaya başlasa da bizim 3 yaşındayken qurikimiz ortaya çıktı. Bu yüzden daha fazla süredir bu güce adapteyiz. Gücümüzü çok iyi kullansakda karanlık ve aydınlık zıt şeyler olduğu için bazen kontrolden çıkabiliyor bu da işimizi zorlaştırıyor.
Qurik Yan Etkileri; Herkes de olduğu gibi Merodi gücünü çok kullandığında başı fazlası ile ağrımaya başlıyor. Karanlık kısmını kullandığında ( sağ taraf ) sağ gözü tamamiyle siyah, aydınlık gücünü (sol kısım) kullandığında ise sol gözü tamamen beyaz oluyor. Göz renklerinin değişmesi bazen korkunç olsa da gücünü kullanmayı tamamen kestikten 15 dakika sonra gözleri eski rengine dönüyor.
En Büyük İstekleri; U.A Lisesine gidip en güçlü kahraman olmak onun çok istediği şeylerden biri. Kahraman olmasını istemesinin sebebi ise herkesin Merodinin quiriknin tam bir kötüye göre olduğunu söylemesiydi. Karanlık gücü insanlara kötü kahraman güçlerini hatırlattığı için ve onun gücü herkesten çok daha erken çıktığı için Merodi çocuklar arasında hep dışlandı. Her gördüğü çocuk ondan korkup kaçıyordu. Merodi de en iyi kahraman olup bu gücün bir kahramana layık olduğunu göstermek istiyordu.
Dipnot; İlerdeki bölümlerde Merodinin kostümü değişiyor. Bunu çok beğenemedim :/
İlk bölümümüz kısa bir karakter tanıtımı ile başladı. Hikaye animenin başladığı yerden başlayıp devam edecek. Bir sonraki bölümde görüşmek üzere!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bakugou Katsuki x Reader
RomanceMerhabalar!! Bu ilk hikayem ve ilk yazım olacak bu yüzden baya heyecanlıyım. Umarım beğenirsiniz ilk karakter tanıtım vs. gibi bölümler ile başlayacağım sonradan ise ana hikayeye geçeceğiz. Yeni bölümlerde görüşmek üzere