Είσαι σπίτι και περνάς ακόμη μια αφόρητη μέρα.... Είναι όλα βαρετά. Οι φίλοι σου διαβάζουν. Και εσύ ίσως πρέπει αλλά μάντεψε... βαριέσαι. Η μαμά σε φωνάζει κάτω για φαΐ. Και ξαφνικά τον αντικρίζεις.
Τι
«Λοιπόν, ο/σ (όνομα/σου), αυτός εδώ είναι ο νέος μου φίλος», λέει η μαμά δείχνοντας έναν ξένο άντρα. ΕΣΥ όμως δεν μπορείς να ξεκολλήσεις το βλέμμα σου από το αγόρι που στέκεται δίπλα του, και σου φαίνεται απρόσμενα οικείο το πρόσωπο του.
«Α ναι και από εδώ ο γιος του, πιστεύω θα τα πάτε καλά οι δυο σας»
Η μαμά πήρε τον φίλο της και πήγαν στο μολ και σε συμβούλεψε να ξεναγήσεις τον νεαρό γιο στο σπίτι. Μπορεί να ήταν διώροφο αλλά δεν ήταν μεγάλο. Ακριβώς όσο χρειαζόταν για δυο άτομα. Ένα μπάνιο δυο κρεβατοκάμαρες. Δεν πήρε ώρα να του το δείξεις. «Όμορφο» είπε, και έμεινε μόνο να του δείξεις το δωμάτιο σου. Και τότε συνειδητοποίησες γιατί σου φαινόταν τόσο οικεία η μάπα του! Είναι ο Χουανγκ Χιουντζιν! Μέλος της αγαπημένης κορεατικής μπάντας σου...
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟΝ ΑΦΙΣΕΙΣ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ. ΘΑ ΔΕΙ ΤΙΣ ΑΠΕΙΡΕΣ ΑΦΙΣΕΣ ΣΟΥ. ΟΧ.
Πρέπει μα σκεφτείς γρήγορα.....
«Μου σπας τα νεύρα,, μη τολμήσεις να πλησιάσεις το δωμάτιο μου!», φωνάζεις μπαίνοντας στο δωμάτιο και κλείνεις απότομα την πόρτα πίσω σου. Νιώθεις πολύ άσχημα, ήταν τόσο ευγενικός μαζί σου. Αλλά δεν μπορείς να τον αφήσεις να δει την ευάλωτη πλευρά σου. Όλα τα αγόρια σε έχουν πληγώσει στο παρελθόν. Πρέπει να φανείς σκληρή/σκληρός.
Σκίζεις όλες τις αφίσες και βάζεις τα κλάματα στα διαλυμένα χαρτιά. Δεν μπορείς να νιώθεις παλι έτσι για άντρα. Ανοίγεις την πόρτα και αυτός στέκεται ακόμη από πίσω. «ΕΣΥ φταις!» και του ρίχνεις μια σφαλιάρα.
Σε κοιτάει με πληγωμένα μάτια. Δεν ξέρει τι έκανε λάθος. Ούτε εσυ ξέρεις. Αλλά είναι τόσο όμορφος.
«Θα βγεις μαζί μου?», σου λέει στα κορεάτικα. Εσυ καταλάβαινεις γιατί γνωρίζεις λίγα κορεάτικα για την περίπτωση μιας τέτοιας κατάστασης. «ναι.....», απαντάς ψιθυριστά, μετανιονοντας αμέσως που δέχτηκες. «Ωραία το πρώτο μας ραντεβού θα σε πάω σε ψυχολόγο»
Πέρασε ένας μήνας και τα ραντεβού με τον ψυχολόγο και τον Χουαν (αφού ταυτίζονται) είναι συχνά. Νιώθεις πολύ καλύτερα με τον εαυτό σου και βλέπεις πολύ σοβαρά τη σχέση σου με τον Χουανγκ. Έγινες καλύτερος άνθρωπος και δουλεύεις ακόμη στον εαυτό σου. Πλέον γίνεσαι τόσο απότομη μόνο για πλάκα επειδή βλέπεις ότι του αρέσει ψιλό. Ανοίγεται μαζί μιμ πειτζ και είστε απίστευτα ευτυχισμένοι. Τι ωραία που θα περάσεις αυτά τα 2 χρόνια με τον θετό σου αδερφό.