Tarih: 06.05.1995
Yer: İskenderun
Olayı yaşayan: Nebile T...
(soyadı kendi isteği üzerine gizli tutulmuştur)
Saatler gece yarısına yaklaşmıştı. Telefonum çalmaya başladı. Teleonu açtım. Telefonun öbür ucundan gelen heycanlı bir ses ie irkildim....
-Antakya'dan cenaze evinden sizi arıyorum . Beni tanımasınz. Cevaplayamadığımız çok garip bir sorn ile karşı karşıyayız.
-Sizi dinliyorum buyurun.
-Biz üç kardeşiz. Biz evliyiz. Ağabeyim Antakya dışında,kız kardeşimle ben ise Antakya'da oturuyoruz. Dün gece geç saatlerde ağabeyim bei arayarak,büyük bi telaş içinde annemi sordu. Ses tonu çok ürkütücüydü. Kendisine 7-8 saat önce anneme uğradığımı,yemeği birlikte yediğimizi ve ok iyi olduğunu söyledim. Ancak o bir türlü rahatlamıyordu. "Nebile yarım saat önce annemin sesi ile uyandım. Beni çağııyordu. sesi hala beynimin içinde yankılanıyor" ei. Biraz duraksadıktan sonra telaşla sözlerine devam etti:
"rüyamda annemin evindeymişim. pencereyi açıp aşağı baktım. Annemi bahçedeki ağacın altında dururken gördüm. Üzeinde siyah zemin üzerinde yeşil yaprakları bulunan kadife bir sabahlık vardı.
Pencereyi açtığımı görünce bana gülerek el salladı. Sanki bir yere gitmek üzereymiş gibi bir hali vardı. Sonra aniden yok oldu. Uyanr uyanmaz derhal annemi aradım. Teleonu uzun uzun çaldırmama rağmen açan olmadı. Hemen annemin yanıa git. Galiba bize ihtiyacı var" dedi.
Ağabeyimin deiklerini dediğini duynca çok şaşırdım. Zira ağabeyimin tarif ettiği sabahığı,kız kardeşim dikmiş ve o gece anneme vermişti. Ağabeyimin bunu normal olarak bilmezi ziğra imkansızdı. Ağabeyimehemen annemin yanına gideceğimi ve kendisini oradan arayacağımı söyledim ve telefonu kapattım.
Anemin evine gittiğimde ise annemi bahçedeki ağacın altında cansız yatarken gördüm. Yüzünde çok mutlu bir gülümseme üzerinde ise ağabeyimin tarif attiği sabahlık vardı.
Telepatik bir rüyayla karşı karşıyaydık. Telefondaki bayana bu olayı üç yıldır oğlunu görmeyen bir annenin biricik oğluna vedası olarak değerlendirmeleri gerktiğini söyleyip,başsağlığı diledim. O an için yapılacak hiç bir şey yoktu. En kısa zamanda yanların eleceğimi daha detaylı konuşacağımızı söyleyerek telefonu kapattım.
Elbette bu yaşanan olayı mantıklı bir cevabı olmalıydı. Ve bu cevap,ölümün ya da ölüm atesi bir olayın içindeydi.