Část devět

113 8 2
                                    

Louis:
Když vešli do třídy sedla si učitelka angličtiny se slovy ze by nám něco pan ředitel potřeboval oznámit ale ze už víme prý o co se jedna..

Samozřejmě ze víme, na to snad všichni čekáme ne?!

Postarší muž s již trochu světlejšími vlasy poděkoval a stoupnul si před tabuli.

"Žáci, pani učitelka mi řekla ze vas obeznamila s potřebnými věcmi týkající se lyžařského výcviku. Tedy i s tím jak budou rozděleny pokoje."

"Ano, všichni jste tu včera byli tudíž to všichni víte" skočila mu do řeči.

"Dobře." Pokračoval " rozhodl jsem se to losovat zde před vámi aby jste věděli ze to nebylo nijak plánované. Bude to probíhat asi takhle. Mám tu listecky. Od každého čísla dva. Půjdete si popořadě vylosovat a potom najdete člověka se stejným číslem. Ano? Nuže tedy dobra. Juliano? Jdete první."

Vyvolával jmena až došel na to me.
"Louis teď vy.."

Přišel jsem tam. Cítil jsem jak jsem okamžitě cely zrudl. Cítil jsem jak se do me zavrtavaji pohledy spolužáků..

Vytáhl jsem si číslo 12.

Harry:
Lou se evidentně opravdu styděl byl cely červený, byl ale roztomily.. říkáte si jakto ze jsem nedodal něco jako kde se ve mne bere takový pocit? Je to proto ze jsem si přiznal ze se mi lou libi.. neznamená to ale ze jsem gay. Doufam.

Vyvolali me a já tam přišel. Vytáhl si ze sáčku číslo. Měl jsem číslo 12.

Moje oblíbené. Bylo to takové mé šťastné číslo, nevim vlastně vůbec proč ale mám ho rad.

Když si všichni vybrali ředitel dal pokyn at jdeme najít svého spolubydlícího. Obešel jsem snad všechny kromě par lidi. Přišel ke mne lou a zase se začal červenat.

"Ahoj" řekl šeptem tak potichu ze kdybych se tak moc nesnažil ho slyšet opravdu bych ho neslyšel.

"Ahoj" řekl jsem mu nazpět.
"Jaké mas číslo lou?"
"Já m-mám Ehh.."
Zadal koktat a pak byl ticho. Chytl jsem mu ruku a vzal mu z ni to číslo. Cely se klepal.. doufam ze ne proto ze by se me bal.

Louis:
Dotkl se me ruky a já se zachvěl. Bylo to příjemné. Tedy aspoň mne ano. Jemu asi ne vlastně nevim proč se se mnou pořad ještě baví.. kouknul na moje číslo a najednou vykřikl.. strašně jsem se lekl až jsem sebou cukl.
"Jsme spolu na pokoji!"
A objal me. Na nic se nezeptal a proste me objal. Po chvilce kdy jsem se vzpamatovával z toho šoku jsem mu oběti oplatil.

Byl jsem opravdu s nim?! Pořad jsem to nevstrebal asi tak úplně stejne jako to ze me pořad objímá.
———————————————————
Tak už konečně víte s kým je lou na pokoji.

Názory??

Doufam ze se libi
JOLIE❤️

Because you are my world🥺Kde žijí příběhy. Začni objevovat