Pers. Ema
E: Unde mergem ?
R: Undeva unde o sa iti placa.
E: OkSunt curioasă unde o sa mergem, dar nu imi spune unde mergem.
Mergem deja de o oră și nu mai ajungem.
O sa trebuiască sa îi spun că mâine vreau sa merg la liceu deja am lipsit 3 zile!E: Mâine vreau sa merg la liceu!
R: Serios, uite unde mergem si tu zici ca vrei sa mergi la liceu.
E: Da, ca deja domnul de muzica vrea sa ma bage in consiliu!
R: Ce treaba are domnul de muzica cu tine?
E: Esti gelos?
R: Poate!
E: De ce esti gelos pe domnul de muzica si pe cel de istorie nu?
R: Finca domnul tau de istorie e mai bătrân decât istoria, si sigur nu are șanse cu tine!
E: Si crezi ca are domnul de muzica!
R: Nu, sunt mult mai frumos decat proful tau!
E: Dacă tot suntem la capitolul gelozie, cu cate fete ai umblat?
R: De ce întrebi?
E: Finca o fata mia zis cat de bun esti, si pot spune ca ma enervat!
R: Serios? Chiar asta tia zis. Imi pare rau! Dar pot spune ce am umblat cu multe fete.
E:...
R: Nu sti ce sa spui?
E: Da! Adica sa iti spuna o necunoscută ca iubitul tău e cel mai bun la pat.
R: Da ai dreptate!Nu mai apuc sa spun nimica ca sint ca am intrat pe un drum ne asfaltat până vad ca am intrat in pădure. Ok sa nu va găsească acele ușuratice.
E: Serios pădure?
R: Da! Ce are?
E: Nu va stricați mașinile aici?
R: Stai sa vezi cand ajungem.După încă vreo 20 de minute Am văzut un conac imens
R: Parca nu mai contează drumul ne asfaltat nu?
E: Ok! Ai castigat lupta asta dor nu si razboiul.
R: Bine!
E: Când o sa vine si ceilalti?
R: Nu o sa mai fie multa liniste aici, mai ales că fac eu cinste!Dupa putin timp apar mașinile în frunte cu Fabian.
R: Cred că ar trebui sa ti prezint mai bine finca la cursă am fost in graba!
E: Ok!
R: Bun: El este Fabian prietenul meu cel mai bun, el este Rareș si iubita lui Alexandra, el este Edi si iubita lui Iarina, el este Andrei, el este George si iubita lui Andreea!
E: Imi pare bine, din nou!
Ei: Si nouaPersonajele fete noi
Alexandra North, 18 ani ( iubita lui Rareș )Iarina Crow, 19 ani ( iubita lui Edi )
Andreea Sorin, 18 ani ( iubita lui George )
CITEȘTI
O sa ma iubesti după ce afli?
AdventureCARTE NU ESTE TEMINA SI NICI NU VA MAI FII! Ema o fata de 18 ani il întâlnește pe Remus un băiat de bani gata care ascunde un secret. Părinti lui conduc o mafie si o firmă de avocatură. Remus conduce mai nou firmă de a...