Deel 95

1.1K 30 1
                                    

Als ik de deur naar Reede's kamer open doe komt er een heerlijke lavendel lucht mijn neus binnen. Het ruikt hier heerlijk. Bijna net als een spa.

'Hey, precies op tijd. Ik heb wat van die luxe olie meegenomen van het hotel. Ik dacht dat je dat wel lekker zou vinden'

'Het ruikt heerlijk' zeg ik blij.

'Kom maar met me mee' zegt Reede met een sexy grijns op zijn gezicht.

Als hij zo naar me kijkt wil ik hem gewoon bespringen. Ook al voelt het nu een beetje schraal en...gebruikt.

Hij pakt mijn hand en laat mij voor lopen. Als ik binnenkom in de badkamer staan er allemaal kaarsen om het bad heen. Het ziet er zo romantisch uit.

'Trek maar snel je kleren uit.' zegt Reede als hij zachtjes in mijn nek kust. Hij maakt de ritssluiting van mijn jurk voor me open.

'Alleen als jij dat ook doet' zeg ik tegen hem.

'Maar natuurlijk mevrouw Kavel' zegt hij op formele toon.

Ik moet er van giechelen. Hoe kan hij nou zo omslaan en super serieus klinken. Reede begint zijn overhemd los te knopen en ik kan niet stoppen met staren. Als al zijn knopen los zijn begint hij zijn riem en broeksknoop los te maken.

'Mevrouw Kavel, geniet je zo van het uitzicht? Mijn ogen zitten hierboven hoor.' zegt hij heel tevreden. Hij is duidelijk blij dat ik mijn ogen niet van hem af kan houden. Ik denk niet dat dit uitzicht ooit zal gaan vervelen. Reede staat nu voor me in alleen zijn boxer. Fuck...

'Kom eens hier, dan help ik je wel uit die jurk' grijnst hij naar me.

Hij tilt de jurk voorzichtig over mijn hoofd heen en maakt een spoor van kusjes van mij nek naar beneden tot hij bij mijn borsten uitkomt.

'Deze moet ook uit' fluistert hij naar me. Ik knik alleen maar naar hem omdat ik niet in staat ben om te praten. Ik voel een kloppend gevoel daar beneden van verlangen. Hij brengt één hand achter mijn rug en maakt de sluiting van mijn bh los. Hij legt zijn handen op de bandjes die om mijn schouders zitten en schuift ze langzaam naar beneden tot mijn bh op de grond valt.

'Zo mooi' fluistert hij terwijl hij me een kus geeft en met zijn handen mijn borsten aanraakt. Ik krijg kippenvel over mijn hele lichaam door zijn aanraking.

'Je maakt het me wel moeilijk zo' zegt Reede tegen me.

'Wat?' vraag ik verbaasd.

'Je lichaam zou nu even uit moeten rusten, anders gaat het dadelijk echt pijn doen.'

'Oh' is het enige antwoord dat ik hem geef.

'Kom, ik wil je vasthouden in bad' zegt Reede.

Als we allebei uitgekleed zijn stapt hij eerst in bad. Dan geeft hij mij een hand en helpt me tot ik veilig voor hem zit. Hij slaat zijn armen om me heen.

Het water is een perfecte temperatuur. Heerlijk warm om te ontspannen. Maar niet té warm.

'Doe je ogen maar even dicht.' zegt Reede. 'Ik heb je vast' verzekerd hij me. Ik doe wat hij zegt. Op dat moment kan ik even alles van me afzetten en helemaal ontspannen. Mijn lichaam voelt gewichtloos in het water en veilig in de armen van Reede.

De volgende ochtend wordt ik om negen uur wakker in de armen van Reede. Op het zachtste bed wat ik ooit heb gevoeld. Ik merk dat Reede ook wakker wordt. Hij houd me nog even stevig vast voordat hij me los laat om zijn telefoon te pakken.

'Zal ik zo maar even koffie voor je gaan zetten, die heb je nog van me te goed'

'Hmmh, ja lekker' zeg ik tegen hem. 'Ik heb trouwens nog wel meer van je te goed'

Vooroordeel - Deel 1 Passie op het HBO SerieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu