Kad su doktori s krevetom izašli iz sobe uletila sam u nju zalupivši dečkima vrata pred nosom. s desne strane sobe je bila stolica koju sam odmah zgrabila i stavila pored kreveta sjedajući na nju.
Dylan me pogledao ubit-ću-te pogledom na što sam se nevino nasmijala. Okrenula sam se prema Nat i sjetila se zašto je uopće pobjegla. Sad sam ja bila ta koja je pogledala u njega ubit-ću-te pogledom na što sam dobila njegov začuđeni pogled. Brzo sam se ustala sa stolice i izgurala ga van jer ne želim da kad se probudi prvo vidi Dylana. ok da prvo će vidjet mene al dođe na isto zar ne?
Zalupila sam mu drugi put danas vrata pred nosom. Zbog ovog ću vjerojatno patit posije al sad me nije briga. Pogledala sam u kvaku i vidila da ima ključa. Ok to je glupa ideja. Zaokrenula sam ključ te tako zaključala vrata i opet sjela na stolicu postavljajući se kao tjelohranitelj.
*Neko vrijeme poslije*
Budi me kucanje. "Nisam doma!" viknem te pokusam podiči glavu. Jaoo ukočila sam se.
Kad sam napokon podignula glavu primijetila sam da nisam doma.
"naravno da nisi doma ludačo. U bolnici si. Odključaj vrata!" vikao je muški glas izvana. Lik je kucao na vrata toliko jako da sam se preplašila da će vrata pasti zajedno s štokom. Ako padnu kako ću ja onda istjerati ove budale kad uđu u sobu.
Otišla sam do vrata te ih otvorila. Iza njih me čekao Aster s bombonjerom i buketom.
"Umm mislim da si promašio zgradu. Ovo je bolnica."
"A jok ovo su bazeni" odgovorio mi je "Ovo je za Nat"
"O pa hvala tii" uzela sam mu oboje. "Evo Nat ovo je za tebe" stavila sam buket na stolić pored kreveta "A ovo je za mene" rekla sam zaljubljeno rekla gledajući u bombonjeru.
podignula sam pogled i vidjela Astera kako me gleda ko da sam zadnji idiot na svijetu "Šta je?" pitala sam drsko otvarajući bombonjeru. Samo je zamahnuo rukom i počeo razgledavati zidove.
Taman kad sam krenula stavljati jednu čokoladicu u usta čula sam "mislim da je to moje" rečeno promuklim glasom. Brzo sam se okrenula iza sebe te vidjela Nat kako me gleda pogledom punim mržnje. Izbeljila sam joj je te stavila čokoladicu u usta. Obije smo prasnule u smijeh.
"Bok Aster" pozdravila ga je Natalie dok nas je on gledao ko dvije ludače koje su pobjegle iz ludare.
Ludnice ludačo. Kaže se ludnica. Ludara je gljiva.
Prilično sam sigurna da te nisam pitala za osobno mišljenje.
U pravu si nisi. Ali me ne zanima jer si rekla krivo.
La la la la la la la ne čujem tee!
"ne čuješ koga" pitali su oboje u isto vrijeme na što su se pogledali i nasmijali.
"oops sam to rekla naglas?"
"prilično sam siguran da jesi"
Taman kad sam se opet htjela posvađati s svojim unutarnjim glasom koji je idiot
Ejj
Ne slušam te
Netko je ko murija uletio u sobu. Svo troje smo se okrenuli te ugledali Dylana. Kad je ugledao Astera samo da nije skočio na njega...
vote/com
YOU ARE READING
Before us
RomanceNatalie je djevojka kojoj se život nije smilovao. Roditelji su joj bili ubijeni pa je tako došla u sirotište gdje su ju posvojili dvoje ljudi. Jayden je dečko koji je popularan, bahat i često mijenja cure. Što ako se njihovi putevi iznenadno spoje...