Ezek ott lent télleg azt hiszik hogy mindent megbocsájtottam seperc alatt? Hát nagyon tévednek akkor!!!, annyira dühös lettem hogy elkezdtem rúgni a szekrényt, amíg az be nem szakadt.
Ohhh basszus mondtam magamban, ez is csak én lehetek, de nem nem nem nem!! Meg kell változnom, most azt hiszik hogy egy sírós kislány vagyok, akit nem avatnak be semmibe, és hogy majd életem végéig a szobámba roskadok, na meg Daniel nagyon fog koppani engem nem tud csak olyan gyorsan felszedni látom ahogy néz rám!, meg változom eldöntöttem!!! Mostantól másképp állok mindenhez, és ha már kegyetlen családból származom hát én is az leszek, évekig titkoltak előlem mindent, na ebből elég volt, és holnap jön elvileg az igazi apám, szépen elmondom neki hogy mi a fenét képzelt arról hogy engem elraboltat és rámzúdít mindent!, na most majd megismerik ki az a Clarantina ortega!., mikor már le vezettem a dühöm, elmentem fürdeni aztán ágyba bújtam és beállított az ébresztő reggel 6ra,olyankor még mindneki alszik,kicsit néztem a tvt majd elaludtam.*reggel 6:00*
Már az ébresztő elött 1percel fentvoltam, így gyorsan lenyontam, felpattantam és mentem készülődni, kint még nagyon sötét volt, bementem a gardróba, és felvettem egy fehér nyakas pulóvert egy fekete bőrdzsekivel, meg egy fekete farmerral, és egy térdig érő kicsit magassarkú csizmát,aztán a hajamat kifésültem, majd mikor késznek nyilvánítottam magam, elvettem a telefonomat az éjjeli szekrényről majd kimentem a szobából, mindenhol csak sötétség volt, beértem a konyhába és felkapcsoltam a villanyt, főztem egy kávét magamnak,fogtam egy poharat kitöltötted magamnak a kávét, lehuppantam a székre és néztem a névjegyeket amit Dániel bele írt a telefonomba, aztán láttam hogy a messengert is letöltöttem nekem meg a facebookot és az instagrammot is, meg a szükséges alkalmazásokat, meg nyitottam a mesengert és 1üzenetem jött egy bizonyos will donoven néven, kíváncsi voltam így megnyitottam.
Will: chiao kislány, hallom beilleszkedtél a családba XD.
Ezt az üzenetet még tegnap este írta.
Me: azt nem mondanám, jelen pillanat utálok mindenkit XD.
Will: haha.., őket sose lehet megszeretni.
Me: te ki vagy?.
Will: daniel unokatestvére.
Me: sajnálom 😔.
Will: ennyire nem bírod? 😆
Me: a hátam közepére se kívánom😁
Will: egyet értünk,ami fura🤔
Me: nem jönnél el értem?
Will: ???
Me: van kocsid?
Will: van. Miért?
Me: akkor vezess ide szépen és vigyél el innen, még nem keltek fel.
Will: hohó kislány, nem is ismersz.. És ha ellenség vagyok?
Me: ennél rosszabbat már úgysem kaphatok, szóval?.
Will: 20p.
Me: okes😌
Will tartotta az ígéretét és 20p alatt itt is volt, gyorsan kimentem a bejárati ajtón, és láttam hogy a kapunát már nyissák és egy fekete audi gurul be, majd megált a kocsi, megfogtam magam oda sétáltam kinyitottám az ajtót és beültem, mondhatni eléggé meglepődtem hisz kigyúrt volt nagyon is és tele tetoválásokkal és pircingel, a kinézete nagyon ijesztő de a viselkedése az más.
-hali, jobb lenne ha indulnánk még észre vesznek-néztem rá.
-rendben kislány - szólt mély hangján, és rátaposott a gázra és már a főúton voltunk.
ESTÁS LEYENDO
Hazugságban /befejezett/
RomanceEgy lány kinek élete hazugság volt de ő mit sem tudott rólla, eltitkolták őt az igazi családjától csakis bosszúból, s mikor megtalálják a lányt, és elrabolják kiderül hogy ő az akit keresnek, és elmondják neki az igazságot, vajon hogy lesz képes meg...