İlginç Rüya

28 11 11
                                    

Yataktan nefes nefese ve ter içinde kalktım . Bu kabuslar beni ne zaman bırakacaklar . Kafamı kaşıyıp duvarda asılı saate baktım . Hala gece yarısı yatağa başımı geri koydum ve yatakta taklalar ata ata en sonunda rahat bir pozisyon buldum ve uyumaya başladım . 

Neredeyim ben burası neresi . Burası ne garip bir oda . Etrafı biraz inceledim . Odanı giriş olarak tahmin ettiğim kapını sol tarafında büyük bir kitaplık var diğer tarafında ise ayna var daha önce hiç görmediğim bir işlemeye sahipti kapını tam karşı tarafında ise büyük bir cam vardı camın tam önünde ise bir masa ve koltuk duruyordu . Hızla odanın diğer tarafına doğru koşmak ve camdan dışarı bakmak istedim  ama sanki ayaklarım taş kesilmiş gibi hareket etmiyordu. Ayaklarımı ne kadar oynatmaya çalışırsam da yine de hareket etmiyordu . Bu nasıl bir rüya .

Biraz daha debelenmeye de çalışsam yine de olmadı belki de bu zihnimin benle dalga geçmek için yaptığı yeni bir çeşit kabustu . Dur bir dakika eğer bu bir rüya ise ve ben bunu bilincindeyim buda burada ne istersem yapabilirim demek oluyor . Tamam şimdi bu teoriyi test edelim zihnimi odakla ve uçtuğumu hayal etmeliyim gerisi kolayca olacak . Bir kaç dakika sonra daha hayal etim ama değişen hiç bir şey yoktu . Bu nasıl bir rüya şey bari otura bileceğim bir yerde olsaydım . Böyle ayakta durmak yorucu .  Neyse o zaman başka bir şey düşünelim . Acaba -

Bir anda kilitli bile olduğunu bilmediğim kapını açılma sesi ile düşüncelerimden sıyrıldım . Kapı ağır ağır açılırken karşıma beyaz saçlı , mor gözlü , beyaz elbiseler içerisinde ve biraz yaşlı bir kadın ve yanında ise tahminen benim yaşlarımda bir erkek ve kız vardı  . Bunlar kim eğer bunlar benim hayal gücüm bir ürünü ise bu çok tuhaf yani erkek desen çok yakışıklı benden bile kız desen çok güzel daha önce hiç görmediğim bir güzelliği varda yaşlı bayanı nasıl hayal etmiş olabilirim . Bu çok tuhaf .  Acaba bir şey desem mi ?  Çünkü bana tip tip bakıyorlar yapacak bir şey yok . 

-öhöm- 

"Şey acaba siz benim rüyamdaki hayal ürünü bir karakter misiniz?"

Evet bir sohbete nasıl başlanılmaz . Kendimden tiksindim resmen bu nasıl bir saçmalık .

"Rüya mı?" 

Yaşlı bayanın konuşması ile düşüncelerimden sıyrıldım . Güven ve sıcak bir tonda konuşuyordu . Ama sesinden ve soruyu soruş tarzında merakını belli ediyordu . Acaba bu bir rüya değil mi ? Yok ya kesin bir rüya yoksa ben kafayı sıyırmış olmalıyım . Bu test etmenin bir yolu var . O da soru sormak .

"Şey burası neresi ? "

"Benim odam"

Onun odası mı ? Evet kesinlikle keçileri kaçırdım . Beynimi bu kadar geniş bir hayal gücüne sahip olmasını beklemiyordum ama gerçekten ilginç ama neden beynim hayal olarak böyle bir kişini odasını seçti . Neden- 

"Sen kimsin ve bu odaya nasıl girdin ?"

Bu sefer konuşan adını bilmediğim erkek konuştu . Onu biraz inceledim ve süzdüm ama yok tanımıyorum hayır bu nasıl hayal gücü arkadaş karşımda resmen bir şövalye var ve yakışıklıda . Ne diye bilirim ki ben buna ? Madem diyecek bir şeyim yok o zaman rüyanın ve hayal gücümün sınırlarını zorlayacağım .

"Odaya nasıl mı girdim ? Bilseydim söylerdim ama bilmiyorum ve son hatırladığım yatağımda rahat bir pozisyonda yatarken kendimi burada  buldu ve işin ilginci hareket edemiyorum yani ayaklarım kımıldamıyor bu nasıl bir rüya ?"

Evet keşke konuşmadan önce düşünsem zaten bunlarım hepsi  bir rüya ise hayatımda kabus ve anlamsız rüyalardan biraz farklı bir rüya görmek her ne kadar hoş bir şey olsa da bu rüya oldukça uçuk ve biraz mantıksız ?

"Hareket edemiyorsun ?"

Bu seferde kız konuşmuştu kızın çok farklı bir giyim tarzı vardı bir cadı şapkası vardı ve bir cübbesi , kırmızı gözleri vardı . Yumuşak bir sesi vardı . 

"Evet . Bu nasıl bir rüya . Hem daha önce görmediğim bir insanın odasınayım hem de tanımadığım insanları hayal gücüm nasıl olduysa rüyama sokmuş ve sizlerle konuşuyorum ve daha da garip olanın ayaklarım taşlaşmış gibi hiç bir şekilde oynatamıyorum ."

Bu cevabı vermemle karşımda duran 3 kişi bir birlerine meraklı bakışlar atılar . Bu ne böyle bakışma yarışması mı ? Bir an önce bu saçma rüyadan uyansam iyi olur . Dur rüyadan uyanmanın en iyi yolu ne ? Tabi ki acı . Kendime sağlam bir tokat atsam uyanırım zaten bu bir rüya olduğu içinde canım yanmaz . Sağ elimi kaldırdım geri çektim ve son hız yüzüme bir tane geçirdim . 

"AHHHHHH!"

Bu ne canım çok acıdı ama dur etraf kararıyor yani uyanıyorum başardım bu saçma rüyadan kurtuldum .

Gözlerimi zorlanarak açtım ve yanağım sızladığını fark ettim ellerim refleks olarak oraya gitti . Kendime not rüyada bile kendi canımı yakmayı başardım . Yanağımı sıvazlamayı bırakıp yataktan kalktım ve telefona baktım . Telefonu açınca parlaklık yüzünden kör resmen . Görüşüm düzelince saate baktı . Sabah 7.15 idi . Güzel alarmdan önce kalktım 10 dakika daha uyusam sonra 5 dakika hazırlansam sonra 15 dakika daha uyusam son 5 dakika kala da bir şeyler yer çıkarım . Güzel plan . Hadi şimdi uyacağım .

Ah şu 25 dakikalık uyku gibisi yok . Şimdi yola koyulma vakti işe yürüyerek gidiyorum tam 45 dakika ve bu dakika müzik dinleme ile geçiyor . 

Bir gün daha buradayım bu mağazada çalışmayı seviyorum hem bir sürü kitap hem de son çıkan teknolojik şeyler var ve zaman su gibi akıp gidiyor. Günlük 8 saat çalışıp 1 saat mola var daha ne olsun . En azından bir gelir kaynağım var evin kira olması bir sıkıntı ama olsun .

Öğlen molası için acaba nereye gitsem-

"JIYUUU !"

Adımın aniden söylenmesi ile düşüncelerimden sıyrılıp sesin geldiği yöne baktım .Mesai arkadaşı ve yanında-aaa-a-aa şey galiba keçileri kaçırdım yada deliriyorum . Bunu benden başka gören var mı acaba . Hızla yanına gittim .

"Selam Hujinn . Bir sorun mu var ?"

"Sorun mu ? Hayır dostum sadece bu bayan seninle konuşmak istiyor ." 

"Benimle mi ?"

"Evet . Önemli bir konuymuş "

"Dostum kim bu. " diye fısıldadı "Bilmiyorum şimdi öğrenirim. " dedim

Hujin yanımızdan ayrıldı bende ve gizemli bayan kaldık .

"Şey benimle konuşmak istediğiniz önemli bir konu varmış ."

"Bir kafeye geçip orada konuşsak olur mu ?" 

"Tabi tabi hemen lütfen önden geçin"

Ne yapıyorum ben rüyamda gördüğüm bir insanla gerçek hayatta karşılaşıyor ve bana bir kafede konuşmak istediğini söylüyor galiba cidden kafayı yedin bundan sonrası  akıl hastalıkları bölümüne ait .

Dışarıya adımımı atmamla 2. şoku yaşamam bir oldu rüyamdaki diğer ikilide burada ve yanlarında 3. bir kişi daha var ama kıyafetine bakacak olursak onlarla beraber olduğu kesin .

"Bu taraftan lütfen"

"Tamam"

Ben  gerçek bir malım . İlk olarak bu inanlar kim ve ben niye bu insanların dediğini yapıyorum . İkinci olarak beni nereye götürüyor . Üçüncü olarak neden onlarda bizimle geliyor hani bu özel bir konuşma olacaktı .

"Geldik"

Bu cümle ile düşüncelerim jilet gibi kesti ve etrafıma bakındım ve gerçekten de bir kafedeydik . İstemsizce oturdum ve diğerleri de yerlerine oturdular . 

"Önce kendimi tanıtayım .  Ben Emilian Kanade tanıştığımıza memnun oldum ."

1056 kelime.

Son Işıktar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin