Cesur ol biraz,gel yanıma.

20 1 0
                                    

Olmasın. İstediğimden mi istemediğimden mi bilmiyorum ama olmasın. Ben daha kim olduğumu ne istediğimi bilmiyorum. Neyin olmasını isteyebilirim ki ya da neye göre olmasını isteyebilirim?

Bir uçurum,görünmeyen parmaklıklar,uçsuz bucaksız görünen yerde kapana sıkışmışsın. Neydi ki gördüğümüz ya da görmek istediklerimiz. Hadi ama gerçekçi ol. Cesur ol biraz. O parmaklıkların herbiri bir kişi,bir olay,bir söz..
Sanki Ay'ı onlar yönetiyor. Güneş'i onlar batırıyor. Emin misin sen senin sen olduğundan hemde gerçekten.?

Bir parça kömür karası herşey.
Gözlerini kapat göreceksin,güven bana.
Hadi cesur ol biraz,güven bana. Kop gel o zincirlerinden gecenin saklı zehirlerinden. Seni sadece sen bilebilirsin. Bunu ise sadece sen biliyorsun. Kimse seni gerçekten tanımıyor. Tanıdığını iddia edebileceğin biri var mı? Elbette vardır ama güven bana YOK! Kop gel o zincirlerinden, gel ki gör kendini.
Kendine yasakladıklarını,ayıpladıklarını!
Hadi ama ne duruyorsun bırak şu elindeki zımbırtıyı artık kendini tanıma zamanın gelmedi mi?
Her gün her gün yapıpta farkına varmadığın ama senin olmayan o kadar çok şey var ki.
Kır zincirlerini artık çık o kalıplarından.
Ne kadar düşünebiliyorsun?
Ne kadar hissedebiliyorsun?
Ne kadar tane akıtabiliyorsun o Dünya'ya açılan pencerelerinden?
Ne kadar gülümseyebiliyorsun?
Ne kadar? Ne kadar?
İçinde ki O canavarın tırnaklarını törpülemeyi bırak. Bırak ki gör ne kadar korktuğunu,sana ne kadar ,sana senin olanlara, sana senin olduğunu zannettiklerine ne kadar zarar verebileceğini. Korkma!
Gözlerini bağlandığın o insancığın kalbini aç.

Çevrene bak ve simsiyah bir gökkuşağı hayal et!
Çevrene bak ve yemyeşil bir güneş hayal et!

Çevrene bak ve kıpkırmızı bir okyanus hayal et! Kan mı o yoksa masum bir elma kırmızısı mı?
Senin tohumların ne küçüğüm?

Sen,senin kendin olabileceğin bir Dünya'n hayal et!

Konuşan bir piyano!
Ah zavallı içimdeki insancık?
Belki yaparım.
Ha ne dersin?
Yapar mıyım?
Yapar mısın?
Yapabilir miyiz?

--°_°--

#Gökkuşağınakabuledilmeyen

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 28, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Siyah Gökkuşağı:4Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin