-Abba lehetne már hagyni ezt a hisztit az RBF-ek miatt?Úgy is tudjuk kik azok akiknek nem fog sikerülni.-szólalt meg Laila bájitaltanon.
Piton ránézett.
-Bár osztom Ms.Diggory véleményét,akkor is tájékoztatnom kell mennyire fontos ez az év...Ez alapozza meg a jövőtöket.
-Hallod ezt Weasley?Lehet lesz majd esélyed normális ruhákat venni.-szólt oda Malfoy.Laila velük együtt nevetett.
-Ms.Diggory egy szóra ha maradna.-lépett oda hozzá Piton óra után.-A legkevésbé sem akarnék beleszólni az életébe,de mégis figyelmeztetnem kell,hogy vigyázzon magára.Ezért én magam fogom oktatni oklumenciára valamint a leggilimenciára is ahogy Mr. Pottert is Dumbledore kérésére.
-Miért?-kérdezte Laila.Piton nem válaszolt rögtön.
-Úgy gondolom hasznos lesz ha kordában tudja tartania az elméjét.És most menjen.Késve érkezett az első SVK órájára mivel egyáltalán nem siette el az odaérést .
-Megkérdezhetem miért késett?
-Meg!-válaszolta Laila majd leült.
-És el is mondaná nekünk ha lenne szíves?Lailát kirázta a hideg a kislányos vékony hangjától.
-Nem,nem mondanám el-válaszolta Laila utánozva Umbridge hangját.Barátai nevetni kezdtek és pár griffendéles is.
-Úgy érzem a kisasszony nem tudja mit engedhet meg magának.De most még eltekintek a büntetéstől mivel a barátotok szeretnék lenni.Ahogy már elkezdtem egy új tantervet készítettünk nektek ami elméleti alapú.Mindenki nyissa ki az előtte lévő könyvet és olvassátok el a bevezetést.
-Ez most valami vicc ugye?Nem fogunk varázsolni?-csattant fel Laila.
-Megtudhatnám a neved kedves?
-Laila Diggory vagyok. Umbridge egy pillanatra elvesztette kislányos mosolyát.
-Nos kedvesem nem látom értelmét miért is kéne varázsolnotok.
-Talán,hogy megtudjuk magunkat védeni?-kérdezte Harry.Mindenki ránézett.
-Ugyan ki ellen kéne megvédeni magatokat?Ki akarna gyerekekre támadni?
-Mondjuk Voldemort?-nézett a tanárra Harry.A levegő megfagyott.
-Nos akkor úgy látom ezt tisztáznunk kell.Elhitették veletek,hogy egy gonosz varázsló visszatért.Ez szemenszedett hazugság.
-Nem hazugság ott voltam vele és harcoltam!!-ordított Harry.
-Elég volt!Büntetőmunka!
-Akkor talán Cedric Diggory magától esett össze?-ütötte tovább a vasar Harry.
-Cedric Diggory halála egy tragikus baleset volt.-mondta Umbridge.Laila felpattant.
-Ne merje mégegyszer balesetnek beállítani a bátyám halálát.Ha maga akkora idióta,hogy nem lát a saját szemétől hát legyen.De legalább ne hangoztassa.
-Mindketten gyertek ide hozzám!Umbridge elővett két lapot mindkettőre írt egy szöveget,lezárta és átadta Harryéknek.
-Ezzel most szépen elmentek a házvezetőitekhez.-Beszélhetnénk Laila?-kérdezte Harry.
-Nem,kurvára nem.És ha jót akarsz magadnak elkerülsz messziről ahogy a kis barátaid is.Piton épp órát tartott amikor belépett.
-Miben segíthetek Ms.Diggory?-kérdezte Piton.Laila átnyújtotta a rózsaszín levelet.Közben a lány észrevette Puceyt aki rákacsintott.
-Igaz,hogy idiótának és hazugnak nevezte professzor Umbridget?
-Én csak az igazat mondtam uram.-válaszolta.Harperék röhögni kezdtek.
-Nos szerencséjére megúszta annyival,hogy én dönthetek a büntetéséről amiről majd később tájékoztatom.És most mehet.Szerencséjére Piton eltekintett a büntetéstől.
Az első hét elég volt Lailának,hogy rájöjjön az iskola többsége gonosznak és veszélyesnek tartja.Ha ez kell nekik gondolta Laila akkor ezt is fogják kapni.
-Hé Diggory!-szólította meg Malfoy.
-Mit akarsz?És,hogy találtál meg?Követtél?Ugyanis Laila a csillagvizsgáló toronyba mászott fel.Nem akart a körletében maradni és épp egy kis kedély javítót készült bevenni.
-Ami azt illeti igen.Azok meg mik?-kérdezte Malfoy.
-Semmi közöd hozzá.És jobb lenne ha felhagynál a követésemmel.Úgy tudom nem vagyunk barátok...
-Ne gondold azt,hogy itt egyedül neked vannak problémáid.Játszhatod itt az áldozatot,de azzal nem lesz jobb.
-Most ide jössz kioktatni engem? Pont te? Vagy ezt is apád miatt csinálod? Menj innen Malfoy,te is eleget tettél már...(Megint csak ott áll...Nem tesz semmit.Nem jön ide.Gebedjen meg ő is ott ahol van)
-Elmegyek ha ezt akarod,de azok a pirulák semmit nem fognak megoldani.(Miért akarom ezt a lányt még így is.Most azonnal átkarolnám és elvinném innen,hogy csak ketten legyünk.De nem tehetem...Mert egy gyenge szar vagyok...)Mire visszaért a körletükbe már érezte a pirulák hatását. Malfoyt kereste a tekintetével akit meg is talált.Pansy ott ült az ölében.Ha így hát így,majd odament Puceyhoz.Beleült az ölébe és megcsókolta a fiút,mire az az ölébe kapta és meg sem állt a szobájáig. Letépték egymásról a ruhát és egymásnak estek.Laila maga alá fordította és meglovagolta a fiút aki közben a mellét fogta,majd egy rándítással megfordította a lányt.Olyan mélyen beléhatolt amennyire csak tudott majd hangosan elélvezett.
-Tudtam,hogy csak jó lehetsz az ágyban de azt nem,hogy ennyire.-fordult felé a fiú.
-Elmegyek zuhanyozni jössz?-fordult a fiú felé.Együtt letusoltak majd aludni mentek.A fiú neves pulcsijában ment le reggelizni. Többen is észrevették és összesúgtak a háta mögött mire Laila bemutatott nekik.Georgeot is látta ahogy szomorúan nézi őt.Angelina súgott neki valamit.
-Van valami problémád?-kérdezte fel Laila.
-Csak a közelgő edzőmeccsünkről mondtam neki valamit ellenetek.
YOU ARE READING
Laila Diggory/Laila Denem(Voldemort eltitkolt lánya)
FanfictionLaila Diggory "szerető" családban nőtt fel ám miután megkezdi tanulmányait a Roxfortban sok mindenre fény derül.Kísérd végig ahogy keresi útját a szerelmet az igaz barátait és igazi apja szeretetét.Az írásban trágár szavak és 18+-os jelenetek is les...