Fent és lent

368 15 0
                                    

-Koncentráljon különben semmit nem érünk az órákkal-mondta neki Piton egyik külön órájuknál.
-Próbálok,de nem megy...-válaszotla Laila,de azt nem merte bevallani megint a piruláihoz nyúlt.
-Nem hagyom,hogy elfecséreld a tehetséged de ne várd azt,hogy ha így folytatod attól jobb lesz. A jelen helyzetedben én mindent megtennék,hogy a legjobbat hozzam ki magamból.-ragadta meg Piton a vállát.-Ha kitudódik az igazság veszélyben lehetsz.Nem tudhatjuk a sötét nagyúr,hogyan fogadja majd a hírt.Ne könnyítsd meg a dolgát,hogy pár perc alatt a hatalmába kerítsen.
-Úgy ahogy azt magával tette? Komolyan maga papol nekem,hogy legyek erős? Amikor az első alkalomnál át állt a másik oldalra.Nevetséges...

Mire Piton pofon vágta.
-Nem tudsz te semmit,és most menj.Ha úgy érzed képes vagy felnőni és abbahagyni az önsajnáltatást majd keress fel.
Bassza meg ő is...Azt hiszi mindent tud,pedig semmit.Mindenki jobban tudja mi kell nekem.

Az órákon még így is jól teljesített bár a magatartásával rengeteg probléma volt.
-Ha nem lenne az egyik legtehetségesebb diákom már rég elküldtem volna.-mondta neki egyik alkalommal McGalagony. -Ugyan már,csak azért nem küld el,mert szemmel akar tartani.

Ugyanis a tanárnő is a rend tagja volt így tudott Laila igazi énjéről.Umbridge új taktikát dolgozott ki és ha egy diák kérdezni akart odament hozzá.Továbbra sem varázsoltak.

Barátai mellette voltak ugyan,és mivel nem akartak összeveszni a lánnyal nem próbálták jó útra téríteni.Csapattársainak is tetszett új éne mivel minden rosszban benne volt. Egyedül Malfoy próbálta néha észhez téríteni aminek általában veszekedés lett a vége.
-Mintha te különb lennél mint én!Ne játszd itt a jó fiút,mert nem áll jól.Inkább menjél szerezz pár jó pontot apukádnak-vágta egyik alkalommal Laila Malfoy fejéhez.

Laila nem tudta miért bánik így a fiúval.(Hagyjál békén.Nem kellek én neked.Senkinek nem fogom tönkretenni az életét.Jobb nekem egyedül...gondolta Laila)(Miért nem hagyja,hogy segítsek neki.Miért olyan elbaszott mint én...Együtt könnyebb lenne...gondolta Malfoy)

A következő hétvégén sorra került az első edzőmeccs amit a griffendél ellen játszottak. Laila örült neki,hogy végre játszhat.Ebben lelete egyetlen örömét.A meccs inkább volt küzdelem mint fair játék.Végül Madame Hooch vetett neki véget.
-Mindkét csapat szégyellje magát! Még egy ilyen bármelyik fél oldaláról és eltiltom a csapatot.

-Gyertek menjünk fel és szórakozzunk egy kicsit-fordult feléjük Montague.Leitták magukat...Laila annyira leitta magát,hogy hagyta két csapattársa is ágyba vigye egyszerre.Másnap szörnyű fejfájással ébredt.Montague és Pucey még aludtak.Fogalma sem volt merre vannak a ruhái így belebújt egyikük pulcsijába és boxerjába és abban ment ki.

Néhány felsőbb éves már kint ült és megtapsolták a lányt.Az egyik srác lépett oda hozzá.
-Gratulálok a meccshez,ha szeretnél bármikor megtalálsz engem is utána.Az ajtóm nyitva áll.
Laila teljes erőből tökön rúgta.
-Nyitva állhat,de azt hiszem egy darabig azt ott lent nem tudod majd használni.
A többiek röhögni kezdtek,de Laila nem mulatott túl jól.

-Miért csinálod ezt magaddal?-kérdezte Daphne amikor Laila benyitott.Tudod,hogy a barátnőd vagyok és nem akarok veszekedést de ebből most már elég legyen!Te ennél jobb vagy.Nézz magadra.Egy roncs vagy.Én itt vagyok,de ehhez ketten kellünk.
Laila sírva fakadt,szerencséjére csak barátnője volt a szobába.

A következő hetekben letette a pirulákat ám ez nem volt olyan könnyű.Elvonási tünetei lettek és megint nem tudott aludni.Újra és újra egy folyosóról álmodott,majd Harry gondolatait látta maga előtt. Továbbra sem viselkedett normálisan és több büntető munkát kapott mint valaha.Barátai ott voltak mellette ugyan,de egyikük sem értette meg igazán.

Miután már két hete "tiszta" volt némi alkoholt leszámítva visszament Pitonhoz.A tanár nem mondott semmit csak kőkeményen dolgoztatta a lányt és pár hét alatt Laila teljesen ura lett az elméjének.

-Rám már nincs több szükséged az alapokat tudod.De gyakorolnod kell.És Laila,vigyázz magadra.-nézett rá Piton úgy először mintha tényleg féltené a lányt.

Egyik éjszaka Laila látta maga előtt Harryt és barátait amint találkozót szerveznek a Szárnyas Vadkanba a holnapi Roxmortsi napra.Barátainak azt mondta nincs kedve lemenni,így követni tudta Hatryéket és látta,hogy jó pár diák lép még be utánuk.Ő sem várt tovább és benyitott a fogadóba.

Laila Diggory/Laila Denem(Voldemort eltitkolt lánya)Where stories live. Discover now