Aşırı derecede smut içermektedir. Rahatsız olanların okuması pek uygun değildir
Dersten çıktım. Hava kararmıştı ve soğuktu. Yağmur yağmaya başladı. Sarı uzun saçlarımla temas eden her yağmur damlası üşümeme yol açıyordu. Neyse ki bu gün anlaştığım kişi evinde iki gün kalabileceğimi söylemişti. Cebimdeki son 10 doları taksiye binmek için harcadım. Taksi beni hızla geceki sahibim Hayden'in evine bıraktı. Bir apartmanda oturuyordu. Giriş kapısından zili aradım. Birkaç dakika zili aradıktan sonra zili bulamadım ve Hayden'i aradım.
- Alo Hayden? Kapının önündeyim. Şu lanet zili bulamadım. Kapıyı aç.
- Beceriksiz. Daha zili bulamıyorsan senle işimiz zor.
Telefonu kapatıp bir küfür bastım. Kısa süre sonra kapı açıldı ve merdivenlerden yukarı çıkmaya başladım. 4 kat yukarı çıktıktan sonra beni bekleyen 22 yaşında, kumral saçlı, uzun boylu, aşırı yakışıklı ve yapılı birini gördüm. Bu sanırım Hayden'di. Elini sıktım ve içeri girdim. İçeri girer girmez bana tuhaf tuhaf bakmaya başladı.
- Tahrik oldum. Fakat çok gençsin. Kaç yaşındasın?
- 16.
- Üstündeki kıyafetleri sevmedim. Kirli, dedi ve bakışlarını popoma dikti. Kıyafetimde ne varmış! Altımda dar mavi bir kot, üstümde gri kısa kollu, onun üstüne bir deri koyu kahverengi ceket, boynuma da bir fular. Beni tuttu ve yatak odasına götürdü ve "Soyun." dedi. Dediğini yaptım. Dolabından bana uyabilcel birkaç kıyafet çıkarttı ve bana doğru tutabileceğim bir şekilde attı. Tuttum. Giymeye başladım. Bana bol olmuştu. Gülerek:
- Çok sevimli oldun, dedi. Ben de gülmeye başladım.
Salona geçtik. Beni oturttu ve hemen mutfağa koşup iki kadeh şampanya getirdi. Daha ben bir yudum almıştım ki eli aletine gitti. Pantolondan ne kadar büyük olduğu anlaşılıyordu. En az 23 cm'ydi. Pantolonunu dizine kadar indirdi ve boxer'inin üstünden oynamaya başladı. Ben aslında pasif değildim ama zorundaydım. Eliyle bana gel işareti yaptı. Hemen onun yanına gittim. Yavaşça boxerini indirdim. Aşırı büyüktü. Ağzıma aldım ve ileri geri yapmaya başladım. Hayden acayip tahrik edici inlemeler çıkarıyordu. Daha da hızlandım. Eliyle kafamı sabit bir şekilde tuttu ve aşırı hızlı bir şekilde ağzımı s*kti. Yaklaşık 20 dakika sonra ağzımdan çıktı ve "Domal." dedi. Dediğini yaptım. Arkama geçti. Üstünü ve altını çıkarttı. Daha hiç alıştırmadan direk tamamını soktu. Açıyla inledim. Birkaç dakika becerdi.
- Daha hızlı! diye bağırdım. Daha da hızlandı. İnlemelerim çok seslendi. Yine arkamı döndüm ve:
- Daha hızlı ne kadar hızlı yapabiliyorsan 100 katını yap!
Adam şaşırdı ve başkalarının ciddi ciddi bayılabileceği bir hızdan daha hızlı yapmaya başladı. Çığlıklar içinde inliyordum. Ağlamaya başladım acıdan. Sonra Hayden yüksek sesle bağırarak içime en az 1 litler akıttı ve üstüme çöktü. Yarım saat o pozisyonda durduktan sonra kalktı ve bana döndü.
- Süpersin, diyebildi ancak. O an adamın kaslarını görme şansım olmuştu. Zayıftı ama kasları çok belirgindi. Göğüslerine yapıştım ve emmeye başladım. Hayden beni yatağa itti ve popomu tokatlamaya başladı. Beraber banyoya girdik. Banyodan çıktık ve o giyinik bir şekilde ben ise onu. İsteği üzerine çıplak bir şekilde yatağa girdim.Yorumalrınızı eksik etmeyin. Yorumlarınız benim için oylardan daha önemli.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Paralı Aşk (Gay Hikaye)
RomanceMark lise 2 de okuyan parasız bir öğrencidir. Kalacak bir yeri olmadığından geceleri insanların evlerinde geçirmek zorundadır. Ancak onu evine davet edecekler sadece aktif gaylardır. Bir gece evinde kaldığı Chris'e aşık olur.