14.BÖLÜM

50 4 0
                                    

Amy kolunu sıkan bu pençeyi açmaya çalıştı ama başarılı olamıyordu. ''Olis?'' dedi. Karşısındaki adamdan böyle bir şey beklemiyordu. Ares Rangor'a olan hırlamasını arttırmıştı. Amy Ares'i sakinleştirmeye çalışıyordu. Amy kolunu bırakmayan Ragnor'un kulağına eğildi. ''Eğer kolumu bırakmazsan askerlerinin önünde rezil olmayı göze almış olursunuz Prens Olis.'' dedi fısıldayarak. Rangor aldığı tehditle kahkaha attı. ''Beni güldürüyorsunuz küçükhanım. Ama maalesef bu tehditiniz benim üzerimde bir etki taşımıyor. Tabi cesaretinize hayran kaldığımı söylemek istiyorum.'' dedi Amy ile aynı alaycı tonda. Amy Rangor'un kulağına biraz daha eğildi. Dudakları belli belirsiz Rangor'un kulağına değiyordu. Rangor bu temasla ve Amy'nin nefesinin sıcaklığıyla içinde bir yerlerin hareketlenmeye başladığını hissetti. Sakinleşmek için derin nefes aldı. Ama bu onun için daha da kötü olmuştu çünkü kızın kiraz çiçeği kokusu bu hislerini daha da arttırmıştı. Amy adamda yarattığı etkiyi gördüğünde gülümsemesine engel olamadı. ''Bunu sen istedin Olis.'' der demez adamın kulağından uzaklaştı ve melodik bir kahkaha tuturdu. Kahkaha bütün salonda yayılmıştı. Onları merakla izleyen kişilerin merakının daha da artmasına neden oldu. Amy kahkahasına son verip sesini bütün salonun duymasını sağladı. ''Ah prensim lütfen bana yavru bir kurttan korktuğunuzu söylemeyin. Onu yanınızdan almam için sadece söylemeniz yeterdi. Yalvarmanıza gerek yoktu. Merak etmeyin bundan sonra yanınıza gelmek için daha dikkatli olucam. şimdi izninizle Ares'i sizden uzaklaştırayım.'' dedi Amy. Yemek salonundaki herkes kahkahalarına engel olmaya çalışıyordu. Rangor salondaki kimseye bakmayarak sadece Amy'nin maskesinin altındaki zümrüt yeşili gözlerine odaklanmıştı. Amy karşısında oturan Olis denen adama karşı kazandığı zaferle keyiflenmişti. Ama karşısındaki adamın öldürücü bakışlarına cevap vererek bu geceyi daha eğlenceli hale getiriyordu. Adamın sinir olduğu her halinden belli oluyordu. Siyah gözlerinin içinde yıldırımlar çakıyordu. Gözleri çakmak çakmak olmuştu. Rangor ise o sırada kendisine küfür etmekle meşguldü. Bu kadına dikkat etmeliydi. Lanet olasıca Olis yüzünden askerlerinin önünde ikinci olarak rezil oluyordu. Bu kadını parçalara ayırmak istiyordu. Leo ve Teo bu gergin havayı dağıtmaları gerektiğini anlamışlardı. Amy ise o sırada içinden DAHA YENİ BAŞLIYORUZ PRENS OLİS ADAM. diye geçirdi. Ve bu düşünceyle sırıtmasına engel olamadı. 

YILDIZLAR GÖKYÜZÜNDE YÜZERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin