.....🖤🖤🖤...

51 6 2
                                    

Dirge for you and the end of the beginning...🖤

ေန႔ရက္ေတြက ထပ္တူညီစြာပဲ...အပိုအလိုမရွိ သတ္မွတ္ထားတဲ့ အတိုင္း စည္းေတြ ေဘာင္ေတြ ..တာဝန္ယူမႈေတြ
ဂုဏ္သိကၡာေတြၾကား...မ်ိဳးဆက္သစ္ကြၽန္ေတာ္တို႔က
progrem ထည့္ေပးထားတဲ့ စက္႐ုပ္တစ္႐ုပ္လို...
သတ္မွတ္ခ်က္ေတြၾကားမွာ ေပ်ာ္ေမြ႕ေနရတဲ့သူေတြ...

ေရွာင္ေရွာင္က်န႔္ဆိုတဲ့ ေရွာင္းလုပ္ငန္းစုရဲ႕ဆက္ခံသူ ကြၽန္ေတာ္က အမ်ားအျမင္မွာ အသက္ငယ္ငယ္နဲ႔ ေအာင္ျမင္ေနတဲ့  ceo တစ္ေယာက္...
ဒါေပမဲ့ ေနာက္ကြယ္က မိဘေတြရဲ႕ ႀကိဳးကိုင္မႈၾကားမွာ
လိုသလိုကျပေဖ်ာ္ေျဖေနရဲ႕ ကႀကိဳး႐ုပ္မွန္း ဘယ္သူမွမသိၾကဘူး....အင္းလူတစ္ေယာက္ကလြဲရင္...

တစ္ႏိုင္ငံလုံးရဲ႕ အေအာင္ျမင္ဆုံးလူပ္ငန္း စုေတြျဖစ္တဲ့ ေရွာင္လုပ္ငန္းစုနဲ႔ ဝမ္လုပ္ငန္းစု....
ကြၽန္ေတာ္နဲ႔ ဝမ္လုပ္ငန္းစုရဲ႕ ဆက္ခံသူ ဝမ္ရိေပၚက
ေက်ာင္းေနဘက္ သူငယ္ခ်င္းေတြ...

ေျပာရရင္ ဝမ္ ကလြဲရင္ တစ္ျခားသူနဲ႔အေပါင္းအသင္းလုပ္ခြင့္မရွိခဲ့တာေပါ့...ပါးနဲ႔မားရဲ႕အမိန႔္ေလ....
မာနႀကီးသလို ဂုဏ္မက္လြန္းတဲ့ပါးနဲ႔ အဆင့္အတန္းခြဲျခားၿပီး ေရွး႐ိုးဆြဲႀကီးလြန္းတဲ့မား....

ေဘာင္တစ္ခုထဲမွာ ငယ္ငယ္ထဲက ႐ိုက္သြင္းခံထားရတဲ့ကြၽန္ေတာ္က ဝမ့္အျပင္ တစ္ျခားလူေတြနဲ႔မပတ္သက္ရဲခဲ့ဘူး....
ဝမ္နဲ႔ကြၽန္ေတာ္ရဲ႕ဘဝက ထပ္တူညီေနတဲ့အခါ ဝမ္အတြက္ကြၽန္ေတာ္ပဲရွိခဲ့သလို.....ကြၽန္ေတာ့္အတြက္ လည္း ဝမ္သာရွိခဲ့တာမ်ိဳး..

အခ်ိန္ေတြနဲ႔ သံေယာဇဥ္ေတြေႏွာင္ဖြဲ႕လာတဲ့အခါ...
မလုပ္သင့္တဲ့အမွားတစ္ခုၾကဴးလြန္မိၾကတယ္....
အျဖဴထည္ အခ်စ္ေတြကေန ကာလာျခယ္တဲ့ အခ်စ္ေတြအျဖစ္ကူးေျပာင္းလာတာမ်ိဳ.....

နက္နက္ရႈိင္းရႈိင္းခ်စ္မိၿပီးသြားတဲ့ေနာက္မွာ....
အရာရာကိုေၾကာက္႐ြံ႕လာတယ္...
ပါးနဲ႔မားသာသိ သြားရင္ဆိုဆဲ့အေတြးက ကြၽန္ေတာ္ကိုအႀကိမ္ ႀကိမ္သတ္တယ္...

တစ္ေန႔အသိေပးရမွာမွန္ေပမဲ့  ေရွး႐ိုးဆြဲလြန္းတဲ့မားနဲ႔...
ဂုဏ္သိကၡာကိုတန္ဖိုးထားလြန္းတဲ့ပါးက ေသခ်ာေပါက္ ကန႔္ကြက္မွာကို ကြၽန္ေတာ္တပ္အပ္သိေနခဲ့တယ္....

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 25, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

dirge for you and the end of the beginning(one shoryt)Where stories live. Discover now