Sabahın 4 ünde kabus görüp uyandım ve bir daha geri uyuyamadım. Ben bu evde tek başıma çok korkuyorum. 18 yaş size büyük gelebilir ama tek başına yaşamak için oldukça küçük bir yaş. Gördüğüm kabuslar beni ürkütüyor, hatta ürkütmeyi geç bazen küçük bir çocuk gibi yatağın içine girip saklanmamı sağlıyordu.
Gece yada sabah ne denilirse artık saat 04:00 da kalktım. Biraz oyalanmam gerekiyordu bu aralar ne çalıştığım bir işim nede gidecek bir okulum yoktu. Devamlı iş arıyordum ama deneyimsiz olduğum için kimse beni almıyordu.
Yataktan kalktığımda daha güneş doğmamış kızıl bir hava vardı. Mutfak masasına oturdum telefondan rastgele bir şarkı açıp sigaramı yaktım. Belki de benim için yanıp tutuşan tek varlık olduğu için sigaradan vazgeçemiyordum.
Öyle bir ruh halim vardı ki art arda sigara yaktığımı paketim bittiğinde anladım. Saat 04:30 olmak üzereydi inşallah benzinliğin bakkal kısmı açıktır diye dualar ederek yola düştüm. Yanıma bir miktar para alarak dışarı çıktım. Çok şükür ki bakkal açıktı içeri girdim 2 paket sigara ve yiyecek birkaç şey aldım. Geri dönüp binaya girdiğimde aklıma gelen şey sinirlenmeme yetmişti. Anahtarı içeride unutmuştum. Napacağımı bilemezken yan komşum olan kiracımdan yardım istemek aklıma geldi. Saatin kaç olduğunu unutup zile bastım. Kapıyı uykulu genç bir kadın açtı ve bana sinirli sinirli baktı.
"Ya kusura bakmayın şu saatte rahatsız ediyorum ama Ekrem bey uyanık mı acaba ?"
"SEN SAATİN FARKINDA MISIN HANGİ GERİZEKALI ŞU SAATTE UYANIK OLABİLİR Kİ"
diye çıkıştı bana. Görmüyo musun ben uyanığım işte diyecektim sonradan kadının haklı olduğunu anladım tam geri adım atacakken kadın damarıma bastı;
"Ekrem beyciğinle konuşmak için başka bahane bulamadın mı?"
Tamam Ekrem bey gayet yakışıklı düzgün bir adam olabilirdi ama benden rahat 10 yaş büyüktü ve hiçbir zaman adama karşı başka niyetle bakmamıştım.
"Sen ne saçmalıyosun ya kapıda kaldım ve yedek anahtar onda olduğu için yardım istemeye geldim sen nasıl bir insansın" diye çıkıştım.
"Şu saatte dışarda kimlerle sürttüysen ondan yardım iste Ekrem uyuyo canım hadi git merdivende otur bekle" deyip suratıma kapıyı kapatırken tuttum ve;
"BEKAR BİR ERKEĞİN KAPISINI AÇAN YARI ÇIPLAK Bİ KADIN MI BANA SÜRTÜYOSUN DİYO YA? GÖRMÜYO MUSUN ELİMDEKİNİ" diye bağırarak poşeti gösterdim.
Ben bağırınca Ekrem bey kapıya koştu.
"Noluyo ya sabah sabah?"
"Ekrem bey kusura bakmayın rahatsız ettim ama yedek anahtarı alıp gidecektim sevgiliniz durduk yere ters ters davranmaya başladı"
Adam "sevgilim mi?" diye şüphe ederek yanındaki kadına baktı daha sonra kadın Ekrem beyin beline sarıldı.
"Aşkım bu kız bana sürtük dedi"
"NE ?" diye bağırdım tekrar. Bu sefer Ekrem bey sabah sabah bu şekilde uyandığından olacak ki ikimizede bağırdı.
"GİR YA İÇERİ ! SENDE AL ANAHTARINI SİKTİR OL GİT NE ÇOK ÇENE YAPTINIZ BE" diyerek üzerime anahtarı fırlattı.
"Sen nasıl konuşuyosun benimle be" diye bağırdığımda bu sefer kadın konuştu.
"NASIL KONUŞTUĞUNU SENDEN Mİ ÖĞRENECEK GİTSENE KIZIM"
Eeh artık yeter ama iki taraflı şu saatte üstüme geliyolar kabus görmüşüm gergin uyanmışım hayatımda herşey yolundaymış gibi birde çatlak kiracım eksikti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cinayet
Teen FictionHayatını tek bir şeye adamış her şeyden uzaklaşmıştı. Bir kere geldiği dünyada mutluluk, huzur, aile kavramlarını hiç bilmeden yaşamış bugüne kadarda onları öğrenmek için savaşmıştı. Ta ki onu tanıyana kadar.. Ya sonra ?