قسمت سی و دوم
لندن 2016
-هی شیومین بدجنس نشو، بار اول اینطور تعریفش نکردی
کیونگسو نمیتوانست در برابر حرف های بی سر و ته شیومین نخندد.
نه وقتی پرستار بیچاره هروقت از دست دکتر کیم حرص میخورد، با حرف زدن حرصش را خالی میکرد.
-کیونگسو!خدای من، اون یه اجوشی سی و شش ساله است که بطرز غیر معمولی وقتی داد میزنه میتونه کل ستونای اینجا رو بلرزونه و موهاش، خدای من انگار هیچوقت شونه نشده، شاید چون شونه تو موهاش گیر میکنه هیچوقت شونه نکرده؟ با اون خنده های عجیب و ترسناکش که وقتی لباش سمت بالا متمایل میشه فکر میکنم دارم مستقیم به جوکر نگاه میکنم، باورت میشه با همون لبخند ترسناکش چه دستورات وحشتناکی میده؟! از فریاداش ترسناک تره
کیونگسو بازهم خندید.
شیومین بیش از حد در اغراق کردن استاد بود و طوری داشت دکتر کیم را برای کیونگسو شرح میداد که انگار با دیوانه ای زنجیری از دنیایی عجیب طرف بود.
-شیومین! این طوری نیست که قبلا تعریفش کردی!
شیومین درحالی که با ملایمت داروهای کیونگسو را در سینی اش مرتب میکرد نفسش را بیرون داد.
-اون فقط یه پیره بی عصابه که اینجا رو با دیوونه خونه ای که قبلا توش کار میکرده اشتباه گرفته.
-خیلی خوب شیومین اگه اون پیر باشه، تو هم پیری، فقط بهش فکر کن تو از اون یک سال کوچکتری.
شیومین به شوخی بشگون ریزی از پاهای دراز شده ی کیونگسو که انگشتان پایش از زیر پتو بیرون زده بود، گرفت.
-من اونقدرام پیر نیستم، یک سال یعنی سیصد و شصت و پنج روز کیونگسو، این خیلی هم کم نیست.
-پس داری میگی اون پیره زشته که داره میره رو عصابت؟ اما فکر میکنم دکتر کیم جذاب باشه.
-چطور به این نتیجه رسیدی واقعا؟!
-من میتونم فقط به صداها گوش بدم شیومین و اینطوری تصورشون کنم و بذار بگم دکتر کیم صدای گرم و محکمی داره.
-پس داری از اون دفاع میکنی؟! تو داری من رو به اون دکتر کیم میفروشی؟! بعدم به جهت اشتباهی داری نصیحت میکنی کیونگسو، وقتی عصبی میشی جهات رو قاطی میکنی، من سمت چپتم احمق!
-هی! تو داری یه ادم نابینا رو اذیت میکنی پرستار شیومین؟!
-باشه باشه، بیا از این قضیه رد بشیم. نمیفهمم چرا اصلا اون دکتر کیم احمق باید بین من و تو فاصله بندازه کیونگسویا.
-فکر میکنی من فراموش میکنم من رو نیشگون گرفتی؟!
شیومین به این شیطنت کیونگسو خندید و با خنده اش کیونگسو هم لبخند زد.
JE LEEST
" My Broken Rose "[S2 Uncomplete]
Sciencefiction•¬کاپل: کایسو | چانبک| کریسهو | شیوچن •¬ژانر: رمنس | انگست | جنایی | علمی | دارک •¬خلاصه: کیونگسو یک دانشجوی ساده ی موسیقی بود با زندگی ساده تر از خودش تا وقتی که کیم جونگین باهاش همخونه شد و تمام سادگی زندگی اش رو زیر و رو کرد و همه چیز برای کیونگس...