Oscar's perspektiv
Jag vaknar av att någon rör sig bredvid mig. Jag öppnar trött ögonen och tittar på personen som ligger bredvid mig och jag ser vem det är - Felix. Jag tittar på Felix och ser att han redan är vaken, han ligger och tittar på något på sin telefon, jag vänder mig om så jag ligger på sidan istället med huvudet på hans axel, då ser jag vad Felix gör. Han ligger och tittar i sitt kameraalbum och jag sneglar på hans bilder, jag ser bilden längst ned och det är en bild på mig som sover mot Felix. Om han har lagt ut den där på Instagram precis som han gjorde med den förra så blir jag riktigt förbannad.
"Felix, har du lagt ut den där på Instagram?" Säger jag med min hesa morgonröst och pekar på bilden. Han tittar på mig och skakar sedan på huvudet.
"Nej, jag vill ha den för mig själv ett tag till" Säger han och ler busigt mot mig. Jag skrattar bara åt honom och sedan sätter jag mig upp i sängen.
"Hur mycket är klockan?" Frågar jag och tittar på Felix igen. Han tittar ned på skärmen och snart tittar han upp igen.
"Den är kvart i nio så vi borde nog gå upp!" Säger Felix och lägger ifrån sig telefonen. Han reser sig upp och går ut från hans rum. Jag går fram till Felix garderob och ska precis ta fram ett par av Felix mjukisbyxor när en hand stoppar mig.
"Mamma är inte hemma så du behöver inga byxor" Säger han och ett flin leker på hans läppar. Jag tänkte tjata emot men jag inser snart att han inte kommer ge sig så jag struntar i byxor och går efter Felix ned till köket istället.
Vi kommer ned till köket och jag sätter mig på en av stolarna medan Felix går fram till kylskåpet.
"Vad vill du ha?" Säger Felix och tittar undrade på mig. Jag går fram till kylskåpet för att titta vad som finns.
"En macka blir bra!" Säger jag och han pekar på skåpet, antagligen där brödet finns. Jag går bort dit och öppnar skåpet, efter att ha tittat igenom det en stund bestämmer jag mig för ett av bröden och jag tar upp det ur påsen.
Jag lägger den på bordet och sedan går jag fram till Felix som står vid diskbänken och häller upp yoghurt i en skål. Jag kramar om honom bakifrån och han vänder sig om.
Felix perspektiv
Jag står vid diskbänken och häller upp yoghurt när jag märker att Oscar slingrar sina armar runt min midja. Han pressar sig mot min rygg och jag vänder mig om i hans famn. Vi står och tittar in i varandras ögon en stund innan jag pressar mina läppar mot hans. Han lyfter upp mig på bänken utan att sära på våra läppar och jag särar på benen så han kan ställa sig mellan dom. Jag slickar honom försiktigt på underläppen och villigt öppnar han munnen. Jag låter direkt min tunga omsluta hans och vi brottas nu om dominans. Jag låter mina händer glida ned för hans rygg samtidigt som jag fördjupar kyssen och jag känner hur hela han ryser. Jag låter mins händer stanna på hans rumpa och jag klämmer till, vilket resulterar i att han ger ifrån sig ett lågt stön. Jag ler nöjt åt att jag fått honom att njuta av min beröring men min leende resulterar i att jag förstör kyssen och Oscar mumlar mot mins läppar.
"Du förstör Felix!" Gnäller han, jag slutar le och pressar mina läppar mot hans igen. Jag känner hur hans händer glider ner över mina armar och sedan fram över min bröstkorg. Ett litet stön slinker ut från min mun och direkt tar Oscar chansen att börja brottas med min tunga.
~ En timme senare ~
Vi står nu i hallen påklädda och är påväg ut till bussen. Jag tar upp min ryggsäck från golvet och går ut genom dörren. Oscar kommer efter mig med sin ryggsäck på ryggen och tillsammans går vi bort till bussen. Jag skulle vilja ta tag i Oscars hand men det kan finnas fans överallt och jag vågar inte ta en chans. Jag vill inte att dom ska veta ännu eftersom vi måste prata med Daff, Katia och de andra killarna först.
YOU ARE READING
Live Love Laugh - Foscar
Fanfiction"Varför kan du inte bara acceptera att jag älskar dig Felix Sandman" En dag när Felix kommer till studion är allt annorlunda. Hans bästa kompis har slutat prata med honom och helt plötsligt är det så stelt mellan de bästa kompisarna. Han vet inte v...