Umuda kanat cırpan kuş kanadı
kırıldı diye hiç vazgeçer mi
Gökyüzünden?🪷🪷🪷
Dilek hocanın açıkladığı kazanan:
-Yeşim.
O an orda sadece kızgındım imkanı yoktu onun resminin benim resmimden güzel olmasının sırf kızı diye onu seçmişti.
Onun resmine baktiğımda hiçbir duygu yoktu rast gele çizilmiş bir resimdi.Yumruğumu sıktım ve Dilek hoca ile Yeşime baktım ardından dilek hoca mikrafonu eline alarak ve bana bakarak;
- Esra rakibini tebrik etmiyecek misin?
İç sesim
Yok artık daha neler! Hayır kesinlikle olmaz.
İç sesime bu konuda çok katılıyordum bi anlık bir kararla resmimi sahneden aldım salondan hızlıca çıktım.
Elimdeki tabloyu sinirle çöp kutusuna attım ve merdivenlerden okulun çatı katına çıktım.
Biraz temiz hava alıp kendimi yatıştırmam gerekiyordu. Korkuluklara yaslandım.
Gözlerimi kapattım, düzenli nefes aldım ve ardından gözlerimi açtım.
Bir süre sonra arkamı döndüğümde bizim ekip arkamdaydı. Ejder, Batu,Işıl,Işık, Büşra,Başak,Lila.
Ne zamandan beri arkamdaydılar hiç fark etmemiştim.
Onlara;
-Merhaba
Dedim ve tekrar arkamı dönüp korkuluklara kollarımı yasladım onlar da yanıma gelip korkuluklara yaslandılar.
Bir süre sessizlik oldu. Ardından kızlardan Lila;
-Sinirli misin?
-Tabii ki sırf kendi kızını seçmek için benim emeğimi boşa saydı sinirli olmayıp ne ne yapabilirim!?
-Haklısın sende.
-Erkeklerde kim kazandı?
Başak;Ejder kazandı.
Dedi. Bende Ejder'e bakarak
-Tebrikler.
-Teşekkür ederim aslında senin resmin benimkinin yanına daha çok yakışırdı.
Dedi saçını karıştırarak. Bende kafamı sallayarak teşekkür ettim.
🪷İki hafta sonra🪷
Annem hastaneden çıkmış evde dinleniyordu. Her gün ya da gün aşırı doktorlar annemin durumuna bakmak için geliyordular. Anlayacağınız annem sıkı bir takipteydi.
Benim ise bu gün çekimim vardı.
Bu sefer Emirin annesinin tasarımlarını giyecektim...Alarımın sesine kaktım dişlerimi fırçaladım ardından duş alıp çıktım.
Kıyafet odamın içinden asker yeşili bedenimi saran, dekolteli, mini bir elbise aldım ve giydim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇMİŞİN İNTİKAMI
Mystery / ThrillerGeçmişte bizdik, şimdi sadece ben... Geçmişte kalbimde sen vardın, şimdi intikam ateşi... Geçmişte etrafına neşe saçan kız şimdilerde kaç kişiyi öldürdüğünü bile bilmiyor...