Jeg sad inde i stuen og læste en bog, der var ikke ret meget at lave på en mandag aften. Niall er hos Harry og jeg har huset for mig selv. Jeg fik lyst til lidt en chokoladebolle, så gik ud i køkkenet og kiggede efter en. "Fuck" sagde jeg. Vi havde ikke flere. "Jeg har virkelig brug for den chokoladebolle" sagde jeg, og jo mere jeg tænkte på den, jo mere gik jeg det dårligt. Hvad sker der med mig? Jeg ringede til Niall: "Niall, jeg har det altså ikke særlig godt!" Sagde jeg. "Jeg kommer hjem om 20 minutter skat! Vi er næsten færdig" svarede han. "Okay, skynd dig" svarede jeg og lagde på. Jeg gik ud til toilettet fordi jeg skulle brække mig. Jeg væltede stort set rundt på det lille badeværelse. "Hvad sker der?" Spurgte jeg mig selv om. Min mave gjorde ondt og alt jeg havde lyst til var at sove. Så jeg gik ind i seng.
•2 uger senere•
Jeg var stadig dårlig, så jeg bestemte mig for at kører til lægen. Jeg tog min pung og gik ud til bilen. "Ses skat" svarede jeg lige inden jeg gik ud af døren.
På vej til lægen havde jeg mange kvalmeopstød, men det var bare at synke. "Hej, jeg er Cecilie. Jeg har en tid med Doktor Johnson." Sagde jeg til pigen bag disken. Hun pegede ned mod et lokale, så jeg gik udfra at det var den vej jeg skulle gå. "Velkommen Cecilie. Tag venligst plads og fortæl hvad du så har på hjertet" sagde Hr Johnson. "Tjo, jeg har de her kvalmeopstød en gang imellem. Og jeg får tit ondt i maven og hovedet" svarede jeg. "Tja, hvad med appetit? Er den steget eller faldet?" Spurgte han. "Jeg spiser lidt mere end jeg plejer, men ikke ekstremt meget" svarede jeg. "Må jeg have lov at mærke på din mave?" Spurgte han. "Jo selvfølgelig" jeg lagde mig op på båren. Han kørte sine hænder rundt på min mave og Trykkede lidt. Så tog han en maskine og Trykkede den ned på min mave. "Har du haft sex fornylig? Inden for tre ugers tid?" Spurgte han. Jeg nikkede. "Ja Niall og jeg havde det for tre ugers tid siden" svarede jeg. "Nu skal du høre her Cecilie, det kan måske komme som et chok for dig; men du er altså gravid". Jeg frys. Kulegysninger overalt på min krop. "Men jeg aner intet om børn? Jeg aner intet om det" svarede jeg nervøst. "Rolig nu, der er ingen grund til at være nervøs. Hvis du ikke vil have barnet, kan vi lave en operation" sagde han. "Jeg skal snakke med Niall om det her" smilede jeg. "Men jeg vil ikke har fjernet barnet" fortæller jeg. Jeg ved ikke om jeg skulle grine eller græde. Så jeg gjorde lidt af hvert. "Er du glad?" Spurgte han. "Ja. Det er da fantastisk med en familie. Lad os håbe at Niall også vil syntes det" smilede jeg. Jeg krammede Johnson og fik en tid om 2 måneder.Jeg skyndte mig hjem, men tog et smut forbi McDonald's for at købe noget mad til Niall og jeg. Da jeg kørte ind i indkørslen kunne jeg ikke vente mere. "Niall!" Kaldte jeg da jeg kom ind. Han skyndte sig ud og hjælpe mig med at bære posen med mad ind i stuen. "Hva så?" Spurgte han. "Sæt dig ned skat" svarede jeg og gjorde tegn til at han skulle sætte sig ved siden af mig. Jeg kiggede ham dybt i øjnene. Han så forvirret ud. "Hvilken farve skal vi male babyværelset?" Spurgte jeg og smilede. Niall kiggede lidt sært på mig. "Er du?" Spurgte han og jeg nikkede. Han smilede og jeg skreg. "Det bliver så fedt!" Svarede jeg. "Ja ikke! Tænk at jeg skal være mor og du skal være far!" Hvinede jeg og hoppede rundt. Niall gav mig et kys. "Vi skal fortælle drengene om det!" Sagde Niall. "Okay! Lad os gøre det imorgen! Vi skal have spist det her" sagde jeg og pegede på maden.
__________________________
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
JUHUUU! EN LILLE BABY! SKAL DET VÆRE EN DRENG ELLER PIGE?❤️ KOM MED NOGLE FORSLAG TIL NAVNE OSV.❤️🙈
YOU ARE READING
Live while we're young [1D & 5SOS]
FanfictionCecilie har det bedste liv, og det bliver kun bedre. Læs med og se hvordan en speciel dreng kommer ind i hendes liv