~Draco szemszöge~
Semmi kedvem sem volt a hètvégét anyámmal tölteni,De màr hónapok óta nem találkoztam vele.
- Hova utazunk pontosan? Kérdeztem miközben pakoltam a bőröndömbe.
- Vidékre.
Kérdően néztem rá
- A règi barátainkhoz.
- Sok régi barátunk lakik vidéken... flegmáztam
- Kisfiam... csak pakolj össze...
- Ha azt gondolod hogy Voldemort ott nem talál ránk akkor tévedsz! Kiáltottam utána
De válszként csak becsukta magamögött az ajtót
- A kurva életbe!! Rugtam bele bőröndbe... majd kezemet az arcomba temettem és kitört belőlem a zokogás. Nem kéne itt hagynom Harry-t .mi van ha meghal mikor távol leszek...nem bírnàm elvisleni....mèg csak belegondolni is rossz ...
Pár perc után sikerűlt összekapnom magam majd elpakoltam a maradék ruhámat.-indulhatunk? - Fordúlt felém, és a kezembe nyomott egy adag Hopport
- igen...bólintottam.
- A házimanók majd elviszik a bőröndöket..Gyűlölök Hoppban állni.. én értem hogy gyorsabb de most is majdnem kidobtam a taccsott.
- Jól vagy? Kérdezte miután földet értünk
- Úgy nézek ki? Mint aki jól van?
- Draco...simitotta meg a karom.. -tudom hogy most gyűlölöd az egész világot Harry miatt...
- te nem tudsz semmit..mordúltam rà.. majd sértődötten előre mentem..***
- Draco Lucius Malfoy jól megnőttél... nyitotta ki egy idős férfi az ajtót..mikor megàlltam a ház előtt
- Ismerjük egymást?
- Á .Narccissa Malfoy nézett át a hátam mögött . Anyámat üdvözölve..Ki ez a férfi és honnan ismeri anyámat?...
- Draco tudom hogy nem emlékszel már rám . Daniel vagyok. Mutatkozott be újra
Tehát ismernem kéne.. de az még mindíg nem rémlik hogy honnan..
- William merre van? Kérdezte anyám mikor helyetfoglaltunk a nappaliba .
-Nemsokára itt lesz
- várjunk... Will? Szaladt fel a szemöldököm.
Majd nyeltem egyet .
- Azthittem ő már.. nem lakik itt...
- Nocsak! A fiamra emlékszel ràm meg nem? Röhögött Daniel.
- Sok év telt el el azóta túrtam a hajamba kínosan.Nos igen...Will...Soha senkinek nem meséltem Will-ről. Anyám is csak úgy ismerte mint a gyerekkori baràtom .. mert az is volt.. számtalan nyarat töltöttünk együtt. Csak valami megváltozott.. ahogy teletek az évek egyre kevesebbet beszéltünk végűl pedig teljesen kiszállt az életemből... pontosabban ő akarta hogy így legyen. Most hogy jobban belegondolok Will kiköpött Harry ...persze szemüveg és sebhely-nélkűl...de a gödröcskéi a mosolya és a samaragdzöld íriszei miatt már már bosszantóan hasonlít a Griffendélesre ...
Talán Harry-be is Will-t láttam?
Talán A Harry irànti vonzalmam nem is valós?- Megjöttem!! Zökkentett ki a gondolataimból egy régi hang...Összerezzentem mikor a fiú bezárta maga mögött az ajtót...
- Remélem van vacsora!! Éhen halok! Kiáltott a konyhából....
-William.. szaladt ki anyám hozzá hogy üdvözölje.. - Te jó ég hogy megnőttél..ámuldozott..
- Üdv Narcissa!
-Segítek teríteni! Draco!! Gyere nézd ki van itt!Anyám nem változik.. Soha nem veszi észre hogy mennyire kínosan tud viselkedni néha ... megörjít a túlbuzgósàga
- Will! köszöntem a fiúnak
- Draco... fúrta bele tekintetét az enyémbe miközben tetőtől talpig végig mért . - Semmit sem változtál..- tette hozzá
Vissza szólhattam volna valamit de csak egy széles mosolyra húztam a szàmat ..A vacsora közben nem sokat beszélgettünk. A megvető pilllantásokon kívűl.
- Hallottam nagyon jól megy a bájital tan.. próbálta oldani Daniel a feszültséget
- Igen konyítok hozzá valamit..
- Jajj Draco csak szerénykedik legyintett anyám...
- Úgylátszik sok a közös vonásotok. Pillantott Daniel a fiára..
- Ez csak egy.. zártam le a témàt majd felálltam az asztaltól.
- Lefekszek...
- Will! megmutatod Draconak a szobáját?
- Nem kell menni fog egyedűl is tiltakoztam....
- De gyere... pattant föl a fiú a helyéről..Szótlanúl sétáltam mögötte... egésszen addig amíg meg nem álltunk az ajtó előtt.
- Ez az ..
- Ja észrevettem válaszoltam flegmán..mélyen a szemébe nézve.
Vettem egy nagy levegőt .Kezem már a kilicsen volt de Will visszahúzott...
majd egy határozott mozdulattal az ajtónak nyomott úgy hogy moccani se tudtam.
- Will te mit...
Nem fejeztem be a mondatot , mert a számra tapasztotta a kezét...Egy ideig összehúzott szemekkel fürkészett.
- Most már nem olyan nagy a szád ugye? Mocskos halálfaló! - Rántotta föl az ingem ujjàt..hogy jól lássam a Sötét jegyet .
- Ha már egyszer hagytad hogy megpecsétjen ne szégyeld Malfoy! Suttogta a fülembe.
Lehelletét éreztem a nyakamon, fejemet elfordíottam de ez nem segített...
A Szabad kezemmel óvatosan kinyitottam az ajtót. Ami jó tervnek indúlt ,Csakhogy a következményekkel nem számoltam.Folyt köv.
________________________________
💚Sziasztoook💚
Itt is vagyok az új résszel😍
remélem tetszett
ha igen Vote vagy Comment.Igen tudom eléggé megcsavartam a történetet .most hogy Will felbukkant. Szerintetetek Draco-nemet tud neki mondani?
____________________________
ESTÁS LEYENDO
Miattad Megváltozok
Fanfic"Ahhoz hogy felvállaljuk az érzéseinket tudnunk kell ,hogy kik vagyunk valójában"