Odamda ağlıyordum arkamda biri kapıya girdi babamdı ne olduğunu sordu sevgilimin beni aldatığını söyledim üzülme geçer dedi. Bir kaç gün Emre bana mesaj atıyor arıyordu ama cevap vermiyordum haketmişti. Üniversite okuduğum halde o kadarda derse ilgim yoktu. Benle o aynı üniversitede tanışmıştık. Sevgili olmuşmuştuk sevgili olduğum güne lanet ediyordum. Bana sevdiğini söyleyen bir sürü mesaj atar ama ben cevalayamazdım. Ailecek evde yemek yerken emreden bir mesaj geldi. Bir yerin adresini verdi hazırlanıp gelmemi istedi merak ettim bende sofradan kalkıp afiyet olsun dedikten sonra odama geçtim mini ama çok mini kot bir eteğin altında koyarak siyah platformlu ayakkabımı alıp giydim aynanın önüne geçip siyah ve kalçama kadar olan saçımı açık bırakıp likit maskara ve kırmızı bir rujla tamamladım. Şimdi hazırdım verdiği adrese gittim büyük bir evdi bahçeden içeriye girerken ayaklarımın altında kırmızı güller vardı içeriye girdim karanlıktı her yerde mum ve güllerle kaplıydı ortada bir masa vardı üstü yemeklerle donatılmıştı emre içeri girdi bir şarkı eşliğinde dans etti bize şarap getirdi şarabı bitirdikten sonra altında bir tektaş yüzük vardı onu görünce benimle evlenirmisin ? dedi çok sevindim kabul ettim. Bir kaç ay sonra mutlu mesut evlendik.