''
''
Draco, öylece yatağında otururken anneannesi bir arkadaşının geldiğini söylemişti. Beyaz tenli, kılını bile kıpırdatmadan odasına gelecek kişiyi beklemişti.
Harry olduğunu biliyordu, bunun için giyinmişti bile. İçeriye ilk önce beyaz evcil olan koca köpeği girdiğinde onu yatağına çağırmış birkaç dakika sonra içeriye esmer genç girmişti.
Üzerinde birşey yoktu, Draco'nun. Altında ise kısa bir şort vardı. Tabi koca köpeği sarışının beyaz bacaklarını kapamıştı.
"Sen beni ne cüretle engellersin?" Diye tek kaşını kaldırdığında Draco hin gülüşü ile "Sahip ceza versin diye." Yataktan doğrulup, "Ben yaramazım yani biliyorsun."
Harry gülerek "Orman çocuğuna benzemişsin." Dediğinde Draco'da gülmüş "Eh, ama yani sende üf iki azdıralım dedik yaptığına bak."
Harry gülerek yatağa çıkmış, Draco'yu duvara yaslayarak öpmüştü. Draco'da karşılık vermiş ardından beyaz kürklü yaratık Harry'nin üzerine çıkmıştı.
"Harry, dikkat et ilişkiye girme döneminde." Diye güldüğünde köpeği çoktan Harry'nin sırtına sürtmeye başlamıştı bile.
"Ne harika, bir köpeğin beni sikmediği kalmıştı." Draco, eliyle ağzını kapatıp "Anneannemin kulakları çok iyi duyar, bence ağzını kapa." Cümlesini bitirdiği gibi ayağı ile esmerin bacak arasını sertçe okşadığında Harry'nin son cümlesi "Resmen taciz ediliyor-mph." olmuştu.
Diğer günlerde ne mi oldu?
Koskocaman evde Harry'de yaşamaya başladı ve sürekli Draco'nun kendisini azdırması yüzünden ereksiyon olmuş halde anneanneye yakalanınca, koca kadın "Torunum böyle azdırır işte!" Diyerek dalga geçmiş.
Birkaç kere öpüştüklerini görüp sopayla ikisinin kovalamış, gece sevişecekken Draco'nun biricik köpeği Elma sürekli Harry'e sürtünüp bir ara da bacak arasını yalayınca esmer olan köpeği bahçeye atmıştı.
Draco her zaman Harry ile dalga geçerdi, odunları kestiklerinde esmer olan günlerce kollarını kıpırdatamazdı ve bu anneannenin yaptığı değişik macunlarla sonuçlanırdı.
Yıllar böyle geçerken Draco bir çiçekçi dükkanı işletmeye başlamış, Harry'nin de anneanne ile işlettiği mini tatlı bir kafesi vardı.
Evlendiklerinde anneanne düğünde göbek bile atmıştı, ölümsüz gibiydi fakat bir çocuk evlat edindikten beş yıl sonra kalp krizi geçirerek ölmüş yine de eğer arkasından üzülen olursa diye beddualar etmişti ölmeden çok önce sanki ölceğini bilirmiş gibi.
Takma dişini de evi gibi miras olarak bırakmıştı torunu, torununun eşi ve evlatlık çocuklarına. Bu baya güldürmüştü aslında fakat yine de tatlı olmasının yanında birde iğrençti ama o an bunu düşünen kimse yoktu. Öbür dünyada olsa bile hâlâ güldürüyordu.
Günleri böyle eğlenceli ve anılarını anlattığı çocukları ile geçip gitmişti.
"Draco hatırlıyor musun? Gelecekteki sevgiline sabır göndermek istiyorum demiştim. Biliyor musun gerek yok."
"Emin misin?" Diyerek elini esmerin bacak arasına bastırarak kaçmıştı Draco.
"Allah'ım bu kırk yaşındaki çocuk adama beyin bana da SABIR VER!"
- kiraz kız
ŞİMDİ OKUDUĞUN
idiot | drarry
Fanficbir kız için kavga ederlerken, bir çift olmak akıllarında yoktu. texting.