𝟙𝟘.𝖋𝖊𝖏𝖊𝖟𝖊𝖙

105 4 3
                                    

Sok féle érzes kavarog bennem, amit nem tudok hova tenni. Össze kéne szedni már magam.

Lorenzo is és az öcsém is egy székhez van kötözve. Utobbi láttán, a szám elé teszem a kezem, oda mennek hozzá eloldozni, de Nick elém rakja a karját és megrázza a fejét.

-Nem elég hogy bizalmammal játszottál, de évekig meg loptál, a feleségemre hajtottál és elvetted az testvérét és elhitetted mindenkivel hogy halottak, rossz huzás volt.-Dave idegesen  fel allá járkál, a fegyvert is már a kezében markolássza, de csak nézi.
-Fivéred befoghadta volna azt a lepcses száját, és ha nem futt volna nőcskéd után. A viszonyuk...-Gúnyosan elkezd nevetni, fegyverrel egy kimért ütés kap, a szemöldökénnel a bőr felszakad és a vér kiserken. Cody riaddt tekintettel néz egyenesen a szemembe.

-Nick ő még csak egy gyerek!-akkadok ki, de nem engedd el, kicsit hátrébb vonszol a többiektől.
-Nem esik neki bántodása, de muszáj volt Callie, Lorenzo befolyásolta az évek során. Nincs velünk, ellenségként tekint ránk, megölheti Dave-t, talán ezt szeretnéd?-nemlegesen megrázzom a fejem.
Én is így gondoltam.-motyogja maga elé.
Dave csak üvöltözött, én nem értettem semmit az egészből talán jobb is volt. Miféle viszonyról van szó ?

Hirtelen lett nagy csend, a fegyver elsült.
A feje életelenül hanyatlik előre, megölte.
Ennyi lett volna neki az élet ? Nagyokat pislogva  meredek hol Dave-re hol a Codyra.

Remegve szaladok ki a helyiségből, meg se állok a fürdőig.

Most vettem csak észre hogy még mindig az a  ruha van rajtam.
A piros borzadájt leszaggatom magamról és a kukában végzi.
Beállok a zuhanyzó allá,  magamra engedem  a forró vízet, mintha le tudnám mosni magamról a mai napot.

Lefekszem az ágyra és a platfont szemlélem.
-Bejöhetek?-Nick kukucskál  be az ajtón. Feltápászkodok és bólintok.
-Jól vagy?-én csak  megrázom  a fejem.
-Nézd !- elém rak egy borítékot. Zavarodottan nézek rá.
-Egy kicsit vissza kéne emlékezned, amikor megtaláltunk az utcán, tényleg egy kórházban voltál?-nem értettem kérdését, kinyitottam a borítékot, amiben fotok voltak rólam, arról a napról. Egyáltalán nem korházban voltam. Raktárhoz hasonlítanám inkább.
- Még is miért nem mutattátok meg ezzeket a képeket ?-a kezem elkezd remegni így össze kulcsolom a kezeim.
-Dave nem akkart még jobban össze zavarni.
Volt valaki veled abba a helyiségben??
-Volt ott egy orvos, vagyis fehér köpeny volt rajta szóval gonolom ja.-meg dörzsölöm a halantékom. A fejem megint fájni kezd.

-Uram megint kezd magához térni.-homályos az egész látásom. Nem tudok mozdulni.
-Nyugalom szívem, már nem kell sokat  így lenned.-Megsímogatja az arcom.
-Ad be neki.-a nyakamban érzem szúrást nem tudok ellenkezni.
-Fel akar már kelni.- megint a sötétség.


-Gyerünk Callie ébredj.-kapkodva levegőt kinyitom a szemeimet. Nick  aggódva nézi az arcom.
-Én..minden homályos.- ködös tekintettel  nézzek rá, egyből kiugrok az ágyból és a fürdőbe siettek, megmosom az arcom hideg vízzel.
-Lent megvárunk.-szólal meg a hátam mögött Nick.
-Vízes fejjel oda fordulok és felvonom a szemöldököm. Dave az ajtó félfának dölve néz. Mellette ki akkarnék surrani, de megfogja a karom, ezzel meg akadályozzva.
-Most mivan?-von kérdőre.
-Nem dönthetsz  mások életéről, ez nem helyes.-Felnevett, A mosolya ami bármikor le venne a lábamról, de nem most.
-Nem helyes? Akkor még is mit tartasz helyesnek?-megsímitja az arcom és közelebb jön, egy ajtó csapodás ugraszt el tőle. Nick kiment. Nem értettem ezt a kirohanását.
Értetlenül nézek Dave szemébe.

-Rossz ember volt, ez volt a helyes, nőkkel, gyerekekkel kereskedett. Nem engedthetem neki ezt.-  elfordulok tőle és leülök az ágyra, a nyakamban lévő nyakláncot kezdem el piszkálni.

-Egy hülyének érzem magam.-nevettek fel kínosan, a nevetés pedig sírásba fullad. Elém guggol és letörli a könnyeim.
- Aki, ami fontos neked az nekem is ugyan úgy,  nem tudom mikor fogsz bízni bennem úgy mint akkor. Az öcséd mintha az én testvérem is lett volna, azon a napon több ember is elvesztettem, akikért az életem adtam volna.-egyből neki borulok és átölelem kicsit késve, de kapcsol és viszonozza az ölelést , a hátamat kezdi el simogatni.

-Féltem hogy soha többé nem foglak látni.-motyogom a vállába.
-Hm, Nem hallottam jól.- eltávolodik egy picit hogy rám tudjon nézni.
-Hiányoztál te idióta!-harapdálni kezdem az ajkam és felnézek rá.
-Nem is tudod nekem  mennyire. -az àllam allá nyúl és közelebb hajol és megcsókol.
A szívem ezerrel verni kezd, szerintem mentem szívroham gyötör.
A csók nem volt hosszú, de volt benne minden érzelem az ő részéről, én sokkolva álltam mint a cövek.

 

Másnap

Reggel  kipihentem ébrettem fel, most érzem magam  úgy mint, aki él is egy kicsit.
Első utam a fürdőbe vezetett, ahozz képest hogy jól érzem magam, szőrnyen nézek ki. A nyakamon ott van annak a férfinak a  kéz nyoma,  lila árnyalatban pompázik. A szám felvan repedezve. Teljesen mintha valami hulla nézne vissza rám.

-Kész a reggeli! -Ront be a szobába Mel, amint meglát méregetni kezd.
-Hu jól vagy? Elég ramatyul nézel ki.-felnevetek eme kijelentésen.
-Áh csak ismét elraboltak.-legyintek felé.
-Gyere segítek .-kivonszol a ruhás szekrényhez.-Mit kéne rád adni? -magában kezd el beszélni .
-Szerintem ez is megteszi ami rajtam van .-megvonom a  vállam , egy cicanadrág van rajtam és egy elnyúlt polo amibe 6x beleférek. PERFECT.
- Dehogy is Callie, Davnek akkarsz tetszeni vagy sem?-rágni kezdem a szám.
- Na azé' -Egy bőr gatyát agatott rám és egy féhér topot a hajamat pedig  amennyire lehet előre raktam, ne látszodjon a kéz nyom.
Amint kész lettünk ki vitt az udvara ahol a fiúk már az asztalnál ültek.
- Jó reggelt!-köszönök nekik, amint Dave meglát leveszi a napszemüvegét és elmosolyodik.
-Nektek is hölgyek.-Szólal fel Jesus.
-Cody merre van?- körül nézek, örültem volna, ha itt lenne a srácokkal.
-A szobájában  még emészti a történteket.-Dave adja a választ.
-Értem, szeretnék majd  vele beszélni.-bólint egyet.
- Csinos vagy!-Jobban szemügyre vesz. A hajamat hátra söpri és a foltokat kezdi el vizsgálni.
-Sajnálom hogy nem voltam ott hamarabb!-kezeit lefogom.
-Kutya bajom!-elmosolyodok. Egy csókot lehel ajkaimra. A Fejem tiszta vörös volt szerintem.
-Na elég gerle pár!- Mosolyogva Mel felé fordulok. Kezemmel takarom az arcom.

1 órávval később

-Cody kérlek engedj be !-bekoppogok az ajtón , de semmi.-Kérlek beszéljük meg..kérleltem. -miután nem mondott semmit benyitottam. Ájultan feküdt a padlón. Oda rohantam.
-Segítség!- kiáltottam el magam.

Nem Tudom, Ne Kérdezz.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora