Descriere personaje

58 4 3
                                    

Descrierea personajelor si puterile acestora :

Personaje principale :
Arisa

Pare o fata normala însă daca o enervezi devine cea mai de speriat creatură , însă cand e calma si daca îi esti prieten sau îi esti la suflet e cea mai dulce persoana însă cand se transformă singura pe care nu o rănește este prietena ei , respinge...

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Pare o fata normala însă daca o enervezi devine cea mai de speriat creatură , însă cand e calma si daca îi esti prieten sau îi esti la suflet e cea mai dulce persoana însă cand se transformă singura pe care nu o rănește este prietena ei , respinge ajutorul tuturor , inafara de cel al prietenei ei si orice mica discuție despre parintii acesteia o enervează la culme . Este ambițioasă,  curajoasă,  neastîmpărata , jucăușă ,  talentată ,  psihopata si aceasta pe lângă puteri face vrăji negre dar nu le folosește pe oameni .... Doar in cazul cand este suparata si nu este lăsată în pace . Si este chiar ea însăși fata zeiței întunericului.

Puterile acesteia :

- Transmiterea durerilor prin gand si sunet ascuțit care nu poate fi auzit de ceilalti oameni normali de cat doar de persoana atacată
- Manipularea cu privirea si gândurile
-Supunerea si uciderea prin priviri
- Puterea de a zbura , de a musca asa fel in cat sa sparga si cel mai gros os
- O gama incredibilă de voci
- Transmiterea fricii
-Putere a mușchilor imensa

Cand se transformă are unghiile de la mâna ca niste mame de 22 de cm , colți de 14 cm , coarne de 32 cm , aripi negre de 1,75 in lungime si 76 de cm lățime.
Aceasta da semna ca se transformă cand ochii ei se fac de o tentă sângerie si îi curg lacrimi din sânge.

Aceasta are un par de un negru prea inchis , care îi ajunge până peste fund , ochi de un rosu foarte alb , considaranduse o boală a acesteia fiind aproape singura cu aceste probleme , 21 de ani ,scunda de fel 1,44 m ,nas subtire si incredibil de mic , bujori de o tentă foarte ștearsă de bei si are 42 kg .

Park jimin

Cel mai popular baiat din  facultatea unde învață si Arisa si el si restul trupei

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Cel mai popular baiat din  facultatea unde învață si Arisa si el si restul trupei .
Acesta este doar un înger cu o putere de convingere uriașă si te farmecă cu frumusețea și dragalasenia lui .
Acesta se îndrăgostește de fata din prima zi .
Deși este un înger nu este cel mai cuminte deoarece este si un fuck boy are 21 de ani , 66 kg , 1,75 înăltime ochi de un albastru foarte alb , multi crezând că este orb , însă el vede chiar si pe întuneric color , este cântăreț,  are o trupa desi nu el este liderul , este vocalist principal si dansator cunoscut .
Acesta pariază pt prima oară cu Arisa si este surprins la cat de buna este la pariuri .
Acesta participa la concursuri de dans si canto .
Este fiul , zeitei soarelui si este frate cu jhope desi nu se suporta unii pe alții.

Cine ma crezi ? Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum