1. rész

29 2 0
                                    

Madlen(Madi) Zseraltin a becses nevem! Egyszerűen ki nem állhatom ezt a nevet még mai napig, pedig már 15 éves múltam, pontosabban február 14-én, igen a HÍRES Valentin napon születtem. A nevem francia eredetű. Édesanyám angol, édesapám francia. Mindenképpen francia nevet kellet, hogy kapjak. A nagymamám Zsaklin Zseraltin is Valentin napon született, különleges egy nő volt, csodálatos, ahogy a férfiak hívták "Afrodité a varázslatos nő" hogy miért hívták így azt nem tudom. 14 éves korában Londonba költöztek, a "tovább tanulás" miatt.

Egyik reggel édesanyám keltett fel, tudni kell rólam, hogy nagyon korán kelek fel , de most direkt húztam az alvást ugyan is...
Kop...kop
- Kicsim, nagy nap!
- Anya, csak egy perc!
- Nincs egy perc, azonnal gyere ki, kész a reggelid!
- Rendben.- ezt úgy mondtam, hogy inkább ki ugrok az ablakon, jó ez erős túlzás.

De miért viselkedtem így? Mivel hát, Londonba megyünk, mármint "örökre". Félre ne értsd imádom Londont viszont Franciaország a szívem csücske! Új iskola új emberek a nyelv ami hát az Angol lesz nem a Francia, fogalmam sincs hogy fog menni. Anyukám azt mondta egy igazán "jó"iskolába megyek a neve "Roxfort" ugyan itt tanult tovább a "varázslatos" Afrodité a mamám.Még csak május 13-a van de már, ma el kell indulnunk, szerintem azért megyünk Londonba mert Zsaklin is Londonba ment tovább tanulni, ezért nekem is ott kell. Nem értem miért indulunk ilyen korán, anyám szerint "drágám tudom, de nem lesz könnyű az iskola tanulnod kell már most!" mire, kérdezem én, de anyámtól nem érkezett válasz.

Erőt veszek magamon ki tápászkodok a kényelmes kis ágyamból és egyből a gyönyörű erkélyemhez veszem az irányt amit valószínűleg most látok utoljára ebben az évben.
- Anya? Te nem sajnálod, hogy ez az utolsó rá látás az Eiffel toronyra?
- De, kincsem!-kiabálta a konyhábol!
- Téged szerintem nem is érdekel-suttogtam.
- Tessék?
- Semmi!- mondtam zavartan!
"Hát kis szobám kis erkélyem nagyon fogtok hiányozni! Akkor indulás de előtte felöltözöm."

Tudni kell rólam, hogy csak azért kelek korán mivel eléggé szeretek reggel tusolni és kicsit piperézkedni, most éppen a hajamat vasalnám ha nem szólna közbe édesapám.

-Drágám gyere gyorsan, reggeli aztán indulás, 20 perced van!
-"Jézus már fél 8" azonnal indulok Apa!

Ezért csak gyorsan felfogtam a hajam, felvettem egy kényelmes szoknyát, egy csipkés felsőt és egy sport cipőt. Szeretek elegáns lenni de szeretek kicsit sportosabban is öltözködni, hát akkor indulás!

Jellemzés Madlenról: Hosszú barna haja van, mandula alakú barnás zöldes szemei, vastag szája, dundi orra . Lábai hosszúak, dekoltázsa sima és csillogó, mellei vannak, de nem kosárlabda méretűek, combos, sportos a feneke, nem hiába úszott és lovagolt majdnem 8 évig.

Jellemzés a szüleiről: Anyukája egy hosszú szőkésbarna hajú nő sötét barna szemekkel, vékony és magas nő, imád főzni és a családjának kedveskedni, aranyvérű. Neve: Odett Storm. Apukája, magas barna hajú kék szemű férfi, aranyvérű. Neve: Sen Zseraltin.

A varázslatos Afrodité Donde viven las historias. Descúbrelo ahora