Lloyd era aproape sigur că soarele îl ura.
Cumva, din toate lucrurile pe care soarele le-ar putea face, a decis să treacă chiar prin fereastra lui.
Ochii i s-au deschis puțin și imediat i-a închis la loc, în timp ce nuanța portocalie de pe pleoape s-a transformat într-o strălucire orbitoare. Încă nu era obișnuit cu cât de strălucitor era totul în mod constant aici. Încă nu era obișnuit cu multe lucruri.
Încă se vindeca. Odihnă. Recuperare. Trecuse o lună de când Morro fusese ucis, acest nume încă îi făcea corpul să i se încordeze, și șase luni de când tatăl său fusese trimis în tărâmul blestemat. Cu toate acestea, echipa încă se îngrijora pentru el.
El îl înțelege. Chiar o făcea. Unele lucrurile încă îl înspăimântau și acționa în mod diferit decât înainte, dar nu era atât de rău. Nu știau majoritatea lucrurilor care i-au trecut prin cap. A păstrat o mulțime de lucruri pentru el.
A fost mai frustrant decât orice altceva din toată viața lui. Tremuratul. Rigiditatea mușchilor și amețeala când făcea ceva prea repede.
Din fericire, de când Morro se jucase de-a păpușarul cu trupul său, surprinzător acum era într-o formă destul de bună. În afară de o ușoară pierdere musculară, era încă într-o formă decentă, ar putea ține pasul cu ceilalți în timpul antrenamentului.
Asta până când ei, în special Kai, de fapt, au considerat că ar trebuie să se odihnească și cum trecuse doar o săptămână de când totul se întâmplase. Au acordat o mare perioadă de timp încercând să evite să spună Morro sau Garmadon sau ceva care ar putea fi "asemănător".
Lloyd a oftat și aproape a căzut jos din pat, abia prinzându-se de masa, în timp ce se desfăcea de pătura care era prinsă în jurul piciorului său. Un fior rece, din cauza lipsei de căldură, i-a urcat pe coloana vertebrală, și-a înfășurat brațele în jurul pieptului gol. Unghiile i s-au înfipt în pielea antebrațelor și a inspirat brusc.
Ar trebui să meargă în baia sa, pe care o ura din mai multe motive diferite, dar putea auzi pe cineva în baia de pe hol și nu voia să meargă acolo.
Lloyd inspiră din nou și intră în baie, evitând în mod clar contactul vizual cu costumul așezat în cadă. Privirea lui se îndrepta spre pământ și apoi pe pereți, apoi la chiuvetă, făcând tot posibilul pentru a evita oglinda. Dar era aproape imposibil să nu se zărească în ea și, când a făcut-o inevitabil, a revenit la părul negru, la pielea palidă cu noanțe verzi și la vocea lui.
El a continuat cu ceea ce trebuia să facă. Spălatul dinților, pieptănarea părului, încercarea de a nu face contactul vizual cu el însuși în oglindă. Începuse să devină ca o rutină în acest moment, viziunea și distorsiunea auzului său se schimbaseră zilnic. S-a speriat la început, așa cum ar face oricine, dar s-a obișnuit cu asta, aproape ca si cum nu s-ar fi întâmplat nimic. Aproape.
Când a ieșit din camera lui, fără să-și dea seama, a știut că îi vor arunca din nou priviri ciudate. El a trăit practic în acel costum înainte ca totul să se întâmple, dar acum armura se simte prea grea și țesătura îi zgâria pielea. Nu mai era al lui și era bine cu asta. Se simțea bine purtând pantalonii de trening largi și chiar tricouri mai mari.
"Oh Lloyd, ești treaz". Corpul lui s-a încordat imediat la auzul unei alte voci. Ceața din jurul vederii i se ridică și vocea lui Morro se înăbuși în adâncul creierului.
Slavă Domnului, era Zane. Zane și costumul său alb și atingerea rece. Alb. Culoarea albă a fost una dintre culorile care nu păreau să îl deranjeze la fel de mult ca oricare dintre celelalte. Era mai liniștitoare, mai puțin alarmantă.